Colin McRae Rally 2.0: Tryb zręcznościowy
Aktualizacja:
Tryb zręcznościowy
W trybie zręcznościowym, czyli "zabawowym" możemy wybrać następujące opcje:
1. Mistrzostwa (championship)
Zawody pomiędzy sześcioma drużynami na trzech trasach, po trzy okrążenia każda. Do dyspozycji mamy dwa rodzaje mistrzostw: klasy A i klasy B, z możliwością wyboru trzech poziomów trudności. Klasa A nie jest na początku dostępna, aby móc w niej uczestniczyć, należy zakończyć mistrzostwa klasy B na pierwszym miejscu. Po zakończeniu każdego wyścigu przyznawane są punkty w następującej kolejności:
- 1 miejsce - 6 punktów,
- 2 miejsce - 4 punkty,
- 3 miejsce - 3 punkty,
- 4 miejsce - 2 punkty,
- 5 miejsce - 1 punkt,
- 6 miejsce - 0 punktów.
2. Pojedynczy wyścig (single race)
W tym wyścigu możemy wybrać trasę, po której chcemy się ścigać, ilość przeciwników oraz liczbę okrążeń. W przypadku, gdy gramy z ludzkim przeciwnikiem możemy zaznaczyć opcję catch up (doganianie) - przyspiesza ona gracza na drugiej pozycji, aby wyścig był bardziej emocjonujący. Oprócz typowego wyścigu możemy wybrać inne sposoby rywalizacji:
- lap points (punkty za wygrane okrążenia) - zwycięzca okrążenia zdobywa punkt, wyścig trwa tak długo, dopóki któryś z graczy nie zdobędzie wcześniej ustalonej ilości punktów,
- time lag (opóźnienie czasowe) - kierowca, który jedzie na ostatniej pozycji musi minąć linię mety w określonej liczbie sekund za prowadzącym, w przeciwnym wypadku przegrywa.
3. Próba czasowa (time trial)
Walka z czasem na zabawowych (typu zręcznościowych) trasach. Opcja identyczna jak w trybie rally.
Komentarze czytelników
Jestem na gg jak chcesz podagac to sie odezwij :)
Sork pomyłka w linku
Drugi link nie działa - 404 się pojawia :(
JOHNY_B ----> Jeszcze jedno, co do tego rysunku. Nicky miał jeszcze koło 180 napisy "Harpin" i "Open Harpin". Ale, to tylko tak podałem jako ciekawostkę :)
Popatrz jeszcze na to SlipKnot :)
JOHNY_B ----> No to gratuluję sam nie wiem czego, ale kure***i zbieg okoliczności z tym, że Grist ma taki sam :D
Popatrz teraz na linak torche go poprawiłem :) tylko daj odświerz jak bedzie nadal ten sam :)
======> SlipKnot powiem ci tyle że sam go zrobiłem :) To nic trudnego jeśli kotś wie oco biega w rajdach, a chodzi mi wszczególności o pokonywanie zakrętów :)
JOHNY_B ----> Skąd wytrzasnąłeś ten obrazek ?? Kiedyś widziałem wywiad z Nicky Grist'em i on pokazywał ten sam obrazek :D
Oczywiście macie racje w linku podaje odnesienie w stopniach do zakrętów lepiej widzieć niż pisać o stopniu trudności :)
Oj.. oj.. oj.. Faktycznie z tymi numerami (2,3,4,5,6), to jeden wielki burak :D Zgadzam się z przedmówcą, że to nie są sugerowane biegi, a stopień trudności w pokonywaniu zakrętu. Im cyfra niższa, tym zakręt jest trudniejszy do pokonania i na odwrót... im wyższa, tym zakręt łatwiejszy. Z autorem poradnika nie mogę w zupełności zgodzić się z propozycją pokonywania nawrotów. Nie przeczę, że można ścinać je w miarę możliwości, ale skuteczniejszym sposobem jest wprowadzenie samochodu tak, aby koła nie zaczęły buksować - mowa oczywiście o pokonywaniu ich na asfalcie. Osoby, które jeżdżą na ręcznej skrzyni biegów mogą smiało pokonywać nawroty na ręcznym hamulcu, gdyż redukcja biegów odbywa się znacznie szybciej niż na automacie.
Ta, tylko, ze numery od 1 do 6 to nie biegi na ktorych powinnismy pokonac zakret tylko stopien trudnosci zakretu :))) Widac autor instrukcji nie zna sie na rajdach ;)
[quote]
"100, 2 Left And 6 Right" – za 100 metrów zakręt w lewo do pokonania na biegu 2 i zaraz po nim zakręt w prawo do pokonania na biegu 6.
[/quote]
W jaki niby sposob kierowca mialby w tak krotkim czasie przejsc z biegu 2 na 6? ;)))
Bardzo dobry pomysł z tymi oznaczeniemi, napewno sie przyda wieli odobom :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
