Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
Aktualizacja:
Cel: Ostrzec wszystkich członków drużyny przed zagrożeniem, uciec z miasta
Poziom trudności: 6/10
Kim sterujemy: John (cała misja), Doc, Sam, Kate (dopiero po skontaktowaniu się z każdym z nich)
Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć aktywnego bądź też nieaktywnego członka drużyny, zabicie cywila
Wskazówki: Nie rób za dużego hałasu wokół miejsc gdzie znajdują się Twoi przyjaciele. Jeżeli zostaną odkryci nie będą się mogli obronić!
Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, snajperka, dynamit
![Zejdź po drabince i w odpowiedniej chwili zabij szeryfa patrolującego teren na dole rzucając mu nóż w plecy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 12 - Escape from El Paso | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/66/327351471.png)
Zejdź po drabince i w odpowiedniej chwili zabij szeryfa patrolującego teren na dole rzucając mu nóż w plecy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Całą resztę na razie nie atakuj bo nie masz nawet najmniejszych szans. Przy murze musisz pobiec w kierunku zachodnim. Twój cel to dotarcie do Sama i ostrzeżenie go o niebezpieczeństwie. Po drodze staraj się nikogo nie zabijać bo zbiegnie się cała chmara przeciwników (większość z fortu). Gdy skontaktujesz się już z Samem [PUNKT 2 NA MAPIE] na początek znokautuj cywila, który tu powinien być a następnie zwiąż go (dziadek). Postaraj się też usunąć delikwenta patrolującego teren na górze (nie na murze tylko pod nim!) oraz przynajmniej jednego ze stojących przy bramie do fortu (zastrzel go i w nogi!). Schowaj Sama w budynku, przy którym stał zanim go "aktywowaliśmy" a Johnem zacznij wywabiać wszystkich oponentów z okolicy (w to miejsce oczywiście). Najlepsza metoda to wystrzał a następnie szybkie chowanie się w tym samym domu co Sam. Kiedy zbierze się grupka oponentów poczekaj aż wszyscy zaczną się rozchodzić i postaraj się zabijać tych, którzy zostają najdłużej (nikt nie może zobaczyć jak wbiegasz Samem do domu). Tym sposobem pozbędziesz się od trzech do nawet dziesięciu delikwentów. Czynność ta jest o tyle ważna, że do dalszych działań potrzebujemy w miarę "oczyszczonego" terenu wokół fortu (jedyne wyjątki to snajper chodzący na górze fortu, którym nie musisz się zbytnio martwić oraz dwóch osobników patrolujących dach budynku na południu). Zaznacz obu bohaterów i udajcie się przed bramę fortu a następnie na płn-wsch. Jest tam kościół a wokół niego mnóstwo strażników. Nie wdawaj się w żadne strzelaniny tylko schowaj obu herosów do budynku maksymalnie na zachodzie (przy drodze biegnącej koło fortu) [PUNKT 3 NA MAPIE]. Zauważ, że budynek ten ma dwa wyjścia. Następne czynności będą nieco ryzykowne a więc radziłbym Ci tu zasave'ować aktualną pozycję. Wybierz Johna i wyjdź wschodnimi drzwiami, uważaj przy tym na kolesia patrolującego północny teren. Postaraj się ściągnąć w to miejsce jak największą liczbę przeciwników (możesz wystrzelić i szybko schować się w środku). Wybierz szybko Sama, wyjdź południowymi drzwiami i rzuć dynamit w całą grupkę (pamiętaj, wszyscy muszą się znaleźć w polu rażenia, weź również pod uwagę to, że część będzie próbowała uciec) [PUNKT 4 NA MAPIE]. Po wybuchu szybciutko wybierz Johna i biegiem zasuwaj na cmentarz gdzie stoi Doc. Nawet jeśli ktoś Cię po drodze zauważy olej to i biegnij czym prędzej aby "uaktywnić" przyjaciela [PUNKT 5 NA MAPIE]. Kiedy już tam dotrzesz usuń wszystkich, którzy przybiegną za Tobą (możesz strzelać, polecam giwerkę Doca :)). Teraz zaznacz samego doktorka i włam się do kościoła przez wschodnią bramę. Schowaj się tam też Johnem. Wkrótce sytuacja się uspokoi. Zacznij więc dobijać resztki, które pozostały w tymże regionie (uważaj na zbirów patrolujących teren po drugiej stronie torów). Postaraj się też usunąć wszystkich cywilów z okolicy (w szczególności dzieci, które wychodzą z kościoła!). Wybierz Doca i wejdź na wieżę kościoła. Zabierz stamtąd amunicję do snajperki [PUNKT 6 NA MAPIE]. Wbrew pozorom nie jest to najlepsze miejsce do skorzystania z tejże broni. Zejdź z powrotem na dół. Będziesz się musiał ustawić gdzieś w okolicach głównej bramy do kościółka i stamtąd "skosić" snajpera na wschodnim budynku (po drugiej stronie torów). Wybierz ponownie Johna i udaj się tam. Jeżeli wcześniej Ci się poszczęściło to powinien pozostać tam zaledwie jeden strażnik (będzie w domu albo gdzieś na zewnątrz). Postaraj się go wywabić albo zabić z zaskoczenia (od tyłu, nożykiem). Przybiegnij tu całą drużyną i wszystkich oprócz Johna pochowaj w okolicznych budynkach (uważaj, w niektórych mogą być przeciwnicy!). Na dole stoi cywil wraz z jednym z wrogo nastawionych osobników, dodatkowo teren