Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
Aktualizacja:
Cel: Przedostać się do Marshal's Office nie zabijając po drodze NIKOGO!
Poziom trudności: 5.5/10
Kim sterujemy: John, Doc, Sam, Kate
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć któregoś z członków drużyny, zabicie jakiegokolwiek przeciwnika!
Wskazówki: Tak jak już wyżej napisałem nie możesz tu absolutnie nikogo zabić. Niestety przez to misja jest dość wkurzająca i trudna. Jedyna metoda na usuwanie przeciwników z planszy to ich nokautowanie (dokonać tego może John lub Kate) a następnie wiązanie ich umiejętnością Sama. Na sam koniec pozostaje sprawa ukrycia nieprzytomnego ciała ale to opiszę już w poniższej solucji do tej misji.
Najbardziej przydatne gadżety: lusterko Kate oraz trujące buteleczki Doca
![Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 08 - Into the Lions Den | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/66/326664561.png)
Zaczynamy w płd-wsch części planszy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Schowaj całą drużynę za rogiem a wybierz Kate. Podejdź nią do domku i oślep lusterkiem pierwszego przeciwnika. SZYBKO schowaj się za domem i w odpowiednim momencie znokautuj przeciwnika (musisz się tak ustawić aby Cię nie zauważył schowanego za domem). Ciało szybko odciągnij (Johnem) i zwiąż (Samem). Kolejny delikwent patroluje dróżkę na płn-wsch od Waszej aktualnej pozycji. Postępuj identycznie, najpierw lusterko, później nokaut a na koniec usunięcie go z pola widzenia pozostałych i związanie aby więcej nam nie przeszkadzał. W tym czasie jak najszybciej postaraj się dotrzeć resztą drużyny do domku, w którym się schowajcie [PUNKT 2 NA MAPIE]. Uważaj na gostka patrolującego teren na koniu! W międzyczasie ukryj jeszcze Johnem ciała w nieco bezpieczniejsze miejsce - przy murze maksymalnie na płn-wsch, tam gdzie patrolował drugi z powalonych napastników. W tymże składuj również WSZYSTKIE usunięte w trakcie misji osoby [PUNKT 3 NA MAPIE]. Postaraj się teraz pojedynczo wywabiać strażników pilnujących wjazdu do miasteczka. Każdego z nich najpierw oślepiaj lusterkiem a następnie nokautuj z zaskoczenia, oczywiście musisz się chować za domkiem lub w nim samym. Jest to dosyć trudna czynność i z pewnością opanujesz ją dopiero po kilkunastu nieudanych próbach a więc staraj się często save'ować (nie tylko quicksave'y ale i normalne). Pora zająć się jeszcze gostkiem na koniu. Stań Kate tuż przy wejściu do domu, jest tam kawałeczek oświetlonego obszaru. Nadciągającego na koniu przeciwnika (z zachodu) oślep lusterkiem a następnie szybko schowaj się w domku. Gdy ten się zjawi błyskawicznie wybiegnij z domu i zrzuć go z konia. Ciała oczywiście usuń. Konia również, najlepiej w jakieś ustronne miejsce. Usunięcie kolejnych dwóch oponentów będzie większym wyzwaniem bo stoją w cieniu [PUNKTY 4 NA MAPIE]. Możesz spróbować ich wywabić pozytywką (najłatwiej), wdziękami Kate (może nie zadziałać) albo sprytnie rozrzuconą talią kart. Spróbuj ich zwabić aż pod sam dom używając na nich lusterka gdy tylko wyjdą z cienia. Załatw ich tak jak wcześniej gościa na koniu. Ostatni z siedzących tu kowbojów nie będzie już taki trudny do usunięcia ponieważ stoi w słońcu. Stopniowo go wywabiaj wycofując się aż pod sam dom (kilkakrotnie oślepiaj go lusterkiem). Jest tam jeszcze jeden patrolujący delikwent ale bez problemu go usuniesz, lusterko albo pozytywka pomogą! Zanim wejdziesz dalej wróć się na zachód gdzie podróżował gostek na koniu. Pobiegnij tam wszystkimi oprócz Doca. Sama i Johna ukryj na razie w przyciemnionym obszarze na płd-zach [PUNKT 5 NA MAPIE] a Kate stań za skałą [PUNKT 6 NA MAPIE]. Kiedy jeden z patrolujących kolegów pójdzie na