Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
Aktualizacja:
Cel: Uwolnić Sancheza wysadzając najpierw bramę fortu a następnie otwierając celę, w której jest uwięziony
Poziom trudności: 5.5/10
Kim sterujemy: John, Doc, Sam (100%), Kate (pilnuje koni)
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny, użycie TNT w złym miejscu ;)
Wskazówki: Jest to kolejna misja nocna a więc wykorzystuj to chowając się często w cieniu. Nie rób zbytniego hałasu!
Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, snajperka, dynamit
![Zaczynamy we wschodniej części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 13 - The Walls of Fortezza | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/66/327390260.png)
Zaczynamy we wschodniej części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Będzie tu dwóch zbirów, jeden patroluje teren wokół wschodniej ściany fortu, drugi cały obszar. Zajmiemy się tym pierwszym. Poczekaj aż grubasek sobie pójdzie i ostrożnie zajdź od tyłu niespodziewającego się niczego delikwenta. Rzuć w niego nożem a ciało odstaw do miejsca startu. Musisz teraz SZYBKO usunąć obu kowbojów przy domku na południu planszy [PUNKT 2 NA MAPIE]. Najlepiej wykorzystać do tego trujące buteleczki Doca. Obu kowbojów oczywiście dobij a całą drużynę schowaj w chatce. Po chwili przybiegnie tu gruby gostek. Gdy będzie oglądał ciała szybko wyjdź z domu i rzuć w niego nożem. Wybierz teraz Doca i usuń snajpera stojącego na wschodniej wieży (róg fortu) [PUNKT 3 NA MAPIE]. Prawdopodobnie w tym momencie zostanie wszczęty alarm a przed fortem zbierze się spora grupka. Masz teraz dwie możliwości: 1) Spróbować wspiąć się na wschodnią ścianę i zrobić trochę zamieszania w środku albo 2) Wybić wszystkich, którzy wybiegli przed fort. Zdecydowanie lepsza jest ta druga opcja ponieważ do fortu może wspiąć się tylko sam John a bez pomocy kolegów niewiele zdziała. OK, jesteśmy w chatce. Zauważ, że jest tu grupka, która patroluje cały teren przy wschodniej ścianie fortu. Ostrożnie wyjdź Docem na zewnątrz, weź przy okazji dodatkowe buteleczki i wejdź po drabinach na skały po prawej [PUNKT 4 NA MAPIE]. Będąc na górze połóż się i w odpowiednim momencie rzuć buteleczką w przechodzącą grupę. Przy odrobinie szczęścia pozostanie góra jeden przeciwnik, który najprawdopodobniej pobiegnie na górę do miejsca, z którego rzucono butelkę. Możesz go zabić albo uciec maksymalnie na północ, tam Cię nie zobaczy. W miarę możliwości pozabijaj szybko całą nieprzytomną resztę, oczywiście po cichu - nożykiem. Schowajcie się ponownie w domu. Wyjdź Samem i wystrzel na oślep. W okolice domku zbiegnie się spora grupka. Musisz teraz systematycznie usuwać kolejnych przeciwników. Czekaj aż w okolicach domu pozostanie jeden, góra dwóch przeciwników i strzelaj do nich z shotguna. Zanim ponownie przybiegnie tu cała reszta chowaj się w domu. Tym sposobem usuniesz nawet kilkunastu przeciwników. W najlepszym wariancie przed domem pozostanie dwóch-trzech przeciwników. Tego, który ma największe pole widzenia (stoi w miejscu tuż przy wejściu do fortu) zastrzel ze snajperki. Resztę oponentów bez większych problemów zajdziesz od tyłu i cichutko usuniesz nożem. Wybierz teraz Sama, weź TNT, które leży koło chatki i biegnij do bramy fortu [PUNKT 5 NA MAPIE]. Podstaw TNT, zapal lont i uciekaj do chatki. Po wybuchu przybiegnie tu grupka przeciwników. Możesz poczekać aż wrócą na swoje miejsca bądź też spróbować wywabić ich w okolice domku (ponownie pomoże wystrzał na oślep). Dzięki tym czynnościom powinieneś oczyścić cały teren wokół fortu. Wybierz teraz Johna i wejdź do wieży po lewej. Bądź przygotowany na błyskawiczne działanie. Wyjdź na wieżę i NATYCHMIASTOWO rzuć nożem w znajdującego się tu kowboja. Zabierz nóż i zejdź na dół. Analogicznie postąp z gostkiem stojącym na wschodniej wieży. OK, zbierz drużynę przy wejściu do fortu. Musisz teraz pojedynczo "szmuglować" ich do płn-wsch części fortu. Jest tam ocienione miejsce gdzie na pewno zmieści się cała trójka [PUNKT 6 NA MAPIE]. Po drodze możesz spróbować wyeliminować cowboya patrolującego główny plac ale uważaj żeby strażnicy na płn-zach Cię nie zauważyli! Dobrze by było teraz wyeliminować wszystkich delikwentów patrolujących wschodni mur fortu. Samotnego wartownika zabijesz rzucając w niego nożem, resztę możesz najpierw "uśpić" gazową fiolką Doca a następnie spokojnie wyeliminować. Pora teraz rozchmurzyć grupkę na płn-wsch [PUNKT 7 NA MAPIE]. Wybierz Sama, zabierz leżący nieopodal dynamit i ostrożnie wybierz miejsce, z którego będziesz mógł rzucić dynamit. Oczywiście nie zabijesz wszystkich bo Ci po zauważeniu laski dynamitu zaczną zapewne uciekać. Spokojnie, o to chodziło. Z okolicznych zabudowań zbiegną się prawie wszyscy strażnicy. Wybierz ponownie Sama i rzuć dynamit w całą grupkę. Tym razem będzie znacznie więcej ofiar. OK, najważniejszą część misji mamy już za sobą. Dzięki temu zabiegowi prawdopodobnie całkowicie opróżni się dom przy dwóch wieżach strażniczych, na zachodzie. Możesz spokojnie usunąć obu strażników na górze (nawet strzelać) [PUNKT 8 NA MAPIE]. W razie czego uciekaj do cienia na płn-wsch. Grupkę na płd-wsch (wartownik + dwóch patrolujących okoliczny teren) usuniesz albo rzucając kilkakrotnie gazem bądź też usuwając ich z wieży przy wejściu do fortu. Gdy usuniesz wszystkich przeciwników wewnątrz fortu możesz zaznaczyć Doca i uwolnić Sancheza z celi [PUNKT 9 NA MAPIE]. Wybierz teraz Kate i załatw strażnika patrolującego teren przy murze (zastrzel go albo znokautuj). Podprowadzaj kolejne konie pod mur tak aby nasi herosi mogli na nie zeskoczyć [PUNKT 10 NA MAPIE]. Gdy wszyscy będą na koniach ruszacie na kolejną misję.
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
