[M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Orobas Fjords - Zadania główne

Hall of Echoes Bound - X marks the Spot

Po teleportowaniu się do Orobas Fjord, swe kroki skieruj do tajemniczej jaskini, która kryje się za wodospadem M5(M5 - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Po teleportowaniu się do Orobas Fjord, swe kroki skieruj do tajemniczej jaskini, która kryje się za wodospadem M5(M5.2) . Wywalcz sobie drogę do windy M5.2(1) , którą zjedziesz poziom niżej. Idź cały czas przed siebie, po dotarciu do rozgałęzienia wybierz drogę w prawo, aż do trzech do trzech posążków M5.2(3) . Aby otworzyć wrota musisz wypełnić wpierw zadanie Reaping the Seeds M5.2(3) . Po przejściu przez drzwi czeka Cię mały tor przeszkód w postaci latających zewsząd kul ognia. Po lewej stronie, za murkiem, znajdziesz szkatułkę M5.2(4) , a w niej dźwignię , którą zamontuj w urządzeniu po przejściu tego toru przeszkód. Wyłączysz tym samym barierę, blokującą dalsze przejście. Wyjdź po schodach i pozbądź się ostatnich potworów w jaskini. Dotrzesz w końcu do smoka - Patriarch M5.2(5) . Otworzy on dla ciebie wejście do Hal M5.2(x) Podczas powrotu zostaniesz zaatakowany przez ludzi Damiana .

Nagroda: 7500 punktów doświadczenia, 1560 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Reaping the Seeds

Każdy z trzech posągów zażyczył sobie ziarno z drzewa, które znajdziesz w Orobas Fjords - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Każdy z trzech posągów zażyczył sobie ziarno z drzewa, które znajdziesz w Orobas Fjords. Wyjdź z jaskini, na mapie dostrzeżesz punkty, do których musisz się skierować. Aby móc przedostać się do dalszej części mapy, musisz wyłączyć pola siłowe tworzące bariery, przez które nie jesteś w stanie przejść. Jako, że bunkier M5(8) również znajduje sie za polem siłowym, udaj się do najbliższego teleportu, który zaprowadzi Cię tuż pod kompleks. Po wejściu na górę natrafisz na Lady Karę oraz Lorda Johna . Kiedy się ich pozbędziesz, wejście do górnej części zostanie odblokowane. Tam natrafisz na kolejnych dwóch podwładnych Damiana - Beirda i Abrama . Jeśli postanowisz ich oszczędzić obaj staną się handlarzami, u których będziesz mógł kupić kilka przydatnych rzeczy. Znajdziesz tutaj również dźwignie wyłączające bariery.

The First Hungry Statue

asd M5(5) , porozmawiaj z drzewem, zostaniesz poproszony o pozbycie się wywern, które urządziły sobie gniazdo na drzewie. W zamian otrzymasz ziarno.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

The Second Hungry Statue

Yggdragsil M5(6) , porozmawiaj z drzewem, zostaniesz poproszony o pozbycie się goblina, który to zrobił sobie chatkę na drzewie. W zamian otrzymasz ziarno.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

The Third Hungry Statue

asd M5(7) , porozmawiaj z drzewem, będziesz musiał odpowiedzieć na zagadkę. Odpowiedzią jest: Amfora. Jeśli się pomylisz, stracisz trochę energii. W zamian otrzymasz ziarno.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Po zebraniu wszystkich ziaren, wróć do posągów M5.2(3) i umieść w nich swoje zdobycze. Drzwi staną przed Tobą otworem.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Hall of Echoes Bound - Lock and Key

Aby otworzyć wejście do Hal potrzebujesz specjalnej pieczęć, którą Maxos ukryj w jednej z gór Broken Valley - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Aby otworzyć wejście do Hal potrzebujesz specjalnej pieczęć, którą Maxos ukryj w jednej z gór Broken Valley. Skieruj się do opustoszałem krainy, a dokładnie pod wejście do kopalni M5.1(M5.20) . Uprzednio jednak musisz wyłączyć barierę przy pomocy dźwigni, która uniemożliwia Ci dostanie się do celu. Generator znajdziesz nieopodal kopalni M5.1( G ) . Klucz zdobędziesz wykonując zadanie A Guild without Master M5.1(1) . Po wejściu do środka idź cały czas przed siebie. Dotrzesz do zamkniętych drzwi M5.20( D1 ) . Klucz M5.20( K1 ) ma przy sobie Amon M5.20(1) . Pozbądź się jego oraz pozostałych żołnierzy. Otwórz drzwi i przejdź do dużej komnaty, gdzie spotkasz Ba'ala M5.20(2) . Wykończ jego podwładnych biegających naokoło, po czym zajmij się nim samym. Po jego zabiciu wejdziesz w posiadanie pieczęci . Opuść lokację przy pomocy teleportu.

