Wsparcie - Ruch
Aktualizacja:
Ruch
Niszczyciele czołgów, rusznice czy snajperzy poruszają się tak jak piechota. Cięższy sprzęt jest jednak dość powolny, co więcej wymaga czasu na rozstawienie (najczęściej gdzieś od 30 sekund do 2 minut w zależności od rodzaju i poziomu wyszkolenia), więc nie ma co marzyć, by mógł wejść do walki "z marszu". Do części sprzętu warto zakupić pojazdy do ich holowania. Lekkie działa mogą być holowane przez jeepy, cięższe przez ciężarówki, chociaż można też wykorzystać transportery opancerzone, które później, w przeciwieństwie do nieopancerzonych pojazdów, mogą się jeszcze przydać do wsparcia piechoty ogniem swoich karabinów maszynowych lub posłużyć nam do nękająco-rozpoznawczych rajdów na flanki i zaplecze przeciwnika.

Jeśli teren sprzyja naszym manewrom, dobrze jest ustanowić coś w rodzaju "bazy ogniowej", z której możemy ostrzelać przeciwnika ogniem dział z boku, podczas gdy nasza piechota zaatakuje z innej strony. Na screenie w całej okazałości "teren w kratkę" czyli specjalny moduł graficzny - patrz opis obrazka w rozdziale 3.8. Napisy, strzałki i symbole sztabowe zostały dorysowane dla lepszej ilustracji - nie występują w grze.
0
Komentarze czytelników
DarkStar Legend

hej wcale nie bylo to moim zamiarem! po prostu uwazam, ze w przypadku MW poszedles na latwizne.
zanonimizowany36010 Generał
Swietny poradnik !!
Teraz o wiele trudniej jest zdobywac punkty ligowe na CMHQ PL.
zanonimizowany153971 Legend
Pejotl/Szwejos----> gratuluję :)
zanonimizowany196249 Generał
Dobrze że powstał poradnik do tak wspaniałej gry
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.