[M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sentinel Island - Zadania główne

The Prophecy

Island zleci Ci skompletowanie swoich nauczycieli do Bitewnej Wieży - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Island zleci Ci skompletowanie swoich nauczycieli do Bitewnej Wieży. Musisz wpierw porozmawiać z każdym nauczycielem, a następnie podejść do poszczególnych totemów i wybrać jednego. Warto przemyśleć swój wybór, gdyż jest on nieodwracalny. Każdy z nauczycieli oferuje inną specjalizację. Nagrodę otrzymasz każdorazowo po wybraniu jednego z nauczycieli oraz po wypełnieniu całego zadania.

Alchemik: Totem M3(9) ; Allan (kłamca, żaden z niego alchemik) M3(11) , Barbatos (miksturki) M3(14) ;

Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Nekromanta: Totem M3(7) ; Joneloth (odporność: strzały, ostrze) M3(10) , Igor (odporność: magia) M3(10) ;

Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Zaklinacz: Totem M3(13) ; Wesson (zbroje) M3(8) , Radcliff (bronie) M3(14) ;

Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Trener: Totem M3(17) ; Hermosa (broń biała) M3(14) , Kenneth (broń dystansowa) M3(15) ;

Nagroda: 750 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Po ukończeniu zadania dodatkowo otrzymasz nagrodę.

Nagroda: 3750 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.

Candles in the Wind

Tajemniczy nagrobek M3(4) otoczony trzema świecami ma napis proszący o złagodzenie wiatru - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Tajemniczy nagrobek M3(4) otoczony trzema świecami ma napis proszący o złagodzenie wiatru. Aby móc uciszyć wichurę musisz wpierw zdobyć zaklęcie. Książkę z zaklęciem otrzymasz od Elfritha , po wykonaniu zadania Man Overboard M3(14) . Po odczytaniu zaklęcia wiatr ucichnie, rozpal trzy świece, które znajdziesz wokół nagrobka. Pojawi się Sassan Ghost .

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

The Second Coming

Aby uzyskać pomoc Sassan w dostaniu się do Laikena , musisz wpierw przywrócić jej śmiertelną postać. Udaj się do jaskini M3(M3.2) , gdzie będziesz musiał zdobyć pierścień. Otrzymasz również hasło, dzięki któremu otworzysz bramę. Udaj się do pomieszczenia na końcu, gdzie znajdziesz Sassan's Jewellery Box , a w środku poszukiwany pierścień . W drodze powrotnej napotkasz złą kopię Sassan M3.2(1) , która naśle na Ciebie kilka potworów. Po oczyszczeniu sobie drogi powróć do ducha M3(4) i oddaj pierścień.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Breaking an Entry

Biegnij za Sassan , tuż pod barierę blokującą dojście do wieży - nieopodal portalu i totemu zaklinacza M3(13) - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Biegnij za Sassan , tuż pod barierę blokującą dojście do wieży - nieopodal portalu i totemu zaklinacza M3(13) . Kiedy Laiken odblokuje przejście, wywalcz sobie drogę do baraków bandytów M3(M3.3) - główne wrota do wieży M3(19) będą zamknięte. Po wejściu do podziemi, skieruj się przed siebie. Pierwsze przejście otworzysz przy pomocy lewego przycisku. Natrafisz na złą Sassan , która zasypie dalsze przejście. Rozpraw się z bandytami i idź dalej. Wejdź do jednej z cel M3.3(1) , na końcu której znajdziesz przycisk odsłaniający dalsze przejście. Na końcu korytarza znajdziesz ładunki wybuchowe M3.2(2) . Podstaw jeden z nich przy zasypanym wejściu M3.3(4) i oddal się w bezpieczne miejsce.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

What's in a Name?

Łatwiejszym sposobem na pozbycie się Laikena jest przywołanie demona, z którym nasz główny wróg jest powiązany duchowo - jeśli demon padnie, on również - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Łatwiejszym sposobem na pozbycie się Laikena jest przywołanie demona, z którym nasz główny wróg jest powiązany duchowo - jeśli demon padnie, on również. Niestety nie wiesz jak zwie się tenże potwór. Jedyną pomocą jest goblin Erlking M3.3(7) , który jednak jest niemową. Przed sobą znajdziesz windę (jesteś na poziomie 0).

