[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2) | Solucja
Aktualizacja:
Into the Bandit's Den
Zleceniodawca: Louis M2.1(1)
Grupa bandytów napada na handlarzy, jednak ich dziupla wciąż nie została zlokalizowana. Udaj się do ruin kaplicy, gdzie znajdziesz sekretne przejście Secret Passage M2.1(2.4) . Po drodze natkniesz się na obóz goblinów. Skieruj swe kroki do celi jednego z bandytów Martisa M2.4(1) eliminując napotkane szkielety. Po krótkiej rozmowie wróć się tą samą drogą, którą przybyłeś. Jedno z przejść się zawali, skieruj się do wyjścia przy farmie Jacksona M2.4(2.1) . Martis otworzy pierwsze drzwi, drugie natomiast odblokujesz przy pomocy dźwigni obok nich. W zamian za uwolnienie mężczyzna zdradzi Ci lokalizację obozu bandytów M2(2.9) oraz poda hasło: beetroot. Udaj się do Louisa M2.1(1) i przekazać mu informacje o kryjówce. Kiedy sam przybędziesz na miejsce, spotkasz tam oddziały wojska, które pomogą Ci wytłuc wszystkich bandytów.
UWAGA: Jeśli postanowisz odłożyć doniesienie kapitanowi o lokalizacji bandytów, możesz udać się tam na własną rękę w celu wykonania kilku dodatkowych zadań.
Nagroda: 450 punktów doświadczenia, 160 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Vigor Mortis
Zleceniodawca: Naberius M2.6(1)
Nekromanta specjalizuje się w tworzeniu potworów walczących po naszej stronie. Do wykonania takiej kreatury potrzebuje części z innych stworów. Ostatnie kilka eksperymentów nie poszło zbyt dobrze, kilka stworzeń uciekło. Udaj się do kopalni M2(2.12) . W jednym z korytarzy M2.12(1) natrafisz na kreatury, które zwiały. Jedna z nich ma przy sobie Crystal Skull - zabierz artefakt z powrotem do nekromanty. Od teraz możesz tworzyć swoje miniony.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 960 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Lost Soul
Zleceniodawca: Lord Lovis M2(2)
Swe kroki skieruj do Światyni Maxosa M2(M2.11) . Aby dotrzeć do duszy Lovisa musisz przejść przez kilka zagadek, które opisane są w zadaniu Dragon No More M2.11(1) . Po drodze do kamienia natkniesz się na Abalama M2.11(3) , który poprosi Cię o zniszczenie poszukiwanego przedmiotu - zadanie In Cold Blood M2.11(3) . Kiedy wyeliminujesz Amdasiusa M2.11(4) zdobędziesz kamień. Zabierz Lovis' Soul Stone i powróć do Lorda Lovisa M2(2) by zwrócić mu jego duszę. Dodatkowo jedna ze skrzyni przy tronie zostanie odblokowana.
Nagroda: 1650 punktów doświadczenia, 360 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Couple Trouble
Zleceniodawca: Clement / Sybille M2.9(2)
Jedna z par zamieszkujących obóz chce go opuścić i zacząć żyć normalnie. Na ich drodze stoi Christopher , który za nim na świecie ich nie przepuści. Udaj się do niego M2.9(7) , po odczytaniu jego myśli dowiesz się, że pragnie napić się rumu Rimmel . Znajdziesz go nieopodal dużej bramy, na którą możesz wejść po drabinkach M2.9(8) . Zanieś butelkę Christopherowi , a gdy tylko ten odejdzie z posterunku poinformuj parę, że może bezpiecznie opuścić obóz. W nagrodę małżonkowie podarują Ci swoją broń.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, Light Steel Mace , Heavy Kings Sword , 1 dodatkowa opcja.
An Axe to Find
Zleceniodawca: Tagos M2.9(3)
Skieruj się w stronę przejścia do Orobas Fjords, Topór Tagosa znajdziesz przy ciele jednego z poległych M2(11) , wróć się do obozu.
1. Jeśli zdecydujesz się zatrzymać topór, zostaniesz zaatakowany, kiedy Tagos uzna, że jesteś silniejszy odpuści.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
2. Możesz zwrócić broń jego prawowitemu właścicielowi.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.
Daylight Robbery
Zleceniodawca: Ragnar M2.9(4)
Twoim zadaniem jest pomoc, bądź też odmowa, bandytom przy rabunku. Udaj się do przełęczy M2(11) gdzie spotkasz kilku bandytów oraz spacerujących kupców.
1. Jeżeli postanowisz zabić bandytów, zadanie zostanie uznane za niewykonane. W ramach wdzięczności otrzymasz od kupców nagrodę.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.
