11 - Judgment Day | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
Aktualizacja:
Misja 11: JUDGMENT DAY
Uwaga! Koniecznie zamień w pierwszej broni domyślną lunetę na skaner (Milimeter Scanner), zaś jako drugą broń zabierz Storm PSR Gun.

Cel: Shut down the transmission (Przerwij transmisję)
Cel: Avoid the aircraft debris and enemy missiles (Unikaj kawałków samolotów i wrogich pocisków)
Misję zaczniesz od kontrolowanego spadania. Kiedy ekran błyśnie, a Mason krzyknie, aby wszyscy uważali na pociski, tyczy się to również jego. Przesuwaj się w lewo, w prawo, do przodu i do tyłu, aby uniknąć wielkich, pomarańczowych chmur ognia (obrazek powyżej). Im wyższy poziom trudności, tym więcej obrażeń możesz otrzymać przez wlot w chmurę. Im bliżej środka, tym obrażenia będą większe. Możesz przestać uważać, kiedy ekran na chwilę zrobi się szary, po drugim błysku.

Cel: Gain entry to the military facility (Dostań się do placówki wojskowej)
Od razu po wylądowaniu zacznij biec przed siebie, wzdłuż ogrodzenia po lewej. Kiedy miniesz niebiesko-biały budynek, spójrz dokładnie w prawo, na placówkę wojskową, do której prowadzą długie schody. Wyjmij Storm PSR Guna i zlokalizuj czterech żołnierzy z RPG naprzeciwko - dwóch stoi na wyższym piętrze, dwóch na niższym (obrazek powyżej).

Następnie spójrz w lewo, na parking. Będzie tam skrzynka z napisem Access (obrazek powyżej) - otwórz ją, aby uzyskać wsparcie quad-dronów. Warto zwrócić uwagę, że jest tu mnóstwo sojuszniczych wojsk i robotów, dlatego niektórych przeciwników wskazanych w poradniku może w ogóle nie być, bo zanim do nich dotrzesz, zostaną zabici.

Następną rzeczą będzie wyeliminowanie wrogiego CLAW-a. Możesz go nie widzieć, gdyż wraki pojazdów go zasłaniają, dlatego wykorzystaj Storm PSR Gun do zlokalizowania wrogiego robota (obrazek powyżej) i strzelaj w niego, aż zostanie zniszczony. Możesz także poszukać przeciwników na prawo od schodów, byś może jacyś się tam kryją, lecz najpewniej twoi towarzysze dali sobie z nimi radę. Uważaj jednak na quad-drony, które kręcą się nad schodami.


Aby umożliwić przylot jeszcze większej liczbie sojuszniczych żołnierzy, musisz zniszczyć sześć laserowych wieżyczek przeciwlotniczych. Jeśli staniesz kilka metrów przed długimi schodami i spojrzysz w prawo, dojrzysz cztery wieżyczki, zaznaczone czerwonymi kółkami (pierwszy obrazek powyżej). Dwie pozostałe są na białym budynku po lewej (drugi obrazek powyżej). Kiedy to zrobisz, zacznij wyszukiwać za pomocą Storm PSR Guna wrogów na szczycie schodów po lewej i wszystkich pozdejmuj. Dopiero wtedy zacznij wchodzić prawymi schodami.

Trzymaj się prawej ściany. Kiedy dojdziesz na szczyt schodów, będziesz musiał za pomocą Storm PSR Guna pozbyć się dwóch celów - operatora ciężkiego karabinu na jeepie po prawej oraz miniguna-wieżyczki, zamontowanej w oknie budynku naprzeciwko (dokładnie pod liczbą 26) (obrazek powyżej). Oczywiście uprzednio się ukryj.

Biegnij do wspomnianego budynku z liczbą 26 i ukryj się z lewej strony drzwi. Wyjmij karabin ze skanerem i zacznij szukać wrogów w środku - kilku może być na parterze, dwóch lub jeden jest też na piętrze. Oczyść budynek i wyjdź drzwiami po drugiej stronie. Skręć w lewo i dobiegnij do wraku samolotu z napisem Access (obrazek powyżej). Otwórz jego drzwi, dzięki czemu zdobędziesz kinetyczną broń, pozwalającą zsyłać z nieba niezwykle silny strumień energii. Musisz uważać, gdzie celujesz, bowiem jeśli przez przypadek zabijesz sojuszników, zakończysz misję porażką.

Zwróć uwagę na ogrodzenie przy budynku z liczbą 26, za którym znajduje się sporo materiałów budowlanych. Nad nim, w oddali, powinieneś zauważyć oberwany korytarz. Na jego końcu pojawi się od 3 do 5 snajperów (obrazek powyżej). Kolejni mogą kryć się nieco niżej, po lewej i prawej. Możesz wykorzystać nowo zdobytą broń lub z bezpiecznej kryjówki użyć Storm PSR Guna. Uważaj jednak - wokół stoją samochody i wózki widłowe, które trafione wybuchają. Taki wybuch szybko cię zabije, dlatego nie kryj się za żadnym z nich, bo wrogowie niszczą je ze szczególnym upodobaniem. Dlatego najlepiej celować zza budynku z liczbą 26.


