Czołgi - Ruch
Aktualizacja:
Ruch
W przeciwieństwie do piechoty, przyjacielem czołgu i działa samobieżnego jest teren jak najbardziej odkryty, bez lasów, krzaków, kamieni czy miękkiego gruntu - czyli bez tych elementów, które ograniczają prędkość manewru, a zwiększają szansę na zakopanie. Teren taki powinien być jeszcze zakryty przed okiem wroga jakimś minimalnym wzniesieniem lub inną przeszkodą. Nie wolno też puszczać sprzętu pancernego samopas w oddaleniu od własnej piechoty. Należy zapewnić mu jakiś pluton piechoty do osłony i rozpoznania lub też rozpoznać teren w pobliżu samochodem pancernym czy lekkim czołgiem. Nie ma nic gorszego, niż stracić cenny sprzęt od wyłaniających się z boku czy za plecami np. T-70.

Dobra pozycja Hull Down to nie tylko zmniejszenie szansy trafienia przez przeciwnika, ale także możliwość szybkiego wycofania się w przypadku napotkania przeważających sił wroga.
0
Komentarze czytelników
DarkStar Legend

hej wcale nie bylo to moim zamiarem! po prostu uwazam, ze w przypadku MW poszedles na latwizne.
zanonimizowany36010 Generał
Swietny poradnik !!
Teraz o wiele trudniej jest zdobywac punkty ligowe na CMHQ PL.
zanonimizowany153971 Legend
Pejotl/Szwejos----> gratuluję :)
zanonimizowany196249 Generał
Dobrze że powstał poradnik do tak wspaniałej gry
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.