Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
Aktualizacja:
Cel: Uwolnić Doca zanim zostanie powieszony.
Poziom trudności: 3/10
Kim sterujemy: John oraz Sam (przez całą misję), Doc (pod koniec misji)
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Johna, Sama lub Doca, zabicie cywila
Wskazówki: Wbrew pozorom misja ta nie ma ograniczenia czasowego a więc spokojnie planuj kolejne posunięcia, również wszczęcie alarmu nie powoduje zakończenia misji - szalej do woli!
Najbardziej przydatne gadżety: Nożyk do rzucania, pozytywka, TNT

Zaczynamy na południowym wschodzie. Znokautuj pędzącego księdza (!) a następnie zwiąż go używając specjalnej umiejętności Sama (nie wolno Ci go zabić!) [PUNKT 1 NA MAPIE]. Jest to najlepsza metoda na usuwanie wstrętnych cywilów, którzy w wielu następnych misjach przysporzą Ci nie lada problemów (pamiętaj żeby po związaniu takiego gostka usunąć go w ustronne miejsce :)). Pamiętaj również aby wszystkie konie jakie "zdobędziesz" w trakcie tej misji odstawiać nieopodal startu gdyż w przeciwnym przypadku mogą niepotrzebnie ściągnąć na siebie uwagę wrogów. Pierwszego strażnika, który patroluje budynek na wschodzie postaraj się zwabić za róg przy użyciu pozytywki [PUNKT 2 NA MAPIE]. Aby nie wywoływać alarmu zabij go nożem jak tylko pojawi się w polu rażenia. Kolejny gostek patroluje balkon na górze. Możesz spróbować go zwabić wystawiając poprzednie ciało na drodze. Gdy przybiegnie zabij go identycznie, przy użyciu nożyka (możesz też spróbować wejść do budynku i usunąć go błyskawicznie po pojawieniu się na balkoniku). Uważaj na cywila na wschodzie (dziadek). Możesz spróbować go znokautować i zaciągnąć np. do stajni. Następnie zaknebluj go przy użyciu umiejętności Sama. Na północy przy stodole jest kolejny strażnik. Spróbuj zwabić go pozytywką bądź też wystaw się na chwilkę na jego pole widzenia [PUNKT 3 NA MAPIE]. Ciało odstaw w jakieś ustronne miejsce. Gostka, który patroluje ścieżkę na wschód od głównej stajni (na płd od miejsca gdzie usunąłeś cywila) spróbuj przechytrzyć chowając się Johnem w domu a następnie zabijając go rzucając mu nóż w plecy. Ciało odstaw do stajni albo gdzieś dalej na zachód. Kolejny frajer jest na południu, przy beczce. Możesz go bezproblemowo zabić rzucając z oddali nożykiem. Beczka TNT przyda się Samowi, którego ukryj w którymś z budynków na północy. Zajmij się teraz kolesiem maksymalnie na północ. Stoi on tyłem a więc nie powinien sprawić większych problemów. Po tym jak go zabijesz wystaw go śmiało na ścieżkę a zwabisz kolejnych delikwentów. Schowaj się w stodole bądź też w budynku na południu i w odpowiednim momencie zabijaj kolejnych przeciwników, którzy się tu pojawią (możesz się nawet pokusić o strzelanie do nich, będziesz miał wystarczająco dużo czasu na schowanie się po takim wystrzale, zanim zbiegnie się większa grupka). Tym sposobem zabijesz minimum dwóch gostków. Kolejny kowboj jest na płd-wsch. Możesz go zabić przy użyciu nożyka albo wywabić pozytywką. Postaraj się też "ściągnąć" snajpera, który siedzi na dachu [PUNKT 4 NA MAPIE]. Najlepsza metoda to pozytywka bądź też wystawienie jakiegoś ciała na jego pole widzenia (ewentualnie mógł być wcześniej zaalarmowany przez jakiegoś cywila). Omiń teraz główny plac (weź jeszcze konia z płn-wsch i wróć na nim do miejsca startu) i udaj się Samem do wozu stojącego na płd-wsch tej planszy [PUNKT 5 NA MAPIE]. Przedtem pozabijaj jeszcze trzech kowbojów, którzy patrolują ten teren. Spokojnie, jeżeli w odpowiednich momentach właściwie użyjesz nożyka nie powinieneś mieć z nimi większych problemów. Ewentualnych oponentów, którzy przybiegną z głównego placu miasta eliminuj z zaskoczenia szybką serią z rewolwera. Przełącz na Sama i podstaw TNT pod wóz. Podpal lont i w nogi! Postaraj się żeby w tym czasie John przebywał gdzieś w okolicach centrum miasta (może być schowany w którymś z domów na zachodzie bądź też chować się koło stajenki na północy). Po wybuchu większość oponentów pobiegnie do miejsca eksplozji. Sterując Johnem szybko pozabijaj pozostałych na placu (szybko i cicho!). Możesz ich eliminować nożykiem a nawet nokautować pięścią (nie musisz ich wiązać Samem, to już końcówka misji i raczej się nie obudzą). Gdy już wszystkich wyeliminujesz utnij nożem Johna linę, do której przywiązany jest Doc [PUNKT 6 NA MAPIE]. Po krótkiej rozmowie włam się Dociem do Sheriff's Office (uważaj na ochronę, niech John ją eliminuje) [PUNKT 7 NA MAPIE]. Weź swój ekwipunek i zwiewaj do punktu startu. Powinieneś zgromadzić trzy konie, którymi ucieknij z tej misji. Udało się! Wyruszamy na poszukiwania Kate ale przedtem zahaczymy o kryjówkę Doca.
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
