Wstęp
Aktualizacja:
"Poznaj dobrze wroga i poznaj dobrze siebie, a w stu bitwach nie doznasz klęski. Jeśli ignorujesz wroga, a dobrze znasz tylko swoje siły, masz równe szanse na zwycięstwo i przegraną. Jeśli nie liczysz się ani z siłą wroga, ani tez nie znasz własnej siły, możesz być pewny że poniesiesz klęskę w każdej bitwie".
Sun Tzu "Sztuka Wojny"
Poniższe rozważania powstały w oparciu o dane teoretyczne częściowo zweryfikowane w grze. Skutki ognia rozpatrywane są jedynie do odległości 2000 m (pojedynki na dalszą odległość praktycznie nie występują). W większości przypadków rozpatrywane są najbardziej popularne czołgi obu stron.
Należy pamiętać, że podawane tutaj odległości, na jakich jeden czołg może zwalczać drugi są odległościami optymistycznymi. Nie ma żadnej gwarancji, iż pocisk nie rozpadnie się, nie zrykoszetuje, nie będzie jedynie częściowej penetracji (zamiast całkowitej) itp. itd. W praktyce należy zbliżyć się bardziej; im bliżej, tym lepiej dla strzelającego.
0
Komentarze czytelników
DarkStar Legend

hej wcale nie bylo to moim zamiarem! po prostu uwazam, ze w przypadku MW poszedles na latwizne.
zanonimizowany36010 Generał
Swietny poradnik !!
Teraz o wiele trudniej jest zdobywac punkty ligowe na CMHQ PL.
zanonimizowany153971 Legend
Pejotl/Szwejos----> gratuluję :)
zanonimizowany196249 Generał
Dobrze że powstał poradnik do tak wspaniałej gry
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.