04 - Time and Fate | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
Aktualizacja:
Misja 04 - TIME AND FATE
Decyzje w tej misji
- Pismo z CIA

Przeszukując kokainowy bunkier trafisz w końcu do sporej sali, która zostanie podpalona. Woods powie ci, abyś zabrał wszelkie dokumenty, jakie znajdziesz, zanim spłoną. Po wejściu do tej sali biegnij prosto, potem w prawo i jeszcze raz w prawo. Zauważysz płomienie po lewej, które idą do biurka, na nim zaś leżeć będzie pismo od CIA (obrazek powyżej). Zdecyduj, czy podnieść pismo, czy nie. Decyzja nie ma wpływu na zakończenie gry, ale będzie miała wpływ na kilka tekstów w misji 07: Suffer with me.

Menendez's compound search incomplete (Przeszukanie placówki Menendeza nieskończone)
Jeśli nie chcesz podnosić pisma, to tego nie rób. Warto dodać, że jeśli będziesz zwlekał zbyt długo, to pismo spłonie (obrazek powyżej).

Compound thoroughly searched - learned about potential mole in CIA (Placówka dokładnie przeszukana - uzyskano informacje o potencjalnym krecie w CIA)
Jeśli chcesz podnieść pismo, zbliż się do biurka i wciśnij przycisk użycia (obrazek powyżej). Mason będzie bardzo zdziwiony. Musisz to zrobić, zanim pismo spłonie!
Konsekwencje z tej i poprzednich misji
Brak.
0
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
- Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- 03 - Old Wounds | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II
- 04 - Time and Fate | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- 05 - Fallen Angel | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II
- 07 - Suffer with Me | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- 08 - Achilles' Veil | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- 09 - Odysseus | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II
- 09 - Odysseus (mostek) | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- 10 - Cordis Die | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II
- 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- Zakończenia - Warunki | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- Zakończenia - Menendez żywy | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- Zakończenia - Menendez martwy | Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- Decyzje, konsekwencje, zakończenia
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1041070 Junior
Dlaczego skoro zabilam Harpera, tym samym uratowalam Farida ktory potem uratowal Karme, nie zabilam Alexa Masona i nie zabilam Menendeza. Gra zakonczyla mi sie zle, poniewaz na koncu Menendez zabil Woodsa. Nie zawarlam sojuszu z Chinami ale nie wiem jak to zrobic :/
zanonimizowany793837 Generał
Rozumiem, że żeby karma przeżyła to trzeba mieć Faarida żywego? Inaczej i tak zostaje zastrzelona? Dla mnie jest to dziwne i głupie. Więc nasze wybory nie dają żadnego kanonicznego zakończenie, bo decyzję zostają wybrane za nas przez twórców.
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Fajne te misję striek force mimo tylu jednostek jak zawsze albo żołnierzem albo dronem i tyle XD
zanonimizowany1136649 Pretorianin
W bazie widmo polecam wam zkampić się albo na dworzu mi to zniszczyli niestety albo najlepiej w budynku kazać wszystkim jednostkom do budynku iść mogą zniszczyć wam wyszstko tylko uchrońcie to w budynku co jest bardzo proste ;P nigdy tego nie przegrałem
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Zapomniałeś dodać że w misji dispatch (wyeliminuj czy tam eliminacja) nie wiem jak to działa czy trzeba wszystkich jednocześcnie stracić czy jak ale da się przegrać jak z duzo jednostek stracimy ja tak przegrałem XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.