Colin McRae Rally 2.0: Wybór samochodu
Aktualizacja:
Wybór
Przed przystąpieniem do wyścigu musimy wybrać samochód, którym chcemy się ścigać. Na początku do dyspozycji mamy następujące auta: Ford Focus, Subaru Impreza, Toyota Corolla, Mitsubishi Lancer, Peugeot 206 i Seat Cordoba. Wszystkie są typu WRC, posiadają napęd na cztery koła, masę poniżej 1300 kilogramów i moc silnika ograniczoną do 300 koni mechanicznych. Zwyciężając poszczególne rajdy możemy odblokować następujące samochody: Ford Racing Puma, Ford Escort mk1, Peugeot 205 Turbo 16, Lancia Stratos, MG Metro 6r4 (auto zaprojektowane przez twórców gry), Mini Cooper S, Ford Sierra Crosworth, Ford Focus 1999, Mitsubishi Lancer Road Car. W przypadku ostatnich dwóch aut możemy także zdobyć ich alternatywne wersje.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Jestem na gg jak chcesz podagac to sie odezwij :)
Sork pomyłka w linku
Drugi link nie działa - 404 się pojawia :(
JOHNY_B ----> Jeszcze jedno, co do tego rysunku. Nicky miał jeszcze koło 180 napisy "Harpin" i "Open Harpin". Ale, to tylko tak podałem jako ciekawostkę :)
Popatrz jeszcze na to SlipKnot :)
JOHNY_B ----> No to gratuluję sam nie wiem czego, ale kure***i zbieg okoliczności z tym, że Grist ma taki sam :D
Popatrz teraz na linak torche go poprawiłem :) tylko daj odświerz jak bedzie nadal ten sam :)
======> SlipKnot powiem ci tyle że sam go zrobiłem :) To nic trudnego jeśli kotś wie oco biega w rajdach, a chodzi mi wszczególności o pokonywanie zakrętów :)
JOHNY_B ----> Skąd wytrzasnąłeś ten obrazek ?? Kiedyś widziałem wywiad z Nicky Grist'em i on pokazywał ten sam obrazek :D
Oczywiście macie racje w linku podaje odnesienie w stopniach do zakrętów lepiej widzieć niż pisać o stopniu trudności :)
Oj.. oj.. oj.. Faktycznie z tymi numerami (2,3,4,5,6), to jeden wielki burak :D Zgadzam się z przedmówcą, że to nie są sugerowane biegi, a stopień trudności w pokonywaniu zakrętu. Im cyfra niższa, tym zakręt jest trudniejszy do pokonania i na odwrót... im wyższa, tym zakręt łatwiejszy. Z autorem poradnika nie mogę w zupełności zgodzić się z propozycją pokonywania nawrotów. Nie przeczę, że można ścinać je w miarę możliwości, ale skuteczniejszym sposobem jest wprowadzenie samochodu tak, aby koła nie zaczęły buksować - mowa oczywiście o pokonywaniu ich na asfalcie. Osoby, które jeżdżą na ręcznej skrzyni biegów mogą smiało pokonywać nawroty na ręcznym hamulcu, gdyż redukcja biegów odbywa się znacznie szybciej niż na automacie.
Ta, tylko, ze numery od 1 do 6 to nie biegi na ktorych powinnismy pokonac zakret tylko stopien trudnosci zakretu :))) Widac autor instrukcji nie zna sie na rajdach ;)
[quote]
"100, 2 Left And 6 Right" – za 100 metrów zakręt w lewo do pokonania na biegu 2 i zaraz po nim zakręt w prawo do pokonania na biegu 6.
[/quote]
W jaki niby sposob kierowca mialby w tak krotkim czasie przejsc z biegu 2 na 6? ;)))
Bardzo dobry pomysł z tymi oznaczeniemi, napewno sie przyda wieli odobom :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