Nagroda: 11250 punktów doświadczenia, 1800 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Hall of Echoes Bound - Come to no Harm cz.1

Aby zdobyć ostatni przedmiot potrzebny do przejścia do Hall of Echoes musisz udać się do samej stolicy - Aleroth - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Aby zdobyć ostatni przedmiot potrzebny do przejścia do Hall of Echoes musisz udać się do samej stolicy - Aleroth. Jedyny możliwy transport to sterowiec, który znajdziesz w porcie. Na Twej drodze stoją barykady, które musisz wyłączyć. Zrobić to możesz w bunkrze M5(8) . Przy pomocy jednego ze specjalnych teleportów jesteś w stanie przenieść się tuż pod wejście. Wyjdź po drabinie na górę i oczyść teren. Po wyłączeniu barykad skieruj się do Seppa M5(13) . Dowiesz się, że żaden ze sterowców nie jest w stanie polecieć. Wpierw musisz wykonać zadanie On The Road Again M5(13) . Kiedy twój transport będzie gotowy udaj się do Aleroth, gdzie wykonasz dalszą część zadania Hall of Echoes Bound - Come to no Harm cz.2 M6 . Po powrocie do krainy będziesz w stanie odblokować wejście do Hal M5(18) . Odczytaj zwój Maxosa i wejdź do środka.

UWAGA: Zabierz ze sobą jak największą ilość miksturek, bardzo Ci się przydadzą.

Nagroda: 11250 punktów doświadczenia, 1920 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Hall of Echoes

1 - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki
Kiedy tylko wejdziesz do Hal, Twoja postać ulegnie transformacji, nie będziesz mógł zmienić swojej postaci na ludzką - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Kiedy tylko wejdziesz do Hal, Twoja postać ulegnie transformacji, nie będziesz mógł zmienić swojej postaci na ludzką. Aby odblokować przejście, zniszcz cztery gniazda #1 , wywerny możesz pominąć jeśli nie dajesz sobie z nimi rady. Czym prędzej podleć pod wielką kulę #2 .

2 - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki
Udaj się wzdłuż ścieżki, znajdziesz się na arenie #1 - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Udaj się wzdłuż ścieżki, znajdziesz się na arenie #1 . Twoim zadaniem będzie przetrwanie sześciu fal składających się z postaci wcześniej już spotkanych. Przeprawa łatwa nie będzie, wykorzystaj swoje kreatury by odciągnąć uwagę przeciwników. Poniżej lista osób, które będziesz musiał zabić. W nawiasie znajduje się ich poziom.

1. Marius (31), Gene (30);

2. Sassan (31);

3. Amdusias (31);

4. Laiken (31), Razakel (30);

5. Lady Kara (31), Lord John (31);

6. Ba'al (32).

Otworzy się przejście, za którym będzie stał teleport #2 - użyj go by przedostać się dalej. Ponownie staniesz się smokiem. Wleć do znajdującej się przed Tobą kolejnej kuli.

Przeniesiesz się do komnaty, która będzie pamięcią Ygerny - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Przeniesiesz się do komnaty, która będzie pamięcią Ygerny . Divine nosi się z zamiarem uśmiercenia jej. Znajduje się tutaj także Twój stary znajomy mag - Zandalor . Ty oczywiście nie możesz dopuścić do zabicia kobiety. Przed Tobą ostatnia walka w grze, istne piekło. Postaraj się wykorzystać wszystko, czego dotychczas sie nauczyłeś, każda umiejętność może być tutaj przydatna. Po zabiciu wszystkich nie pozostaje Ci nic innego jak ujrzeć zakończenie i dowiedzieć się wszystkiego, co było dotychczas Ci niezrozumiałe.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-04-02
21:57

DeVirt Legionista

W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.

Komentarz: DeVirt
2019-05-20
20:46

Ayqirs Junior

Ayqirs

Wiem o tej grze prawie wszystko, oprucz frustrującej info - gdzie użyć tych trzech talizmanów z podzimii?

Komentarz: Ayqirs
2020-08-09
18:09

McCrosou44 Junior

😊

Czwarty pergamin znajduje się na lewo od kryjówki bandytów. W skrzyni pod drewnianą konstrukcją przy skałach. Może się ta informacja komuś przyda. :)

Komentarz: McCrosou44
2020-08-09
18:40

McCrosou44 Junior

😊

Załączam obrazek ( lokacja Forggoten outpost ) w Broken Valley.
Jest to wejście to skrzyń za zamkniętymi (wygiętymi ? ) drzwiami. Wystarczy nacisnąć środkowy kafelek u dołu ściany i voila! Zawartość skrzyń należy do nas. :)

Komentarz: McCrosou44
2021-04-03
21:32

grzespstrag Junior

ciekaw jestem na jakim poziomie skończyliście grę. Ja zdobyłem 40

Komentarz: grzespstrag

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl