Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2)
Aktualizacja:
On The Road Again
Zleceniodawca: Zepellin Master Page M5(13)
Musisz zebrać potrzebne części do uruchomienia sterowca, jest ich łącznie dziewięć. Znajdziesz je rozsiane po całej krainie M5( S ) . Jeżeli wciąż blokuje Cię bariera, zniszcz wszystkie generatory, a także balisty i gniazda, aby mieć spokój.
Nagroda: 6000 punktów doświadczenia, 560 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Death Of a Champion
Zleceniodawca: Svadilfarie M5.13(2)
Goblin-szaman poprosi Cię o zabicie jednego z Mistrzów, a dokładniej Aureliusa M5(13) . W tym celu otrzymasz zatrutą, podrobioną, głowę zleceniodawcy, by Mistrz pomyślał, że wypełniłeś zadanie A Shaman's Ransom M5(13) . Kiedy ten tylko dotknie trofeum, zostanie zatruty w wyniku czego umrze. Powróć do goblina, jako, że będziesz już mu niepotrzebny, zostaniesz zaatakowany. Podczas walki olbrzym ucieknie, opuść jaskinię i wykończ go na zewnątrz, już pod postacią smoka.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Much Ado About Goblins
Zleceniodawca: Groth M5.13(3)
asd chce, byś znalazł człowieka znającego język goblinów, by spisał całą ich historię. Takim człowiekiem jest Gwyn M5(15) , który uznaje się za goblina. Złóż mu ofertę udania się do jaskini goblinów, po czym sam się tam udaj po odbiór nagrody.
Nagroda: 3000 punktów doświadczenia, 300 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Divine Descendant
Zleceniodawca: Gobie / Eamon / Mona M5(15)
Biedny wieśniak skarży się na duchy w jego chacie. Dwóch kłamliwych śmiałków: Eamon i Mona , za niewielka opłatą są w stanie przepędzić zmory.
1. Zaoferuj opłacenie rytuału wypędzenia ducha (koszt 1000 sztuk złota).
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
2. Możesz zaoferować pomoc w wypędzeniu ducha. Pozostali śmiałkowie uciekną, duch w chacie okaże się być normalnym człowiekiem, który przy pomocy czarów zmienił swoją postać. Po chwili ucieknie, powróć do farmera.
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
3. Możesz zażądać połowy sumy, którą wieśniak ofiaruje w zamian za milczenie i nie ujawnienie oszustwa.
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 960 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
4. Możesz przywołać ducha, po czym Eamon ucieknie.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
The Horror of High Hall
Zleceniodawca: Beatrice M5(15)
Młoda kobieta poprosi Cię o pomoc w naprawieniu studni, w której od kilku dni brak wody. Po odczytaniu jej myśli dowiesz się, co tak na prawdę Cię czeka. Udaj się na drugą stronę wioski i wejdź do jaskini przy studni. Idź cały czas przed siebie, schodząc schodami w dół. Gdy dotrzesz do lawy, skieruj się w prawo. Natrafisz na jednego z demonów Kezzza M5.14(1) . Po chwili jednak zniknie, zabierz klucz K1 z biurka i wróć się. Przejdź teraz prosto, dotrzesz do windy M5.14(2) , którą zjedź poziom niżej. Dotrzesz do zamkniętego przejścia D1 , otwórz je przy pomocy zdobytego przed chwilą klucza. W środku znajdziesz skrzynię, a w niej dźwignię . Powróć do windy M5.14(2) i wstaw brakującą dźwignię w slot - zjedź poziom niżej. Ponownie natkniesz się na Kezzza , który tym razem Cię zaatakuje. Skieruj się w lewo, dotrzesz w końcu do Zagana M5.14(3) . Po wstępnej rozmowie zamienisz się w smoka - zabij gada. Gdy ten padnie, przejście którym przyszedłeś zostanie zasypane, będziesz musiał stawić czoła jeszcze kilku wywernom, zniszcz gniazda, by tych nie przybywało. Po wszystkim wleć na górę i teleportem powróć do wioski. Odbierz nagrodę u Beatrice .
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 2 malachity, 1 dodatkowa opcja.
A Guild without a Master
Zleceniodawca: Williams M5.1(1)
W zamian za przepędzenie sił Damiana z terenu kopalni, Williams zaproponuje Ci klucz do tajnego przejścia M5.1(M5.20) - z uwagi na fakt, że główne wejście zostało zablokowane. Skieruj się chodami w dół wieży eliminując zastępy żołnierzy Czarnych Pierścieni. Po zabiciu wszystkich dołączy do Ciebie Mistrz, otrzymasz nagrodę za pomoc.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 320 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Mysterious Cave
Zleceniodawca: Bellegar M5(10)
Jaskinia jest testem wyboru, w którym będziesz musiał opowiedzieć się za jedną z dwóch opcji w trakcie trzyetapowej wędrówki. Od tego czy podejmiesz dobrą bądź złą decyzję, zależy przy którym wyjściu znajdziesz się na końcu. Każde z zakończeń posiada nagrodę. Wybierając ścieżkę maksymalnie dobrą/złą prócz standardowej nagrody ze skrzyni będziesz mógł wybrać jedną z trzech broni na stojaku. Zielony plus oznacza ścieżkę/wybór słuszny, natomiast czerwony minus ścieżkę/wybór zły.
Decyzje:
M5.10(1)
1. ocalisz kobietę i przepędzisz łotra ;
2. pozwolisz obrabować kobietę .
M5.10(2.1)
1. namówisz kobietę, by puściła męża na wojnę ;
2. przekażesz mężczyźnie punkt statystyki .
M5.10(2.2)
1. otworzysz kluczem klatkę ;
2. użyjesz klucza by otworzyć skrzynię .
M5.10(3.1)
1. pozostawisz mężczyznę w spokoju ;
2. przekażesz mężczyźnie punkt zdrowia i odporności .
M5.10(3.2)
1. odwrócisz uwagę strażnika, biedak zdoła uciec ;
2. zaproponujesz metodę tortur .
M5.10(3.3)
1. użyjesz dźwignie po lewej, podpalając tym samym wieśniaków ;
2. użyjesz dźwignie po prawej, uwalniając wieśniaków .
Close to the Bone
Zleceniodawca: Valanir M5.28(1)
Będąc w Orobas Fjords udaj się do jednej z Latających Fortec Damiana M5(5.27) . Zniszcz wszystkie generatory M5.27( G ) by wyłączyć barierę. Możesz oczyścić całą fortecę bądź udać się do teleportu M5.27(M5.28) , który zaprowadzi Cię wprost do siedziby Keara'y . Postanowisz pomóc duchowi jej męża, który chce opuścić fortecę. Aby to uczynić musisz rozwiązać małą zagadkę, mianowicie porozmawiać z pięcioma statuetkami, które znajdziesz w lokacji, a następnie wszystkie poprawnie nazwać. Każda statua może podać Ci wskazówki pewne wskazówki. (L - lewa statua; P - prawa statua; patrząc na portal)
Wskazówki:
2. Mayhem nie jest w pokoju z Havoc; Devastation jest w tym samym pokoju co Chaos.
3L. Nie jestem ani Chaos ani Havoc; Chaos nie znajduje się ani w moim pokoju ani w Waste.
3P. Jestem w tym samym pokoju co Waste; Nie jestem ani Mayhem ani Waste.
4L. Jestem Devastation albo Chaos; Waste jest w tym samym pokoju co Mayhem.
4P. Mayhem jest sam w pokoju; Havoc znajduje się w tym pokoju.
Poprawne nazwy:
2. Devastation
3L. Havoc
3P. Mayhem
4L. Waste
4P. Chaos
Skorzystaj z teleportu by udać się pod drzwi M5.28(5) . Jeśli wszystkie odpowiedzi będą się zgadały, brama się otworzy. Będziesz robił za pośrednika pomiędzy Kearą , a duchem. Od Twoich decyzji zależy czy duch opuści fortecę.