Poziom 0

Zjedź na sam dół, zabijesz potwora, który będzie miał przy sobie klucz K4 , znajdziesz tam również teleport. Klucz posłuży Ci do otworzenia drzwi D4 do goblina na poziomie 2. Możesz także porozmawiać z Grimmem M3.3(8) , który z chęcią wróci na platformę, jak tylko zabijesz Laikena .

Poziom 1

Na tym poziomie wsiadłeś do windy.

Poziom 2

Drzwi D4 otworzysz przy pomocy klucza K4 , który znajdziesz przy potworze na poziomie 0. Podejdź do goblina Erlkinga M3.3(7) i odczytaj jego myśli. Następnie podejdź do regału z książkami i wybierz odpowiednią pozycję. Odsłoni się ukryte pomieszczenie, w którym znajdziesz szkatułkę S5 . W środku natomiast informacje o imieniu demona.

Poziom 3

Przedrzyj się przez chmarę potworów. Po pokonaniu ostatniego, który uprzednio leżał na stole, zdobędziesz klucz K5 otwierający szkatułkę S5 .

Poziom 4

Podbiegnij do Sassan , przekaż jej informacje o imieniu demona i udaj się do pomieszczenia M3.3(9) , w którym go przywołasz. Natkniesz się tam po raz kolejny i już ostatni na złą wersję Sassan . Kiedy będziesz gotów stanąć w szranki z Razakelem , porozmawiaj z Sassan .

UWAGA: Jeśli zaakceptujesz przywołanie demona, wszystkie niewykonane dotąd zadania poboczne z lokacji Broken Valley zostaną zamknięte i unieważnione.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Laiken in his Lair

Kiedy Razakel ucieknie, ocierając się o śmierć, nie pozostanie Ci nic innego jak stawić czoła samego Laikenowi - [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Kiedy Razakel ucieknie, ocierając się o śmierć, nie pozostanie Ci nic innego jak stawić czoła samego Laikenowi . Prócz niego, będziesz musiał pokonać również demona oraz całą masę innych potworów. Przeprawa lekka nie będzie. Sassan zaproponuje Ci swoją pomoc, a dokładniej jedną z trzech możliwości - może skupić się na Laikenie , leczyć Cię bądź przyzywać nieumarłych. Skieruj swe kroki do windy M3.3(M4) , którą wyjedziesz do sali tronowej. Po pokonaniu demona i tym samym Laikena , pojawi się Damian oraz Zandalor . Po wysłuchaniu rozmowy, czym prędzej udaj się po kamień M3.5(1) , dzięki któremu przyjmiesz postać smoka.

Nagroda: 3750 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.

Pozbądź się wszystkich gniazd rozsianych na Wyspie (są zaznaczone na mapie) oraz wybij wszystkie wywerny. Ujrzysz film, na którym Damian sieje spustoszenie w Broken Valley.

Po naciśnięciu klawisza "U", po prawej stronie wysunie się zakładka, dzięki której możesz w dowolnej chwili przenieść się do komnaty jednego z nauczycieli, bądź też sali tronowej.

Przy pomocy klawisza "Q" zmieniasz swoją postać z człowieka na smoka i odwrotnie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-04-02
21:57

DeVirt Legionista

W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.

Komentarz: DeVirt
2019-05-20
20:46

Ayqirs Junior

Ayqirs

Wiem o tej grze prawie wszystko, oprucz frustrującej info - gdzie użyć tych trzech talizmanów z podzimii?

Komentarz: Ayqirs
2020-08-09
18:09

McCrosou44 Junior

😊

Czwarty pergamin znajduje się na lewo od kryjówki bandytów. W skrzyni pod drewnianą konstrukcją przy skałach. Może się ta informacja komuś przyda. :)

Komentarz: McCrosou44
2020-08-09
18:40

McCrosou44 Junior

😊

Załączam obrazek ( lokacja Forggoten outpost ) w Broken Valley.
Jest to wejście to skrzyń za zamkniętymi (wygiętymi ? ) drzwiami. Wystarczy nacisnąć środkowy kafelek u dołu ściany i voila! Zawartość skrzyń należy do nas. :)

Komentarz: McCrosou44
2021-04-03
21:32

grzespstrag Junior

ciekaw jestem na jakim poziomie skończyliście grę. Ja zdobyłem 40

Komentarz: grzespstrag

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl