Desperados Wanted Dead or Alive: Escape from El Paso

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cel: Ostrzec wszystkich członków drużyny przed zagrożeniem, uciec z miasta

Poziom trudności: 6/10

Kim sterujemy: John (cała misja), Doc, Sam, Kate (dopiero po skontaktowaniu się z każdym z nich)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: Śmierć aktywnego bądź też nieaktywnego członka drużyny, zabicie cywila

Wskazówki: Nie rób za dużego hałasu wokół miejsc gdzie znajdują się Twoi przyjaciele. Jeżeli zostaną odkryci nie będą się mogli obronić!

Najbardziej przydatne gadżety: nożyk do rzucania, snajperka, dynamit


Zejdź po drabince i w odpowiedniej chwili zabij szeryfa patrolującego teren na dole rzucając mu nóż w plecy [PUNKT 1 NA MAPIE] - 12 - Escape from El Paso | Desperados Wanted Dead or Alive - Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry

Zejdź po drabince i w odpowiedniej chwili zabij szeryfa patrolującego teren na dole rzucając mu nóż w plecy [PUNKT 1 NA MAPIE]. Całą resztę na razie nie atakuj bo nie masz nawet najmniejszych szans. Przy murze musisz pobiec w kierunku zachodnim. Twój cel to dotarcie do Sama i ostrzeżenie go o niebezpieczeństwie. Po drodze staraj się nikogo nie zabijać bo zbiegnie się cała chmara przeciwników (większość z fortu). Gdy skontaktujesz się już z Samem [PUNKT 2 NA MAPIE] na początek znokautuj cywila, który tu powinien być a następnie zwiąż go (dziadek). Postaraj się też usunąć delikwenta patrolującego teren na górze (nie na murze tylko pod nim!) oraz przynajmniej jednego ze stojących przy bramie do fortu (zastrzel go i w nogi!). Schowaj Sama w budynku, przy którym stał zanim go "aktywowaliśmy" a Johnem zacznij wywabiać wszystkich oponentów z okolicy (w to miejsce oczywiście). Najlepsza metoda to wystrzał a następnie szybkie chowanie się w tym samym domu co Sam. Kiedy zbierze się grupka oponentów poczekaj aż wszyscy zaczną się rozchodzić i postaraj się zabijać tych, którzy zostają najdłużej (nikt nie może zobaczyć jak wbiegasz Samem do domu). Tym sposobem pozbędziesz się od trzech do nawet dziesięciu delikwentów. Czynność ta jest o tyle ważna, że do dalszych działań potrzebujemy w miarę "oczyszczonego" terenu wokół fortu (jedyne wyjątki to snajper chodzący na górze fortu, którym nie musisz się zbytnio martwić oraz dwóch osobników patrolujących dach budynku na południu). Zaznacz obu bohaterów i udajcie się przed bramę fortu a następnie na płn-wsch. Jest tam kościół a wokół niego mnóstwo strażników. Nie wdawaj się w żadne strzelaniny tylko schowaj obu herosów do budynku maksymalnie na zachodzie (przy drodze biegnącej koło fortu) [PUNKT 3 NA MAPIE]. Zauważ, że budynek ten ma dwa wyjścia. Następne czynności będą nieco ryzykowne a więc radziłbym Ci tu zasave'ować aktualną pozycję. Wybierz Johna i wyjdź wschodnimi drzwiami, uważaj przy tym na kolesia patrolującego północny teren. Postaraj się ściągnąć w to miejsce jak największą liczbę przeciwników (możesz wystrzelić i szybko schować się w środku). Wybierz szybko Sama, wyjdź południowymi drzwiami i rzuć dynamit w całą grupkę (pamiętaj, wszyscy muszą się znaleźć w polu rażenia, weź również pod uwagę to, że część będzie próbowała uciec) [PUNKT 4 NA MAPIE]. Po wybuchu szybciutko wybierz Johna i biegiem zasuwaj na cmentarz gdzie stoi Doc. Nawet jeśli ktoś Cię po drodze zauważy olej to i biegnij czym prędzej aby "uaktywnić" przyjaciela [PUNKT 5 NA MAPIE]. Kiedy już tam dotrzesz usuń wszystkich, którzy przybiegną za Tobą (możesz strzelać, polecam giwerkę Doca :)). Teraz zaznacz samego doktorka i włam się do kościoła przez wschodnią bramę. Schowaj