Call of Duty Black Ops 2: Judgment Day Decyzje, konsekwencje, zakończenia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 11 - JUDGMENT DAY

Decyzje w tej misji

  1. Menendez żywy lub martwy
Decyzję tę podejmujesz na samym końcu gry (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Decyzję tę podejmujesz na samym końcu gry (obrazek powyżej). Wciśnij odpowiedni przycisk, aby zabić Menendeza lub oszczędzić. Twoja decyzja będzie miała wpływ na zakończenie gry.

David Mason murders Menendez (David Mason morduje Menendeza) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

David Mason murders Menendez (David Mason morduje Menendeza)

Nic dodać, nic ująć (obrazek powyżej). Po dalsze wydarzenia spójrz na koniec tego działu.

Menendez is captured (Menendez pochwycony) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Menendez is captured (Menendez pochwycony)

Jeśli nie zabijesz Menendeza, będzie rozwścieczony twoją decyzją (obrazek powyżej). Po dalsze wydarzenia spójrz na koniec tego działu.

Konsekwencje z tej i poprzednich misji

[ANIMACJA WPROWADZAJĄCA 1]

  1. Ukończenie misji strike-force
1 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Jeśli nie doszło do sojuszu z Chinami, to kiedy prezydent USA w rozmowie z sekretarzem Petraeusem zapyta o Chiny (pierwszy obrazek powyżej), sekretarz odpowie, że są one w tak samo złej sytuacji, co Stany Zjednoczone - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli nie doszło do sojuszu z Chinami, to kiedy prezydent USA w rozmowie z sekretarzem Petraeusem zapyta o Chiny (pierwszy obrazek powyżej), sekretarz odpowie, że są one w tak samo złej sytuacji, co Stany Zjednoczone. Jeśli do sojuszu doszło, sekretarz powie, że prowadzą z Chinami jednoczesny, skoordynowany atak i że premier Chen na pewno ich nie zawiedzie (drugi obrazek powyżej).

[ANIMACJA WPROWADZAJĄCA 2]

  1. Farid czy Harper?
2 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Kiedy na początku misji Section powie wszystkim, że jednym z ich celów jest zabicie lub pochwycenie Mendeneza, to jeśli Harper żyje, odpowie, że głosuje za zabiciem - gdyż pochwycenie ostatnim razem nie poszło tak dobrze (pierwszy obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Kiedy na początku misji Section powie wszystkim, że jednym z ich celów jest zabicie lub pochwycenie Mendeneza, to jeśli Harper żyje, odpowie, że głosuje za zabiciem - gdyż pochwycenie ostatnim razem nie poszło tak dobrze (pierwszy obrazek powyżej). Jeśli Harper nie żyje, na jego miejscu będzie stał sojuszniczy żołnierz (drugi obrazek powyżej).

[LĄDOWANIE]

Dodatkowo po wylądowaniu, jeśli Harper żyje, to rzuci hasłem zachęcającym do walki (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Dodatkowo po wylądowaniu, jeśli Harper żyje, to rzuci hasłem zachęcającym do walki (obrazek powyżej). Potem będzie towarzyszył ci od początku do końca misji.

[WSPARCIE CHIN PODCZAS MISJI]

Jeśli ukończyłeś misje strike-force i doszło do sojuszu z Chinami, kilka razy podczas misji otrzymasz wsparcie Chin. Ich ludzie wyeliminują wrogów z RPG nad pierwszymi długimi schodami, przy początku misji. Później zajmą się snajperami w urwanym korytarzu na górze. Na koniec pomogą ci z dwoma CLAW-ami, blokującymi wejście do placówki wojskowej Menendeza.

[TRANSMISJA MENENDEZA]

3 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Jeśli Harper żyje, to oczywiście będzie przy tobie, kiedy będziecie oglądali transmisję Menendeza (pierwszy obrazek powyżej) i pozostanie z tobą do końca misji - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, to oczywiście będzie przy tobie, kiedy będziecie oglądali transmisję Menendeza (pierwszy obrazek powyżej) i pozostanie z tobą do końca misji. Jeśli nie żyje, jego miejsce będzie puste (drugi obrazek powyżej), a z końcówką misji będziesz musiał poradzić sobie sam.

[PRZED PODJĘCIEM DECYZJI]

  1. Farid czy Harper?
  2. Zabić lub pozwolić uciec DeFalco

Wydarzenie to następuje tuż po zawaleniu się podłogi na końcu misji.

Są tu trzy możliwości - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Są tu trzy możliwości. Jeśli zarówno Harper, jak i DeFalco nie żyją, będziesz musiał po prostu zabić dwóch żołnierzy (obrazek powyżej).

Jeśli Harper żyje, to będzie leżał obok żołnierza z lewej, który szykuje broń do strzału (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, to będzie leżał obok żołnierza z lewej, który szykuje broń do strzału (obrazek powyżej).

Jeśli dodatkowo DeFalco żyje, to zastąpi żołnierza po lewej (obrazek powyżej) i oczywiście w tym momencie zakończysz jego żywot - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli dodatkowo DeFalco żyje, to zastąpi żołnierza po lewej (obrazek powyżej) i oczywiście w tym momencie zakończysz jego żywot. Nie ma możliwości, aby DeFalco wziął udział w tej scenie bez Harpera.

[PO PODJĘCIU DECYZJI]

  1. Farid czy Harper?
  2. Menendez żywy lub martwy

Tuż po zastrzeleniu lub podniesieniu z ziemi Menendeza, jeśli Harper żyje, to skomentuje twoją decyzję (jeśli nie żyje, od nikogo komentarza nie usłyszysz).

4 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Jeśli zabiłeś Menendeza, Mason podejdzie do Harpera i go podniesie (pierwszy obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli zabiłeś Menendeza, Mason podejdzie do Harpera i go podniesie (pierwszy obrazek powyżej). Harper powie, że martwił się przez chwilę, iż zamierzałeś oszczędzić Menendeza. Jeśli nie zabiłeś Menendeza, Harper powie do niego, że gdyby to od niego zależało, to Menendez już dołączyłby do swojej martwej siostry (drugi obrazek powyżej). Zaraz potem nastąpi scena wyjścia na zewnątrz i są tu cztery możliwości.

Jeśli nikt nie przeżył poza tobą, wyjdziesz sam (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli nikt nie przeżył poza tobą, wyjdziesz sam (obrazek powyżej).

Jeśli Harper żyje, ale Menendez nie, to wyjdziesz podtrzymując tego pierwszego - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, ale Menendez nie, to wyjdziesz podtrzymując tego pierwszego. Po chwili przekażesz go pod opiekę innego żołnierza, zaś Harper pożegna się z tobą (obrazek powyżej).

Jeśli Harper nie żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper nie żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz (obrazek powyżej).

Jeśli Harper żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz. Po chwili do Harpera podbiegnie żołnierz i zaopiekuje się nim, zaś Harper pożegna się z tobą (obrazek powyżej).

5 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
I wreszcie, ostatnia scena będzie zależała do Menendeza - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

I wreszcie, ostatnia scena będzie zależała do Menendeza. Jeśli żyje, to zacznie coś mówić, a zakładający mu kajdanki żołnierz będzie chciał założyć mu knebel. Mason jednak powie, że nie ma takiej potrzeby, bo Menendez to tylko stary, smutny człowiek, który mówi do siebie (pierwszy obrazek powyżej). Jeśli Menendez nie żyje, zamiast niego zobaczysz dwoje dzieci - brata i ranną siostrę (drugi obrazek powyżej).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze23

Zapomniałeś dodać że w misji dispatch (wyeliminuj czy tam eliminacja) nie wiem jak to działa czy trzeba wszystkich jednocześcnie stracić czy jak ale da się przegrać jak z duzo jednostek stracimy ja tak przegrałem XD

Komentarz: zanonimizowany1136649

W bazie widmo polecam wam zkampić się albo na dworzu mi to zniszczyli niestety albo najlepiej w budynku kazać wszystkim jednostkom do budynku iść mogą zniszczyć wam wyszstko tylko uchrońcie to w budynku co jest bardzo proste ;P nigdy tego nie przegrałem

Komentarz: zanonimizowany1136649

Fajne te misję striek force mimo tylu jednostek jak zawsze albo żołnierzem albo dronem i tyle XD

Komentarz: zanonimizowany1136649
2015-10-16
16:14

zanonimizowany793837 Generał

Rozumiem, że żeby karma przeżyła to trzeba mieć Faarida żywego? Inaczej i tak zostaje zastrzelona? Dla mnie jest to dziwne i głupie. Więc nasze wybory nie dają żadnego kanonicznego zakończenie, bo decyzję zostają wybrane za nas przez twórców.

Komentarz: zanonimizowany793837
👎

ale wiesz że dobra wybiorę tą decyzje ale potem musisz znowu wybrać dobrą a nie byle jaka byle kurwa spieprzyc wszyustko -,-

Komentarz: zanonimizowany1136649
2014-10-26
16:28

zanonimizowany1041070 Junior

Dlaczego skoro zabilam Harpera, tym samym uratowalam Farida ktory potem uratowal Karme, nie zabilam Alexa Masona i nie zabilam Menendeza. Gra zakonczyla mi sie zle, poniewaz na koncu Menendez zabil Woodsa. Nie zawarlam sojuszu z Chinami ale nie wiem jak to zrobic :/

Komentarz: zanonimizowany1041070
2013-09-25
22:23

zanonimizowany945421 Junior

witam, czy ktoś może przeszedł te otwarcie bramy przed spychanym przez wodę autobusem??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? w prawdzie trzeba wcisnąć "f" ale to nic nie daje.

Komentarz: zanonimizowany945421
2013-08-22
19:34

zanonimizowany889097 Legionista

ej też mam pewne pytanie dotyczące osiągnięcia ( w black ops 2 gram na bieżaco :D ) o co chodzi z osiągnięciem "złam robaka celerium" ?

