Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
Aktualizacja:
Cel: Uratować przywiązanego do słupa jeńca oraz usunąć wszystkie konie do wąwozu na zachodzie (najpierw konie a później ratowanie jeńca!) nie alarmując przy tym NIKOGO z siedzących przy ognisku. Nie możesz również pozwolić aby Ci kowboje zostali zaalarmowani przez kogokolwiek z planszy.
Poziom trudności: 9/10
Kim sterujemy: John, Doc, Sam, Kate
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć członka drużyny, zaalarmowanie grupki siedzącej przy ognisku, śmierć jeńca-cywila
Wskazówki: Czytaj DOKŁADNIE to co napisałem w solucji! Poza tym nie dołuj się, tą misję naprawdę można ukończyć ;)
Najbardziej przydatne gadżety: wdzięki Kate :-P, nożyk do rzucania, trujące butelki Doca

Kilka uwag na początek. Misja jest BARDZO trudna i nie możecie się załamywać próbując ją pokonać. Przede wszystkim, save'uj po KAŻDEJ dobrze wykonanej akcji, którą opiszę poniżej. I niech to nie będą szybkie save'y tylko zwykłe, normalne! Jeżeli przeciwnicy Cię zauważą i pobiegną w stronę ogniska [PUNKT 1 NA MAPIE] możesz nie czekać tylko od razu wczytać poprzedni stan gry. Na początek wybierz Kate i Johna. Udaj się nimi do okolic krzaków na prawo od miejsca, które patroluje pierwszy z napotkanych strażników [PUNKT 2 NA MAPIE]. Uważaj aby nie zbudzić śpiącego wartownika, przebiegając przez strumyk zwolnijcie! Johna odstaw dalej a Kate szybko ustaw na zachód od drzewa (mniej więcej w miejscu gdzie zaczynają się krzaki) i wciśnij J (oraz LPM aby potwierdzić). Kiedy strażnik podejdzie znokautuj go a Johnem błyskawicznie odstaw ciało (gdzieś na prawo). Musisz teraz bardzo szybko przejść Kate kawałek do góry gdyż drugi ze strażników w momencie gdy zauważy brak znokautowanego przed chwilą pobiegnie zaalarmować kolesi przy ognisku. Sterując Kate wciśnij J i analogicznie odstaw nieprzytomne ciało. Na zakończenie analogicznie wyeliminuj kowboja patrolującego teren na górze ale uważaj żeby dwuoosobowa grupka Cię nie zauważyła. Po usunięciu tych trzech delikwentów możesz ich zabić (nożem). Identycznie usuń też śpiącego kowboja (ostrożnie do niego podejdź, NIE biegiem!). Wybierz teraz Doca i do dwóch gostków na północy rzuć buteleczką z gazem [PUNKT 3 NA MAPIE]. Ciała odstaw gdzieś na południe, obydwu kowbojów oczywiście zabij. OK, ponownie wybierz Kate. Spróbuj skusić gostka, który patrolując zatrzymuje się przy strumyku (uważaj na drugiego, który patroluje cały teren!). Ciało odstaw i od razu zabieraj się za drugiego gostka, który "monitoruje" teren aż do strumyka (uważaj na pole widzenia tego na północy). Poczekaj aż nadejdzie delikwent w kapeluszu (patroluje cały ten teren jak już mówiłem) i wywabiając go wdziękami Kate usuń tak jak poprzednich. Może już pora na zrobienie save'a :) Wybierz Johna a następnie załącz pole widzenia grubego gostka na północy [PUNKT 4 NA MAPIE]. Postaraj się podejść do niego jak najbliżej i rzuć w niego nożem (uważaj gdyż posiada więcej energii od normalnych przeciwników a więc strzał musi być celny!). Ciało szybciutko odstaw bo ten teren patroluje jeszcze dwóch delikwentów ale ich załatwisz korzystając z umiejętności Kate. Ciała odstaw gdzieś daleko, najlepiej poza strumyk na zachodzie. Kolejne zadanie będzie wymagało trochę koordynacji. Kate ustaw gdzieś na północny-zachód od dwóch następnych kowbojów. Johnem wejdź do lasu i będąc w ukryciu rzuć w grubaska, który stoi po lewej [PUNKT 5 NA MAPIE]. Jego kolega oczywiście to zauważy ale przy dobrym ustawieniu Kate powinien najpierw do niej podejść a ta oczywiście go usunie. Jeżeli z jakiejś przyczyny to nie zadziała spróbuj podejść Johnem do grubaska, szybko go znokautować a następnie równie szybko rzucając nożykiem zabić jego kolegę (zanim ten pobiegnie wszcząć alarm). Teraz będzie jeszcze trudniej a więc koniecznie zrób save'a! Jest tutaj dwóch kowbojów plus jeden na górze [PUNKT 6 NA MAPIE]. Postaraj się ustawić Kate w samym rogu pola widzenia tego po lewej. Kiedy podejdzie znokautuj go i błyskawicznie usuń, zanim ten na górze to zauważy. Tego drugiego nie usuniesz już tak łatwo. Możesz spróbować go usunąć przy pomocy Kate bądź też rzucić w niego nożykiem. W każdym razie zobaczy to gostek na górze a więc musisz go zabić jak najszybciej. Najlepiej szybko podbiegnij Kate (gdy on schodzi po drabinie) i zajmij jego uwagę. Ewentualnie rzuć w niego nożem Johna. Oczywiście w tym przypadku musi być on skryty gdzieś w cieniu i mieć ten nóż (zakładam, że wcześniej nie straciłeś go rzucając w kolesia na dole). Wszystkie ciała odstaw trochę dalej i zbierz w tym miejscu drużynę. Całą końcówkę przejdziemy już tylko korzystając z umiejętności Johna. Na początek możesz spróbować usunąć dwójkę stojącą przy rzece na wschodzie [PUNKT 7 NA MAPIE]. Podejdź do miejsca gdzie zaczyna się kładka. W kolesia po prawej rzuć nożem a drugiego BŁYSKAWICZNIE znokautuj podbiegając. Weź nóż i go dobij. Ciała możesz tu zostawić, akurat to miejsce nie jest "monitorowane" przez wrogów (tylko jego skrawek a zabici leżą na samym końcu mola). Wróć się na południe. Uważając na pole widzenia grubaska patrolującego teren na górze musisz przebiegnąć na wschód. Zatrzymaj się na zachodzie od wejścia do stajni. Na górze (płn-wsch od aktualnej pozycji) teren patroluje jeden wartownik. Uważaj na niego w szczególności (nie rzucaj nożem bo ciężko będzie go odzyskać!, chociaż jest to możliwe :)) [PUNKT 8 NA MAPIE]. Musisz teraz odstawiać kolejne konie do wąwozu na zachodzie [PUNKT 9 NA MAPIE]. Jeżeli zabraknie Ci w pewnym momencie siodeł możesz w każdej chwili zdjąć jedno z przetransportowanych już zwierząt. Teraz będzie dosyć ciężko. Musisz wyczuć moment, w którym wszyscy trzej strażnicy: grubasek, ten, który patroluje teren koło wozów oraz ostatni, który patroluje obszar na górze będą odwróceni i BARDZO SZYBKO odciąć jeńca nożem [PUNKT 10 NA MAPIE], znokautować go, wziąć na plecy i udać się z nim do wąwozu. Jest to możliwe do wykonania! Jeżeli sobie nie radzisz możesz spróbować usunąć jeszcze gostka na górze ale musisz się tam najpierw dostać i (co trudniejsze) wrócić z powrotem na zachód. No, to już na szczęście koniec ten wrednej misji, kolejne będą na szczęście o wiele ciekawsze :)
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