się tam też Johnem. Wkrótce sytuacja się uspokoi. Zacznij więc dobijać resztki, które pozostały w tymże regionie (uważaj na zbirów patrolujących teren po drugiej stronie torów). Postaraj się też usunąć wszystkich cywilów z okolicy (w szczególności dzieci, które wychodzą z kościoła!). Wybierz Doca i wejdź na wieżę kościoła. Zabierz stamtąd amunicję do snajperki [PUNKT 6 NA MAPIE]. Wbrew pozorom nie jest to najlepsze miejsce do skorzystania z tejże broni. Zejdź z powrotem na dół. Będziesz się musiał ustawić gdzieś w okolicach głównej bramy do kościółka i stamtąd "skosić" snajpera na wschodnim budynku (po drugiej stronie torów). Wybierz ponownie Johna i udaj się tam. Jeżeli wcześniej Ci się poszczęściło to powinien pozostać tam zaledwie jeden strażnik (będzie w domu albo gdzieś na zewnątrz). Postaraj się go wywabić albo zabić z zaskoczenia (od tyłu, nożykiem). Przybiegnij tu całą drużyną i wszystkich oprócz Johna pochowaj w okolicznych budynkach (uważaj, w niektórych mogą być przeciwnicy!). Na dole stoi cywil wraz z jednym z wrogo nastawionych osobników, dodatkowo teren patroluje drugi strażnik. Gdy ten pójdzie na południe postaraj się skusić Johnem pierwszego z oponentów. Pozytywka to chyba najlepsze rozwiązanie. Zabite ciało pozostaw na drodze a przybiegnie drugi z oponentów, którego również zabij (najlepiej nożykiem). Jeżeli w międzyczasie zjawi się tu jakiś cywil to błyskawicznie go usuń i w miarę możliwości odciągnij gdzieś dalej (w okolice torów). Wybierz teraz Doca i zacznij iść uliczką na południe. Po drodze wstąp do jednego z domów i weź fiolki z gazem [PUNKT 7 NA MAPIE]. Możesz też sprowadzić tu resztę drużyny. Wybierz Doca i Johna. Dociem podejdź do grupki na dole i rzuć w nich fiolką z gazem [PUNKT 8 NA MAPIE] a Johnem szybciutko stań za rogiem budynku. Wkrótce w to miejsce przybiegnie strażnik monitorujący teren na zachodzie. Zanim obudzi swych koleżków zabij go nożykiem. Postaraj się również jak najszybciej pousuwać wszystkich cywilów z okolicy. Ciała składuj gdzieś na północy albo w miejscu gdzie aktualnie stoi Kate. A skoro mowa o Kate, przyłącz ją oczywiście bo za chwilę jej "usługi" okażą się dosyć przydatne [PUNKT 9 NA MAPIE]. Gdy teren będzie już oczyszczony (pamiętaj również o cywilach na balkonach!) wybierz Kate i zacznij lusterkiem ściągać tu kolejnych oponentów. Niestety nie mogę dokładnie określić ilu ponieważ nie wiadomo którzy z przebywających na placu wcześniej pobiegli na północ po usłyszeniu eksplozji. Pamiętaj aby powolutku eliminować kolejnych przeciwników. Niektórych uda Ci się nawet zajść Johnem od tyłu i rzucić w nich nożykiem. Na samym południu planszy, koło torów, powinno pozostać około trzech gringos. Możesz ich wywabiać strzałami zza rogu. Ewentualne niedobitki albo osobników stojących w trudno dostępnych miejscach eliminuj snajperką Doca (nie musisz oszczędzać na później). Wybierz teraz Johna i pobiegnij do stajenki na południu. Jest to wręcz znakomite miejsce do wywabiania przeciwników [PUNKT 10 NA MAPIE]. Możesz pokusić się nawet o kilka wystrzałów, które skupią na naszym bohaterze uwagę okolicznych kowbojów. Spokojnie, każdy z nich może przybiec tylko jedną drogą a więc ich usuwanie będzie ułatwione. Na koniec będziesz musiał usunąć osobników przebywających w stajni na płd-zach planszy [PUNKT 11 NA MAPIE]. W związku z tym, że plansza jest już prawie "wyczyszczona" nie będzie to stanowiło większych problemów. Po zdobyciu wszystkich koni możecie wyruszać na kolejną misję.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze12
2001-08-06
01:31

zanonimizowany1309 Junior

Zakonczenie gry:
Konie nalezy.....

Ten komentarz odnosi sie do Level 09 - Like a thief in the Night !!!

Komentarz: zanonimizowany1309
2001-08-07
23:01

zanonimizowany1309 Junior

😊

Misja 10 - Lullaby for Four Aces

Przed uwolnieniem Sancheza Sam powinien polozyc waza w bramie fortu.
Gdy swita Sancheza po jego uwolnieniu przybedzie do fortu, konie
sie splosza i wszyscy z nich pospadaja. Teraz John powinien
wyniesc Sancheza za bramy. Gdy do niego dolaczy Sam, Kate i
Doc konczy sie misja.

Komentarz: zanonimizowany1309
2001-08-07
23:09

Soulcatcher Legend

Soulcatcher
😊

dzięki, przeczytamy ten poradnik jeszcze raz dokładnie :)

Komentarz: Soulcatcher
2001-12-02
15:26

zanonimizowany3248 Junior

😱

Zakonczenie misji 16.
Misja zostanie zakończona gdy wszyscy członkowie dojdą do wschodniego krańca planszy, w miejsce startu, czyli pkt 1 na mapie.

Komentarz: zanonimizowany3248
2001-12-02
15:29

zanonimizowany3248 Junior

przepraszam mialo byc - zachodniego kranca planszy

Komentarz: zanonimizowany3248
2002-05-17
14:44

zanonimizowany13194 Junior

😒

W 16 misji nie mogę nic na początku zrobić! Gdy rzucam buteleczką w gringos na dole przybiega jeden następny, rzucam drugą i tracę dwie buteleczki na trzech kolesi!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz: zanonimizowany13194
2004-05-16
19:17

D3O Generał

D3O
👍

Witam ! Właśnie zauważyłem że żeby zobaczyć opis misji trzeba zapłacić jakiś głupi abonamet :( Szkoda bo bym sobie po przypominał jak to się grało w tą WSPANIAŁĄ GRE. Jednak dla tych co potrzebują solucji znalazłem pewną stroke :) a dokładnie: http://gry.o2.pl/solucje/?co=pokaz&id=14&page= Może nie jest to tak fajna solucja jak tutaj(GRY_ ONLINE), ale opis jest dosyć dokładny. Jeżeli jesteśmy przy misjach to według mnie najtrudniejsza była: 09 - Like a Thief in the Night A najciekszwsze(pod względem klimatu) to 13 - The Walls of Fortezza, 11 - Ambush at Snake Pass i 04 - Hang’m High! :))

Komentarz: D3O
2006-01-21
23:47

zanonimizowany319798 Junior

w misji 12 (ucieczka z El Paso) można łatwo wyeliminować większość wrogów Johnem z miejsca startu. jeden wystrzał ściąga ok 20 wrogów jednak wchodzą po drabinie pojedynczo (uwaga na przegrzewający się pistolet:) po zejściu pięterko niżej wystrzał zwabi kolejnych kilku wrogów. Tą taktykę można stosować we wszystkich misjach w których są dachy z jedynym wejściem-drabiną osobiście sądzę że wyjątkowo przydatna jest również w misjach(poza13) 4,10,15,16,17 i 23 Również stosowanie Mii jak najczęściej(strzalka) jest wyjątkowo przydatne. nią przeszedłem praktycznie cała misje 21

Komentarz: zanonimizowany319798
2024-01-15
20:13

soltyzcie Junior

Misja 9 like a thief in the night, mam konie na gorze planszy 8szt, 5 osiodlanych, udaje mi siezgarnac jenca Cooperem, docieram do wawozu obok koni i nic sie nie dzieje i zaraz koniec misji bo sie kapneli ze nie ma jenca:(:(:( help bo chcialem sobie przejechac cala gre ale stanalem na tej misji i dupa zbita, dzieki wielki

Komentarz: soltyzcie
2024-09-09
18:25

The_Normal_One Centurion

The_Normal_One

Ktoś z Was miał problem, że nie załączył się skrypt kończący misji pomimo, że wszystkie elementy zostały wykonane?

Komentarz: The_Normal_One

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl