[M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
Aktualizacja:
Sentinel Island - Zadania główne
The Prophecy
![Island zleci Ci skompletowanie swoich nauczycieli do Bitewnej Wieży - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki](/Galeria/Html/Poradniki/916/37359937.jpg)
Island zleci Ci skompletowanie swoich nauczycieli do Bitewnej Wieży. Musisz wpierw porozmawiać z każdym nauczycielem, a następnie podejść do poszczególnych totemów i wybrać jednego. Warto przemyśleć swój wybór, gdyż jest on nieodwracalny. Każdy z nauczycieli oferuje inną specjalizację. Nagrodę otrzymasz każdorazowo po wybraniu jednego z nauczycieli oraz po wypełnieniu całego zadania.
Alchemik: Totem M3(9) ; Allan (kłamca, żaden z niego alchemik) M3(11) , Barbatos (miksturki) M3(14) ;
Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Nekromanta: Totem M3(7) ; Joneloth (odporność: strzały, ostrze) M3(10) , Igor (odporność: magia) M3(10) ;
Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Zaklinacz: Totem M3(13) ; Wesson (zbroje) M3(8) , Radcliff (bronie) M3(14) ;
Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Trener: Totem M3(17) ; Hermosa (broń biała) M3(14) , Kenneth (broń dystansowa) M3(15) ;
Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Po ukończeniu zadania dodatkowo otrzymasz nagrodę.
Nagroda: 3750 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.
Candles in the Wind
![Tajemniczy nagrobek M3(4) otoczony trzema świecami ma napis proszący o złagodzenie wiatru - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki](/Galeria/Html/Poradniki/916/37359953.jpg)
Tajemniczy nagrobek M3(4) otoczony trzema świecami ma napis proszący o złagodzenie wiatru. Aby móc uciszyć wichurę musisz wpierw zdobyć zaklęcie. Książkę z zaklęciem otrzymasz od Elfritha , po wykonaniu zadania Man Overboard M3(14) . Po odczytaniu zaklęcia wiatr ucichnie, rozpal trzy świece, które znajdziesz wokół nagrobka. Pojawi się Sassan Ghost .
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
The Second Coming
Aby uzyskać pomoc Sassan w dostaniu się do Laikena , musisz wpierw przywrócić jej śmiertelną postać. Udaj się do jaskini M3(M3.2) , gdzie będziesz musiał zdobyć pierścień. Otrzymasz również hasło, dzięki któremu otworzysz bramę. Udaj się do pomieszczenia na końcu, gdzie znajdziesz Sassan's Jewellery Box , a w środku poszukiwany pierścień . W drodze powrotnej napotkasz złą kopię Sassan M3.2(1) , która naśle na Ciebie kilka potworów. Po oczyszczeniu sobie drogi powróć do ducha M3(4) i oddaj pierścień.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Breaking an Entry
![Biegnij za Sassan , tuż pod barierę blokującą dojście do wieży - nieopodal portalu i totemu zaklinacza M3(13) - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki](/Galeria/Html/Poradniki/916/37359968.jpg)
Biegnij za Sassan , tuż pod barierę blokującą dojście do wieży - nieopodal portalu i totemu zaklinacza M3(13) . Kiedy Laiken odblokuje przejście, wywalcz sobie drogę do baraków bandytów M3(M3.3) - główne wrota do wieży M3(19) będą zamknięte. Po wejściu do podziemi, skieruj się przed siebie. Pierwsze przejście otworzysz przy pomocy lewego przycisku. Natrafisz na złą Sassan , która zasypie dalsze przejście. Rozpraw się z bandytami i idź dalej. Wejdź do jednej z cel M3.3(1) , na końcu której znajdziesz przycisk odsłaniający dalsze przejście. Na końcu korytarza znajdziesz ładunki wybuchowe M3.2(2) . Podstaw jeden z nich przy zasypanym wejściu M3.3(4) i oddal się w bezpieczne miejsce.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
What's in a Name?
![Łatwiejszym sposobem na pozbycie się Laikena jest przywołanie demona, z którym nasz główny wróg jest powiązany duchowo - jeśli demon padnie, on również - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki](/Galeria/Html/Poradniki/916/37359984.jpg)
Łatwiejszym sposobem na pozbycie się Laikena jest przywołanie demona, z którym nasz główny wróg jest powiązany duchowo - jeśli demon padnie, on również. Niestety nie wiesz jak zwie się tenże potwór. Jedyną pomocą jest goblin Erlking M3.3(7) , który jednak jest niemową. Przed sobą znajdziesz windę (jesteś na poziomie 0).
Poziom 0
Zjedź na sam dół, zabijesz potwora, który będzie miał przy sobie klucz K4 , znajdziesz tam również teleport. Klucz posłuży Ci do otworzenia drzwi D4 do goblina na poziomie 2. Możesz także porozmawiać z Grimmem M3.3(8) , który z chęcią wróci na platformę, jak tylko zabijesz Laikena .
Poziom 1
Na tym poziomie wsiadłeś do windy.
Poziom 2
Drzwi D4 otworzysz przy pomocy klucza K4 , który znajdziesz przy potworze na poziomie 0. Podejdź do goblina Erlkinga M3.3(7) i odczytaj jego myśli. Następnie podejdź do regału z książkami i wybierz odpowiednią pozycję. Odsłoni się ukryte pomieszczenie, w którym znajdziesz szkatułkę S5 . W środku natomiast informacje o imieniu demona.
Poziom 3
Przedrzyj się przez chmarę potworów. Po pokonaniu ostatniego, który uprzednio leżał na stole, zdobędziesz klucz K5 otwierający szkatułkę S5 .
Poziom 4
Podbiegnij do Sassan , przekaż jej informacje o imieniu demona i udaj się do pomieszczenia M3.3(9) , w którym go przywołasz. Natkniesz się tam po raz kolejny i już ostatni na złą wersję Sassan . Kiedy będziesz gotów stanąć w szranki z Razakelem , porozmawiaj z Sassan .
UWAGA: Jeśli zaakceptujesz przywołanie demona, wszystkie niewykonane dotąd zadania poboczne z lokacji Broken Valley zostaną zamknięte i unieważnione.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Laiken in his Lair
![Kiedy Razakel ucieknie, ocierając się o śmierć, nie pozostanie Ci nic innego jak stawić czoła samego Laikenowi - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki](/Galeria/Html/Poradniki/916/37360000.jpg)
Kiedy Razakel ucieknie, ocierając się o śmierć, nie pozostanie Ci nic innego jak stawić czoła samego Laikenowi . Prócz niego, będziesz musiał pokonać również demona oraz całą masę innych potworów. Przeprawa lekka nie będzie. Sassan zaproponuje Ci swoją pomoc, a dokładniej jedną z trzech możliwości - może skupić się na Laikenie , leczyć Cię bądź przyzywać nieumarłych. Skieruj swe kroki do windy M3.3(M4) , którą wyjedziesz do sali tronowej. Po pokonaniu demona i tym samym Laikena , pojawi się Damian oraz Zandalor . Po wysłuchaniu rozmowy, czym prędzej udaj się po kamień M3.5(1) , dzięki któremu przyjmiesz postać smoka.
Nagroda: 3750 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.
Pozbądź się wszystkich gniazd rozsianych na Wyspie (są zaznaczone na mapie) oraz wybij wszystkie wywerny. Ujrzysz film, na którym Damian sieje spustoszenie w Broken Valley.
Po naciśnięciu klawisza "U", po prawej stronie wysunie się zakładka, dzięki której możesz w dowolnej chwili przenieść się do komnaty jednego z nauczycieli, bądź też sali tronowej.
Przy pomocy klawisza "Q" zmieniasz swoją postać z człowieka na smoka i odwrotnie.
0
- Divinity II: Ego Draconis - poradniki
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
- Solucja
- [M1] Farglow - Zadania główne i sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M2] Broken Valley - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) | Solucja
- [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2) | Solucja
- [M2] Broken Valley - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M3] Sentinel Island - Zadania poboczne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M3] Sentinel Island - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M4] Battle Tower - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M4] Battle Tower - Zadania poboczne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M4] Battle Tower - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1) | Solucja
- [M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2) | Solucja
- [M5] Orobas Fjords - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M6] Aleroth - Zadania główne i sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- Solucja
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Komentarze czytelników
DeVirt Legionista
W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.
Ayqirs Junior

Wiem o tej grze prawie wszystko, oprucz frustrującej info - gdzie użyć tych trzech talizmanów z podzimii?
McCrosou44 Junior
Czwarty pergamin znajduje się na lewo od kryjówki bandytów. W skrzyni pod drewnianą konstrukcją przy skałach. Może się ta informacja komuś przyda. :)
McCrosou44 Junior
Załączam obrazek ( lokacja Forggoten outpost ) w Broken Valley.
Jest to wejście to skrzyń za zamkniętymi (wygiętymi ? ) drzwiami. Wystarczy nacisnąć środkowy kafelek u dołu ściany i voila! Zawartość skrzyń należy do nas. :)
grzespstrag Junior
ciekaw jestem na jakim poziomie skończyliście grę. Ja zdobyłem 40
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.