patroluje drugi strażnik. Gdy ten pójdzie na południe postaraj się skusić Johnem pierwszego z oponentów. Pozytywka to chyba najlepsze rozwiązanie. Zabite ciało pozostaw na drodze a przybiegnie drugi z oponentów, którego również zabij (najlepiej nożykiem). Jeżeli w międzyczasie zjawi się tu jakiś cywil to błyskawicznie go usuń i w miarę możliwości odciągnij gdzieś dalej (w okolice torów). Wybierz teraz Doca i zacznij iść uliczką na południe. Po drodze wstąp do jednego z domów i weź fiolki z gazem [PUNKT 7 NA MAPIE]. Możesz też sprowadzić tu resztę drużyny. Wybierz Doca i Johna. Dociem podejdź do grupki na dole i rzuć w nich fiolką z gazem [PUNKT 8 NA MAPIE] a Johnem szybciutko stań za rogiem budynku. Wkrótce w to miejsce przybiegnie strażnik monitorujący teren na zachodzie. Zanim obudzi swych koleżków zabij go nożykiem. Postaraj się również jak najszybciej pousuwać wszystkich cywilów z okolicy. Ciała składuj gdzieś na północy albo w miejscu gdzie aktualnie stoi Kate. A skoro mowa o Kate, przyłącz ją oczywiście bo za chwilę jej "usługi" okażą się dosyć przydatne [PUNKT 9 NA MAPIE]. Gdy teren będzie już oczyszczony (pamiętaj również o cywilach na balkonach!) wybierz Kate i zacznij lusterkiem ściągać tu kolejnych oponentów. Niestety nie mogę dokładnie określić ilu ponieważ nie wiadomo którzy z przebywających na placu wcześniej pobiegli na północ po usłyszeniu eksplozji. Pamiętaj aby powolutku eliminować kolejnych przeciwników. Niektórych uda Ci się nawet zajść Johnem od tyłu i rzucić w nich nożykiem. Na samym południu planszy, koło torów, powinno pozostać około trzech gringos. Możesz ich wywabiać strzałami zza rogu. Ewentualne niedobitki albo osobników stojących w trudno dostępnych miejscach eliminuj snajperką Doca (nie musisz oszczędzać na później). Wybierz teraz Johna i pobiegnij do stajenki na południu. Jest to wręcz znakomite miejsce do wywabiania przeciwników [PUNKT 10 NA MAPIE]. Możesz pokusić się nawet o kilka wystrzałów, które skupią na naszym bohaterze uwagę okolicznych kowbojów. Spokojnie, każdy z nich może przybiec tylko jedną drogą a więc ich usuwanie będzie ułatwione. Na koniec będziesz musiał usunąć osobników przebywających w stajni na płd-zach planszy [PUNKT 11 NA MAPIE]. W związku z tym, że plansza jest już prawie "wyczyszczona" nie będzie to stanowiło większych problemów. Po zdobyciu wszystkich koni możecie wyruszać na kolejną misję.
- Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
- Desperados Wanted Dead or Alive: An Old Friend
- Desperados Wanted Dead or Alive: Southern Comfort
- Desperados Wanted Dead or Alive: Smoke Signals
- Desperados Wanted Dead or Alive: Hang'm High!
- Desperados Wanted Dead or Alive: Doc McCoy's Cabin
- Desperados Wanted Dead or Alive: High Stakes
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Woman's Weapons
- Desperados Wanted Dead or Alive: Into the Lions Den
- Desperados Wanted Dead or Alive: Like a Thief in the Night
- Desperados Wanted Dead or Alive: Lullaby for Four Aces
- Desperados Wanted Dead or Alive: Ambush at Snake Pass
- Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Walls of Fortezza
- Desperados Wanted Dead or Alive: They Called Him Grizzly
- Desperados Wanted Dead or Alive: Dance with the Devil
- Desperados Wanted Dead or Alive: A Fistful of Dollars
- Desperados Wanted Dead or Alive: To the Last Bullet
- Desperados Wanted Dead or Alive: The Magnificent Six
- Desperados Wanted Dead or Alive: Blood Money
- Desperados Wanted Dead or Alive: Little China Girl
- Desperados Wanted Dead or Alive: Piggies in the Middle
- Desperados Wanted Dead or Alive: Showdown in Deadstone
- Desperados Wanted Dead or Alive: At the Gates of Hell
- Desperados Wanted Dead or Alive: Deaths Overture
- Desperados Wanted Dead or Alive: Inferno
- Desperados Wanted Dead or Alive: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309 Junior
Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....
Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!
zanonimizowany1309 Junior
Misja 10 - Lullaby for Four Aces
Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.
Soulcatcher Legend
dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)
zanonimizowany3248 Junior
Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.
zanonimizowany3248 Junior
przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy
zanonimizowany13194 Junior
W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D3O Generał
Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))
zanonimizowany319798 Junior
w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21
soltyzcie Junior
Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki
The_Normal_One Centurion
Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