2. W przypadku pomocy złodziejaszkom otrzymasz wdzięczność bandytów oraz nagrodę.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 320 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
The Temple of Doom
Zleceniodawca: Leda M2.9(5)
Aby spotkać się z Laikenem musisz wpierw przejść test. Przejdź przez drzwi przed Tobą. Porozmawiaj z Jagonem M2.9(6) . Aby zdać test musisz go po prostu pokonać. Zadanie do łatwych nie należy. Gdy tylko przyjmiesz wyzwanie, biegnij na drugą stronę pomieszczenia. Zostaniesz zatruty, więc musisz się spieszyć. Zacznij atakować Jagona . Po chwili kolejne drzwi staną przed Tobą otworem - czym prędzej przejdź dalej. W następnym pomieszczeniu czyha na Ciebie kilka szkieletów. Po pozbyciu się wszystkich wyjdź po drabinkach, Twój przeciwnik znowu teleportuje się w odległe miejsce. Tym razem musisz uważać, gdyż wszelka powierzchnia spowoduje, że zaczniesz się palić. Najbezpieczniejszą drogą jest oczywiście rzeka. Skieruj się do kolejnych drzwi Dark Cave M2.9(M2.10) . Tam będzie czekał na Ciebie Jagon M2.10(1) . Gdy go pokonasz udaj się do tajemniczego teleportu. Po rozmowie z Laikenem powrócisz ponownie do jaskini, natomiast teleport zostanie zasypany głazami.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Method or Madness
Zleceniodawca: Eugene M2(5)
Skieruj się do osady, a dokładniej do karczmy. Na piętrze w jednym z pokoi znajdziesz doktora - Doctor Needleman M2.1(7) . Otrzymasz od niego lekarstwo pozwalające wyrzucić jeden z głosów, które kierują Eugenem .
1. Możesz wybrać Clyde'a .
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 240 sztuk złota, Axe of Firebat , 1 dodatkowa opcja.
2. Bądź też Jackala .
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 240 sztuk złota, Ring of Aleroth , 1 dodatkowa opcja.
A Tale of Two Tomes
Zleceniodawca: The Librarian M2.11(2)
Twoim zadaniem jest odnalezienie pierwszego tomu księgi Orbis Arcesso , którą znajdziesz gdzieś w świątyni. Udaj się do pomieszczenia M2.11(5) , w jednym z pokoi na górze znajdziesz klucz otwierający skrzynie na dole, pod schodami. Zabierz księgę i zwróć ją bibliotekarzowi - wcześniej dobrze jest samemu zapoznać sie z jej treścią. W nagrodę otrzymasz specjalne zaklęcie.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 320 sztuk złota, Dragon Skill Book , 1 dodatkowa opcja.
In Cold Blood
Zleceniodawca: Abalam M2.11(3)
Zostaniesz poproszony o zniszczenie Kamienia Duszy Lovisa , dzięki któremu ten nie będzie mógł odzyskać swojej duszy. Wykonaj zadanie Dragon No More M2.11(1) , zdobędziesz Lovis' Soul Stone . Zniszcz go na ołtarzu, by spełnić prośbę ducha. tym samym misja Lovis' Soul zakończy się niepowodzeniem.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
The Hunt For Red Ore
Zleceniodawca: Dreavan M2(9)
Aby móc ulepszyć przedmioty oraz zbroje czarownik potrzebuje czerwonej rudy Red Ore . Skieruj się do kopalni M2(2.13) gdzie znajdziesz złoża poszukiwanego surowca.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 320 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Lost for Words
Zleceniodawca: George Gremory M2(12)
Archeolog poprosi Cię o pomoc przy odczytaniu pradawnych zapisów. Skieruj się na północ, pod świątynię Maxosa, gdzie znajdziesz impa - ZixZaxa M2(6) . Otrzymasz od niego słownik ze starożytnym językiem. Udaj się z powrotem do archeologa, przekaż mu księgę. Przywoła on demona - musisz mieć się na baczności, kreatura potrafi przejąć nad Tobą kontrolę i oddalić od siebie.
Nagroda: 2200 punktów doświadczenia, 360 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Stuck in a Hole
Zleceniodawca: Rothman M2(14)
Mężczyzna wpadł w pułapkę na trolla, prosi Cię o pomoc. Musisz zdobyć linę , którą znajdziesz chociażby w piwnicach w wiosce. Kiedy wyciągniesz człowieka, zostaniecie zaatakowani przez trolla. W nagrodę za ocalenie życia otrzymasz łuk.
Nagroda: Rothman's Bow , 1 dodatkowa opcja
0
- Divinity II: Ego Draconis - poradniki
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
- Solucja
- [M1] Farglow - Zadania główne i sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M2] Broken Valley - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) | Solucja
- [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2) | Solucja
- [M2] Broken Valley - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M3] Sentinel Island - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M3] Sentinel Island - Zadania poboczne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M3] Sentinel Island - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M4] Battle Tower - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M4] Battle Tower - Zadania poboczne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M4] Battle Tower - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1) | Solucja
- [M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2) | Solucja
- [M5] Orobas Fjords - Sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- [M6] Aleroth - Zadania główne i sekrety | Solucja | Divinity II Ego Draconis
- Solucja
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Komentarze czytelników
DeVirt Legionista
W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.
Ayqirs Junior

Wiem o tej grze prawie wszystko, oprucz frustrującej info - gdzie użyć tych trzech talizmanów z podzimii?
McCrosou44 Junior
Czwarty pergamin znajduje się na lewo od kryjówki bandytów. W skrzyni pod drewnianą konstrukcją przy skałach. Może się ta informacja komuś przyda. :)
McCrosou44 Junior
Załączam obrazek ( lokacja Forggoten outpost ) w Broken Valley.
Jest to wejście to skrzyń za zamkniętymi (wygiętymi ? ) drzwiami. Wystarczy nacisnąć środkowy kafelek u dołu ściany i voila! Zawartość skrzyń należy do nas. :)
grzespstrag Junior
ciekaw jestem na jakim poziomie skończyliście grę. Ja zdobyłem 40
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.