Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
Aktualizacja:
Cel: Dostać się na samą górę aby podsłuchać rozmowę osób przebywających w chatce.
Poziom trudności: 5.5/10
Kim sterujemy: John, Sam, Sanchez
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny, zaalarmowanie osób przebywających w chatce
Wskazówki: Jest to kolejna cicha misja, w wyższej partii kopalni nie możemy używać żadnej broni gdyż zakończy tą misję niepowodzeniem. Na szczęście na samym dole możemy użyć wszystkiego prócz dynamitu
Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, kamyki, "przenośne" działka maszynowe (po zdobyciu)
![Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 19 - Blood Money | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/66/328774089.png)
Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Na początku zajmiemy się obozowiskiem na północy. Pierwszych przeciwników możesz spróbować wywabić strzelając (jest ich niewielu i nasza trójka poradzi sobie z nimi bez większych problemów) bądź też wywabiając pojedynczych osobników. Może do tego posłużyć sprytnie rzucony kamyczek albo pozytywka. Jeżeli wybrałeś wariant siłowy to po oczyszczeniu obozowiska jak najszybciej schowaj bohaterów do któregoś z namiotów, zanim nadbiegną posiłki z północy. Sterując Sanchezem zwabiaj przeciwników do namiotu, w którym nasz mięśniak aktualnie się chowa (wybiegnij i błyskawicznie wróć się do namiotu). Jeżeli w okolicach domku na płn-zach [PUNKT 2 NA MAPIE] pozostali jeszcze jacyś oponenci możesz ich usunąć kamyczkiem Sancheza. Następnie zbierz całą drużynę w tym miejscu a Johnem zacznij się wspinać na górę. Załącz sobie najlepiej pole widzenia delikwenta patrolującego ten obszar, szybciutko wyjdź na górę i rzuć w niego nożykiem. Korzystając z dogodnej pozycji możesz pozabijać kilku gringos, którzy stoją przed domkiem na płn-wsch. Po masakrze zejdź na dół. Załącz pole widzenia osobnika, który operuje lewy karabin [PUNKT 3 NA MAPIE]. Musisz przedostać się do domku na północy [PUNKT 4 NA MAPIE]. Uważaj jednak na drewnianą kładkę, nie możesz po niej przebiec bo wszyscy Cię usłyszą. Do domku na północy przeszmugluj całą drużynę. Wyjdź teraz którymś z bohaterów i zastrzel delikwenta przy lewym działku a następnie schowaj się w domku. Wkrótce sytuacja się uspokoi ale pojawi się wielu nowych kowbojów, którzy przybiegną z północy. Musisz teraz ich wszystkich wyeliminować stosując najlepiej taką samą taktykę jak w obozowisku: wybiegnij Sanchezem aby na sekundkę wystawić się na ich pole widzenia a następnie szybciutko wróć się do domku. Przy odrobinie szczęścia (jeżeli do domku na raz nie wbiegnie więcej niż 3 oponentów) pozbędziesz się wszystkich z okolicy. Po oczyszczeniu terenu zabij gostka operującego prawym działkiem [PUNKT 5 NA MAPIE]. OK, pora na rzeź ;) Zabierz działko i zacznij posuwać się Sanchezem na północ. Zabijaj wszystkich przeciwników ale uważaj również na kręcących się tu cywilów! Możesz strzelać aż do drabinki na północy, która prowadzi na wyższe piętro [PUNKT 6 NA MAPIE]. Powyżej tego punktu osoby przebywające w chatce już Cię usłyszą. Jeżeli w międzyczasie skończy Ci się amunicja do działka możesz śmiało wziąć drugie (najpierw musisz wyrzucić to pierwsze wciskając PPM). Na koniec wybierz Sama, podbiegnij do tej drabinki, wystrzel na oślep (gdzieś na południe) i czekaj na kolejnych delikwentów. Każdego z nich zabijaj od razu gdy zejdzie na dół (w momencie gdy schodzi po drabinie niestety nie można nic zrobić). Po usunięciu całej obstawy chatki wybierz Johna, biegnij na północ a następnie na samą górę po skałach [PUNKT 7 NA MAPIE]. Kiedy strażnik pójdzie w lewo szybko wyjdź na górę i zabij go nożem (pamiętaj, po cichu!). Aby zakończyć misję podbiegnij do dachu chatki aby podsłuchać rozmowę w środku [PUNKT 8 NA MAPIE].
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