Nagroda: 7500 punktów doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
- Divinity II: Ego Draconis - poradniki
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
- Divinity 2 Ego Draconis: Solucja
- Divinity 2 Ego Draconis: Farglow - Zadania główne i sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1)
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2)
- Divinity 2 Ego Draconis: Broken Valley - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Sentinel Island - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Sentinel Island - Zadania poboczne
- Divinity 2 Ego Draconis: Sentinel Island - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Battle Tower - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Battle Tower - Zadania poboczne
- Divinity 2 Ego Draconis: Battle Tower - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania główne
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1)
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2)
- Divinity 2 Ego Draconis: Orobas Fjords - Sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Aleroth - Zadania główne i sekrety
- Divinity 2 Ego Draconis: Solucja
- Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ciekaw jestem na jakim poziomie skończyliście grę. Ja zdobyłem 40
Załączam obrazek ( lokacja Forggoten outpost ) w Broken Valley.
Jest to wejście to skrzyń za zamkniętymi (wygiętymi ? ) drzwiami. Wystarczy nacisnąć środkowy kafelek u dołu ściany i voila! Zawartość skrzyń należy do nas. :)
Czwarty pergamin znajduje się na lewo od kryjówki bandytów. W skrzyni pod drewnianą konstrukcją przy skałach. Może się ta informacja komuś przyda. :)
Wiem o tej grze prawie wszystko, oprucz frustrującej info - gdzie użyć tych trzech talizmanów z podzimii?
W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.
Witam.
Mam prośbę, otóż nie mogę znaleźć ostatniego z czterech pergaminów dla ZixZax'a.
Mam poradnik, ale nie opisują tam gdzie dokładnie się one znajdują, jest tylko mapka, ale nie do końca wiadomo gdzie ich szukać
...
Możecie wspomóc może jakimś screenem, albo filmikiem
???
Podziękował.
P.S. Jak ktoś potrzebuje poradnik, niech pisze PW, to wyślę.
Już znalazłem, ale i tak przydało by się bardziej dokładniej to opisać.
1. Pergamin leży w skrzyni na lewo od wejścia do bandyckiej doliny.
2. w skrzyni w południowym kręgu(po walce)
3, w wiosce goblinów, na prawo jest skrzynia
4. Idąc od wioski goblionów jest na prawo wydrążony pień przez rzekę. po drugiej stronie ok 20 bandytów, idziesz dalej na lewo + lewo do góry 3 bandytów, w lewo jest krąg. Po walce skrzynia
to chyba było tak ------------------------------------------------------------------------>>>>>>>
ten poradnik jest na angielska wersje, wiem, bo tak samo sie zaciołem z 2 zadaniamii go kupiłem z tad, lokacje sa całkowicie inne a zadania np. fortecy kear juz nie wspominajac, powinni wystawic jeszcze jeden poradnik dla patcha 1.03 w polskiej wersji, bo angielska i polska1.03 całkowicie sie od siebie różnia, np. jak mamy juz wieze bitewna i wyrabiamy zadania dla swoich trenerów, w angielskiej wersji mamy okolo po 4 a w polskiej po 2 zadania, jaskinia z goblinami i ich cały wódz jest całkowicie o wiele dalej niz w w tym poradniku, po priostu sie mówi przykro, moze w koncu ktos z gry_online zrobi i poradnik do polsko jezycznej wersji, było by fajnie i ułatwiło by wszystkim zametu w głowie...
ps. moze ktos wie, jak rozwiazac zagadke z KWATERY GŁÓWNEJ FORTECY KEAR albo gdzie można znaleść kolesia który się zgodzi pomuc szamanowi spisać dzieje jego rodu Z ZADANIA WIELE CHAŁASU O GOBLINY
tylo nie piszce, kup poradnik, to sie dowiesz, bo własnie to zrobiłem i nic nadal nie wiem a z sara jestem do tyłu... pozd...
Koleś który spisze legendy goblinów przebywa w Wysokim dworze. Spotkasz go w trakcie wykonywania zadania ZAGINIONY PATROL
Gra jest dobra ale ten poradnik to sobie można wsadzić tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Miałem problem w przejściu gry i musiałem skorzystać z tego tworu, który jest do niczego. Odpowiedzi nie znalazłem w tym poradniku:(
W tym poradniku nie znajdziesz tego co ważne dla ciebie. Ja jestem mądrzejszy od tego poradnika 100x, a i tak nie wiem co z tymi trzema amuletami znalezionymi pod Złamaną doliną
super gara i poradnik
Ależ ta gra jest superowa!!!! Poradnik też niczego sobie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