północ, drugiego (stoi przy domku) oślep a gdy podbiegnie znokautuj i usuń. Drugiego usuń gdy tylko podejdzie w okolice domku, identyczną metodą. Ciało wyjątkowo pozostaw gdzieś w pobliżu, najlepiej koło drzewa. Całą drużyną schowaj się w domku [PUNKT 7 NA MAPIE] a Kate (lub innym członkiem drużyny, akurat tu jest to obojętne) postaraj się wywabić dwóch kowbojów stojących na północy [PUNKT 8 NA MAPIE]. Najlepsze metody na nich to bieg, który powinien zwrócić ich uwagę albo niezawodna pozytywka. Uciekaj do domku a gdy przybiegną za Tobą podbiegną najpierw do nieprzytomnego ciała i zaczną je oglądać. Kiedy zostanie tylko jeden z nich szybko go znokautuj. Drugiego, który zapewne wróci na swoje miejsce wywab ponownie i identycznie usuń. Możesz już wracać w okolice wejścia do miasteczka. Wszystkich oprócz Kate ponownie odstaw do domu na południu. Uwaga! Staraj się nie wywoływać zbytniego hałasu bo z okolicznych domków wybiegną nowi oponenci! Będziemy teraz stopniowo wywabiać kolegów z obszaru za północną bramą. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz się schować w budynku po prawej, tuż przy bramie [PUNKT 9 NA MAPIE]. Na początek oślep jednego z dwójki stojących na zachodzie. Stań za bramą i gdy przybiegnie znokautuj go. Ciało odstaw Johnem. Identycznie postąp z drugim. Kolejny delikwent siedzi na skrzynkach na północy. Ostrożnie wejdź przed bramę, oślep go, wróć się i oślep go ponownie, tym razem stojąc przed bramą (na południu). Gdy przybiegnie ogłusz go i usuń poza miasteczko. Kolejni dwaj kowboje patrolują teren na płn-wsch. Wywabiaj ich lusterkiem i usuwaj w umówione miejsce ;) Pozostaną jeszcze dwaj ostatni. Możesz ich spróbować wywabić lusterkiem albo (chyba lepiej) rzucić między nich butelkę z gazem. Nie musisz ich stąd usuwać. Wystarczy, że ciała schowasz gdzieś w rogu i to powinno wystarczyć! OK, możesz chwilowo schować Kate (wejdź byle gdzie, albo do domku na płd albo do drzwi przy bramie). Wybierz Sama i pobiegnij na północ. Weź TNT [PUNKT 10 NA MAPIE], przy okazji Docem zwiń amunicję do snajperki i butelki z gazem (zaznaczone na mapce). Schowaj się wszystkimi oprócz Sama. Podejdź nim do głównej bramy i połóż TNT. Po zapaleniu lontu SZYBKO się schowaj. Po wybuchu z domków powybiega kilku extra delikwentów. Część z nich pozostanie na planszy i będziesz musiał ich usunąć (dowolnie, pozostawiam to już Tobie ;)). Na szczęście zdecydowana większość powróci do swych domków (oczywiście jeśli po drodze nie zauważą żadnych ciał :)). No, pozostało już tylko kilku przeciwników. Pierwszy siedzi na skrzyniach. Możesz go nawet bezczelnie zranić, uciec za główną bramę (tą wysadzoną) a gdy wybiegnie szybko usunąć (jeśli wybierzesz taki wariant to najpierw musisz usunąć wszystkich pozostałych kolegów z okolicy, nawet tych ukrytych w budynkach). Oczywiście lusterko też tu może zadziałać. Analogicznie usuń dwóch pozostałych (jeden patroluje parter, drugi pierwsze piętro). Pozostają jeszcze dwaj snajperzy [PUNKT 11 NA MAPIE]. Możesz ich wywabiać wchodząc chwilowo w ich pole widzenia, strzelając z nich do snajperki (ale nie do nich tylko gdzieś obok) bądź też eksperymentując z "balonikiem" Doca. Kiedy już ich usuniesz całą drużyną schowaj się w bramie pod schodami. Wybierz Johna i podejdź do schodów po prawej. Na schodach ustaw pozytywkę, na 10-15 sekund. Teraz DOŁEM (nie górą, to ważne!) przebiegnij na przeciwległe schody. Kiedy pozytywka się uruchomi wybiegnie jeden z oponentów [PUNKT 12 NA MAPIE]. Znokautuj go i usuń. Drugiego wywab dowolnie, wystawiając się, pozytywką albo jeszcze inaczej ;)) Aby zakończyć misję wejdź do biura wszystkimi członkami drużyny.
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