Komentarz: zanonimizowany889097

chyba chodzi o to żęby karma nie zginęła na okręcie chyba tak bo ona po tej konfrontacji żyje i wtedy ona tam chyba to łamie

Komentarz: zanonimizowany1136649
2013-08-06
11:36

zanonimizowany936050 Junior

-1

A mnie w tej części misji z ciężarówką jasny sszlak mnie trafia. W opisie pisze że można taranować tą ciężarówką ok no to przejedżam przez te autostrade po zjechaniu z autostrady pisze mi że nie udało mi sie uchronić pani prezydent i tak za każdy razem nie wiem co robić

Komentarz: zanonimizowany936050
2013-01-31
15:32

zanonimizowany893618 Junior

@Logan20 a wziąłeś pod uwagę misję strike force? Wychodzi na to, że Black Ops 2 ma 16 misji ;) Do tego black ops jako jedyna seria call of duty posiada boty do gry lokalnej.

Komentarz: zanonimizowany893618

racja i to jest dobre z tymi botami bo jak ktos nie ma xbox live no to na botach se gra i to jest fajne :P

Komentarz: zanonimizowany1136649
2013-01-30
14:23

zanonimizowany823401 Legionista

Chyba producenci CoDa robią nas w jajo i mają nas za kompletnych debilów! Co nowa odsłona gry tym krótsza! MW 3 miało 16 misji, wcześniejszy Black Ops 14 a teraz dali nam 11 misji hahha w następnej odsłonie będzie 7 a jeszcze w kolejnej 3 i niech się ludzie cieszą!!

Komentarz: zanonimizowany823401

Masz rację :( ja w jeden dzień przeszedłem ale w sumie JESZCZE JEST ZOMBI I MULTI! na szczęście taki multi żę można z botami grać bo jak nie da sięz graczami to mozan chociaż z botami ;P i daltego black ops jest fajne! wojna przyszłości KAŻDEMU SIĘ ZNUDZIŁA 2 WS I 1 PRZECIEŻ KAŻDY WIE CO SIĘ W NIEJ ZDAŻYŁO WIĘC MOZE COSNOWEGO? MOZĘ TERA WOJNA PRZYSZLOŚĄCI? TYLKO JA TROCHĘ SMUTNY JESTEM BO Zabiłem alexa masona :(

Komentarz: zanonimizowany1136649
2013-01-01
22:27

zanonimizowany883286 Junior

1.Mam propozycję na temat wykonania wyzwań z pierwszej misji - po animacji z menendezem i odkryciem przez wroga, moźna od razu pobiec w stronę wodospadu i porozstawiać tam potrzaski z moździeźami, a następnie pobiec w stronę plaży i się ukryć, a soWwjusznikom nic się nie stanie. Nistety "eliminuje" to możliwość zrobienia wyzwania ze strzelaniem z karabinu snajperskiego na posterunku.
2.Jak zrobić osiągnięcia "Lokalny bohater" i "Brudny biznes"? (w drugim chyba trzeba przesłuchać Krawczenkę do końca)

Komentarz: zanonimizowany883286
2012-12-13
10:54

Ziuziek Chorąży

Rammi -> Thx, poprawione.

Komentarz: Ziuziek
2012-12-12
17:29

Rammi Pretorianin

Rammi

Ziuziek --> Masz rację, bo nie przeglądałem wtedy jeszcze Twojego poradnika.
Tu jest chyba drobny błąd -> Strike Force - Opis przejścia -> 05 - Second Chance -> "Warunek: Nie dotarcie do DeFalco na czas pod koniec misji 06: Colossus" | Czy nie powinno być: 06: Karma?

Komentarz: Rammi

jesus to sięna colosuss rozgrywa a poza tym może być inna nazwa na pc czy cos

Komentarz: zanonimizowany1136649
2012-12-12
08:54

Ziuziek Chorąży

sprint1425 -> Dzięki, poprawione :)

Romuald@52, Rammi -> Dorzucę swoje trzy grosze do odpowiedzi. Sekwencji nie można przebyć lecąc dronem, jest niszczony dokładnie przed tym "wyborem", czy oparzyć Harpera, czy nie. Spójrz na koniec opisu przejścia 05 misji w poradniku, dokładnie na sam koniec, ostatni obrazek i tekst pod nim.

Komentarz: Ziuziek
2012-12-11
20:16

Rammi Pretorianin

Rammi
📄

@Up Tego osiągnięcia można było się domyśleć po fabule. W 5-tej misji (nie licząc grupy uderzeniowej) gdy zbliża się koniec etapu, spróbuj nie spalić twarzy Harperowi jadąc autem. Trzymaj się jak najbliżej prawej strony jadąc bardzo wolno. Ewentualnie tą sekwencję można przebyć lecąc dronem. Osiągnięcie jest twoje.

Komentarz: Rammi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl