Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
Aktualizacja:
Cel: Dotrzeć z nieprzytomnym Samem do stajni na południu planszy a następnie wyruszyć w dalszą podróż.
Poziom trudności: 2/10
Kim sterujemy: John (100%), Sam (tylko pod koniec misji)
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Sama lub Johna, zabicie cywila
Wskazówki: Nie pozwól aby przeciwnicy odkryli nieprzytomnego Sama, jest bezbronny i zginie natychmiast.
Najbardziej przydatne gadżety: Nożyk do rzucania, pozytywka

Zaczynamy w północno-wschodniej części planszy. Miejsce to polecam jako "składownię" ciał wszystkich oponentów [PUNKT 1 NA MAPIE]. Pierwszego z nich zabij rzucając nożem. Pamiętaj żeby do każdego z przeciwników zbliżać się bardzo ostrożnie (nie biegnij oraz unikaj głośnych nawierzchni, np. trzeszczących desek). Zabitego kowboja połóż gdzieś koło Sama. Kolejny oponent jest przy chatce na płd-zach od aktualnej pozycji. Spokojnie stań za domem i zaobserwuj jego ruchy. Podejdź ostrożnie i również zabij go rzucając nożem w jego plecy. Możesz go również wywabić puszczając melodyjkę z zegarka. OK, kolejni dwaj to stojący przy domu oraz patrolujący dróżkę obok. Zajmij się tym drugim, podejdź do domku na północy i w odpowiednim momencie rzuć nożem w przeciwnika. Szybko odciągnij ciało i zajmij się drugim oponentem, w tego również możesz rzucić nożykiem. Kolejny przeciwnik jest najdalej na zachodzie, przy domku z wiatrakiem. Uważaj gdyż ten osobnik obraca się "wokół własnej osi". Musisz wyczuć właściwy moment i zasztyletować go tak jak poprzednich. Wróć się teraz do miejsca startu i idź na południe. Tam przy stodole jest dwóch opryszków. Musisz ich kolejno wywabiać przy pomocy zegarka. Ustawiaj go tak żeby "na raz" w jego polu był tylko jeden oponent (przy ustalaniu pola będzie podświetlony). Później szybko chowaj się w stodole (lub za rogiem) i atakuj zaskoczonego przeciwnika pięścią bądź też nożykiem (z bliska bądź z odległości). Teraz wracaj na zachód. Zauważ, że ścieżkę patroluje tylko jeden strażnik. Schowaj się za budynkiem i w odpowiednim momencie rzuć w niego nożem. W tym wyjątkowym przypadku nie musisz zabierać ciała. Okolica jest patrolowana i istnieje ryzyko, że zostaniesz zauważony (szczególnie w przypadku kiedy wcześniej zachowywałeś się głośno). Wróć do stodoły, na południu przy płotku powinno stać dwóch gostków. Musisz ich wywabić pojedynczym strzałem z okolic wejścia do niej [PUNKT 2 NA MAPIE]. Następnie, kiedy podbiegną, spróbuj ich zabić bądź też poczekaj aż pozostanie jeden z nich i rzuć w niego nożem (drugi nie powinien tego usłyszeć). W tym momencie (po wystrzale z pistoletu) powinno pojawić się kilku nowych przeciwników w północnej części planszy (przybiegną tu z południa). Niestety mają oni zwyczaj różnorodnego wybierania miejsca "do stania" a więc nie mogę dokładnie opisać metody ich usuwania. Spróbuj przeczołgać się przez pole (jesteś niewidoczny w żółtych obszarach [PUNKTY 3 NA MAPIE]) i zabijać takich delikwentów nożykiem lub (jeżeli nie możesz bliżej podejść) pistoletem. W najlepszym wypadku na wschodzie będziesz musiał zabić trójkę oponentów a na zachodniej części planszy zaledwie dwóch. Przejdź teraz do zachodniej części planszy. Przy końcu pola, na dole jest strażnik. Zabij go i posuwaj się dalej na południe. Ostrożnie zbliż się do kowboja pilnującego mały domek. Możesz go zabić z odległości używając noża bądź też używając pozytywki a następnie usuwając go w odosobnieniu. Kiedy już go zlikwidujesz przejdź na wschód i stań przy płocie [PUNKT 4 NA MAPIE]. Po drugiej stronie będzie dwóch strażników. Musisz ich pojedynczo wywabiać pozytywką. Staraj się nie doprowadzić do wszczęcia alarmu chociaż i taka sytuacja nie sprawi większych problemów. Po zlikwidowaniu obu strażników możesz zająć się ostatnim, na południu. Najzwyczajniej go zastrzel podbiegając kiedy będzie patrzył w inną stronę. Uważaj bo z domu może wybiec strażnik ale nie sprawi większych problemów. Po wyeliminowaniu wszystkich strażników wróć po Sama i idź z nim do stajni na płd-wsch od domu. Ocuć go wodą a będziesz mógł i nad nim przejąć kontrolę [PUNKT 5 NA MAPIE]. Musicie teraz zwinąć dwa konie. Jeżeli w stajni nie ma drugiego nie martw się, poszukaj go gdzieś na planszy (na mapie będzie zaznaczony). W moim przypadku był za domem. Wskakujcie na konie i na kolejną misję (wyjście jest na płd-wsch) [PUNKT 6 NA MAPIE].
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
Zakonczenie gry:
Konie nalezy schowac w wawozie na gorze po lewej stronie drogi.
Koni jest dokladnie osiem!
Potem odciac jenca i udac sie razem z nim do tego wawozu.
(Na moim monitorze nie bylo widac wszystkich koni!!!)
Wez wiec siodlo w rece i przeczesz nim caly teren.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
