Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
Aktualizacja:
Cel: Dotrzeć z nieprzytomnym Samem do stajni na południu planszy a następnie wyruszyć w dalszą podróż.
Poziom trudności: 2/10
Kim sterujemy: John (100%), Sam (tylko pod koniec misji)
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Sama lub Johna, zabicie cywila
Wskazówki: Nie pozwól aby przeciwnicy odkryli nieprzytomnego Sama, jest bezbronny i zginie natychmiast.
Najbardziej przydatne gadżety: Nożyk do rzucania, pozytywka

Zaczynamy w północno-wschodniej części planszy. Miejsce to polecam jako "składownię" ciał wszystkich oponentów [PUNKT 1 NA MAPIE]. Pierwszego z nich zabij rzucając nożem. Pamiętaj żeby do każdego z przeciwników zbliżać się bardzo ostrożnie (nie biegnij oraz unikaj głośnych nawierzchni, np. trzeszczących desek). Zabitego kowboja połóż gdzieś koło Sama. Kolejny oponent jest przy chatce na płd-zach od aktualnej pozycji. Spokojnie stań za domem i zaobserwuj jego ruchy. Podejdź ostrożnie i również zabij go rzucając nożem w jego plecy. Możesz go również wywabić puszczając melodyjkę z zegarka. OK, kolejni dwaj to stojący przy domu oraz patrolujący dróżkę obok. Zajmij się tym drugim, podejdź do domku na północy i w odpowiednim momencie rzuć nożem w przeciwnika. Szybko odciągnij ciało i zajmij się drugim oponentem, w tego również możesz rzucić nożykiem. Kolejny przeciwnik jest najdalej na zachodzie, przy domku z wiatrakiem. Uważaj gdyż ten osobnik obraca się "wokół własnej osi". Musisz wyczuć właściwy moment i zasztyletować go tak jak poprzednich. Wróć się teraz do miejsca startu i idź na południe. Tam przy stodole jest dwóch opryszków. Musisz ich kolejno wywabiać przy pomocy zegarka. Ustawiaj go tak żeby "na raz" w jego polu był tylko jeden oponent (przy ustalaniu pola będzie podświetlony). Później szybko chowaj się w stodole (lub za rogiem) i atakuj zaskoczonego przeciwnika pięścią bądź też nożykiem (z bliska bądź z odległości). Teraz wracaj na zachód. Zauważ, że ścieżkę patroluje tylko jeden strażnik. Schowaj się za budynkiem i w odpowiednim momencie rzuć w niego nożem. W tym wyjątkowym przypadku nie musisz zabierać ciała. Okolica jest patrolowana i istnieje ryzyko, że zostaniesz zauważony (szczególnie w przypadku kiedy wcześniej zachowywałeś się głośno). Wróć do stodoły, na południu przy płotku powinno stać dwóch gostków. Musisz ich wywabić pojedynczym strzałem z okolic wejścia do niej [PUNKT 2 NA MAPIE]. Następnie, kiedy podbiegną, spróbuj ich zabić bądź też poczekaj aż pozostanie jeden z nich i rzuć w niego nożem (drugi nie powinien tego usłyszeć). W tym momencie (po wystrzale z pistoletu) powinno pojawić się kilku nowych przeciwników w północnej części planszy (przybiegną tu z południa). Niestety mają oni zwyczaj różnorodnego wybierania miejsca "do stania" a więc nie mogę dokładnie opisać metody ich usuwania. Spróbuj przeczołgać się przez pole (jesteś niewidoczny w żółtych obszarach [PUNKTY 3 NA MAPIE]) i zabijać takich delikwentów nożykiem lub (jeżeli nie możesz bliżej podejść) pistoletem. W najlepszym wypadku na wschodzie będziesz musiał zabić trójkę oponentów a na zachodniej części planszy zaledwie dwóch. Przejdź teraz do zachodniej części planszy. Przy końcu pola, na dole jest strażnik. Zabij go i posuwaj się dalej na południe. Ostrożnie zbliż się do kowboja pilnującego mały domek. Możesz go zabić z odległości używając noża bądź też używając pozytywki a następnie usuwając go w odosobnieniu. Kiedy już go zlikwidujesz przejdź na wschód i stań przy płocie [PUNKT 4 NA MAPIE]. Po drugiej stronie będzie dwóch strażników. Musisz ich pojedynczo wywabiać pozytywką. Staraj się nie doprowadzić do wszczęcia alarmu chociaż i taka sytuacja nie sprawi większych problemów. Po zlikwidowaniu obu strażników możesz zająć się ostatnim, na południu. Najzwyczajniej go zastrzel podbiegając kiedy będzie patrzył w inną stronę. Uważaj bo z domu może wybiec strażnik ale nie sprawi większych problemów. Po wyeliminowaniu wszystkich strażników wróć po Sama i idź z nim do stajni na płd-wsch od domu. Ocuć go wodą a będziesz mógł i nad nim przejąć kontrolę [PUNKT 5 NA MAPIE]. Musicie teraz zwinąć dwa konie. Jeżeli w stajni nie ma drugiego nie martw się, poszukaj go gdzieś na planszy (na mapie będzie zaznaczony). W moim przypadku był za domem. Wskakujcie na konie i na kolejną misję (wyjście jest na płd-wsch) [PUNKT 6 NA MAPIE].
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