Możesz teraz wybrać jedną z dwóch dróg prowadzących dalej - albo przez ogrodzony plac budowy, albo po kolejnych schodach po prawej. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, to od razu po wejściu na placu budowy (pierwszy obrazek powyżej) cofnij się i ukryj za ogrodzeniem. Pojawi się tu sporo zakamuflowanych przeciwników. Raczej nie kryj się na placu budowy, bo wrogowie mogą cię łatwo zaskoczyć. Wyszukuj ich skanerem lub Storm PSR Gunem i wszystkich zabij. Tu szczególnie przyda się pomoc towarzyszy - nich oni idą przodem, a ty wspieraj ich ogniem. Możesz też ukryć się za okratowanymi skrzynkami po prawej i stamtąd wychylać i zabijać wrogów (drugi obrazek powyżej). Możesz strzelać w wózek widłowy po lewej, jeśli stoi przy nim jakiś przeciwnik, ale sam nie ukrywaj się w tym miejscu.

Po oczyszczeniu placu budowy zbliż się do drugich, mniejszych schodów, które ze niego wychodzą. Zostaniesz ostrzelany przez nową, sporą grupę przeciwników. Uważaj na granaty! Najlepiej ucieknij ze sprintem z placu budowy i ukryj się za budynkiem 26 (tam, skąd zabijałeś snajperów w oberwanym korytarzu na górze). Użyj Storm PSR Guna do zabicia wszystkich wrogów - będzie ich co najmniej dziesięciu (obrazek powyżej).

Jeśli wybrałbyś prawą drogę, czyli kolejne, długie schody, to kiedy tylko się do nich zbliżysz, bliżej po prawej i dalej naprzeciwko pojawią się dwa jeepy z ciężkimi karabinami (obrazek powyżej). Od razu się ukryj i użyj Storm PSR Guna, aby pozbyć się operatorów i pozostałych wrogów. Możesz także nie strzelać w operatorów, ale w jeepy - jeden naładowany do piątego poziomu strzał od razu zniszczy pojazd. Następnie oczyść budynek 27, który jest przy szczycie tych schodów.

W obu przypadkach udaj się do wspomnianego budynku i uważając na wrogów - jeśli jacyś są - odnajdź prowadzące na piętro schody po prawej. Tam na jednym z biurek znajdziesz materiały wywiadowcze (1/3) (obrazek powyżej). Zabierz je i wracaj na dół. Przejdź do garażu i koniecznie uzupełnij amunicję w skrzynkach, które tam znajdziesz. Następnie kieruj się w stronę znacznika celu misji.


Wejście będzie chronione przed sporą liczbę żołnierzy, którzy jeszcze zanim się zbliżysz, zdążą obrzucić cię granatami. Jakby tego było mało, na dole są dwa CLAW-y (pierwszy obrazek powyżej). Oddal się na drugi koniec tego miejsca, na schody. Wyjmij Storm PSR Guna i po prostu zdejmij wszystkich widocznych wrogów (drugi obrazek powyżej). Możliwe, że będziesz musiał najpierw zbliżyć się do nich, aby w ogóle się pojawili. Kiedy już przy wejściu do budynku nikogo nie będzie, skieruj kroki w jego stronę i stań nad schodami. Ukrywając się za tarczami wychylaj się z naładowanym do piątego poziomu pociskiem Storm PSR Guna i puszczaj go w stronę jednego z dwóch CLAW-ów. Czynność powtórz z drugim.

Cel: Advance to the control room (Dostań się do pokoju kontrolnego)
Stań po prawej stronie wejścia i za pomocą skanera zacznij wykrywać wrogów (obrazek powyżej). Jest ich pełno w hallu, kilku kryje się też na tarasie w środku, w lewej części hallu, jak również w oknach pokoju pod tarasem. Starannie przeczesz wnętrze, niektórzy przeciwnicy będą kryć się za pionowymi, niebieskimi reklamami. Po wejściu do środka nie strzelaj w most naprzeciwko, bo z prawej wybiegną na niego twoi towarzysze. Idź przed siebie, w stronę celu.


Zejdź po schodach, zabij dwóch wrogów po lewej i prawej, a potem kolejnych, którzy wybiegną z drzwi naprzeciwko. Twoi sojusznicy będą cię wspierać. Stań przy drzwiach i zabijaj wrogów w dwóch wejściach naprzeciwko - po lewej i prawej (pierwszy obrazek powyżej). Za nimi jest korytarz w kształcie T, wraz z kolejnym pokojem. Warto dodać, że przez zielone szyby nie można strzelać. Postaraj się oczyścić cały korytarz z przeciwników ukrywając się za skrzynkami (drugi obrazek powyżej). Na rozwidleniu dalsza droga prowadzi w lewo, ale najpierw upewnij się, że żaden wróg nie ukrywa się np. za skrzynkami za tobą.

Kolejni wrogowie będą nadbiegać z wielkiego pomieszczenia, w którym transportowane są CLAW-y z jednego końca sali na drugi. Inni będą kryć się po drugiej stronie. Powystrzelaj wszystkich, a potem wbiegnij do tej sali i od razu skręć w prawo. Dobiegnij do rogu i skręć w lewo, a dotrzesz do panelu z napisem Access (obrazek powyżej). Uruchomi on ASD, które stanie po twojej stronie. Jeśli jednak zależy ci na wyzwaniu, włącz je dopiero PO zniszczeniu trzech wrogich ASD.


Niezależnie od podjętej decyzji przygotuj się do walki. Na dole jest kilku żołnierzy i jedno ASD (pierwszy obrazek powyżej). Zwróć uwagę, że - niestety - Storm PSR Gun nie będzie podświetlał wrogiego robota, kiedy ten schowa się np. za skrzynkami. Mimo to obierz go za cel w pierwszej kolejności, a potem poszukaj wrogich żołnierzy za skrzynkami. Kiedy dół będzie czysty, twoi koledzy zbiegną tam i zajmą pozycje. Dołącz do nich, ale od razu wracaj na górę - z korytarza wyjadą dwa kolejne ASD (drugi obrazek powyżej), a także wysypie się jeszcze więcej żołnierzy. Walcz z góry i ponownie, najpierw załatw ASD, potem skup się na reszcie.

Wejdź do korytarza, kiedy oczyścisz go z wrogów. Naprzeciwko niego jest pokój, z którego wyjścia są po lewej (naprzeciwko korytarza) i prawej stronie (pomiędzy nimi jest zielona szyba), i właśnie stamtąd wychodzić będą kolejni wrogowie. Stój w korytarzu i nie wychylaj się dalej. Po prostu czekaj na wrogów (obrazek powyżej), ale bądź gotów się wycofać, jeśli któryś rzuci ci granat. Kiedy sojusznicy wbiegną do wspomnianego pokoju, oznaczać to będzie, że ten teren jest czysty.

Spójrz w brawo, na duże otwarte drzwi do sali konferencyjnej z mnóstwem monitorów (obrazek powyżej). Na scenie, na którą będziesz patrzył, pojawi się sporo wrogów, ale najpierw musisz się zbliżyć do drzwi. Kiedy zaczną strzelać, od razu się wycofaj i pozdejmuj ich z daleka za pomocą Storm PSR Guna. Kiedy twoi towarzysze wbiegną na scenę, stań przy wejściu do sali i wychyl się w lewo.

Górna część sali roi się od wrogów (obrazek powyżej). Do tego wokół będą latały quad-drony. Nie wychylaj się za bardzo i pozwól wrogom skupić ogień na twoich towarzyszach. Szukaj quad-dronów i zdejmuj je, a potem oglądaj kolejne poziomy sali od lewej do prawej i wykańczaj wrogów Storm PSR Gunem. Uważaj na granaty! Nie zapomnij także zabić przez szybę trzech stojących na piętrze - jeden siedzi przy komputerze, a pozostali są po jego bokach. Kiedy wszyscy wrogowie będą martwi, otrzymasz nowy cel misji. Jeśli to się nie stało, być może któryś z nich ukrywa się na górze.

Cel: Shut down the drone control (Wyłącz sterowanie dronami)
Zanim jednak tam pójdziesz, spójrz na trzeci, lewy rząd biurek. Na jednym z nich znajdziesz materiały wywiadowcze (2/3) (obrazek powyżej). Dopiero potem wyjdź z sali drzwiami po lewej lub prawej i wejdź na górę. Uważaj - na schodach może stać jakiś przeciwnik. Na górze zabij niedobitków, a jeśli nikogo nie ma, po prostu zbliż się do oznaczonego komputera, aby obejrzeć animację i przejść do następnej części misji.

Cel: Find Menendez (Odnajdź Menendeza)
Kolejna część misji będzie bardzo mozolna. Wejdź do nowo otwartych drzwi, ale zaraz potem wycofaj się przed nie. Naprzeciwko pojawi się mnóstwo przeciwników - na końcu korytarza (będą kryć się za skrzynkami), a także w pokojach po lewej i prawej (wrogów trafisz przez drzwi tych pokojów). Uważaj także na tych, którzy będą chcieli do ciebie przybiec. Wyszukuj ich skanerem lub Storm PSR Gunem i zabijaj (obrazek powyżej). Uważaj na granaty! Kiedy obejrzysz teren za pomocą Storm PSR Guna od lewej do prawej i nikogo tu nie będzie, możesz ruszać dalej.

Idź przed siebie, przez korytarz z lewej lub pokój po prawej (uważaj, może kryć się w nim przeciwnik). Na moście powyżej zauważysz sojuszników. Wejdź po schodach po lewej i zwróć uwagę na dwoje drzwi - jedne bliżej, drugie dalej po lewej. Na korytarzu mogą stać twoi sojusznicy, także nie zastrzel ich przez przypadek. Za pierwszymi drzwiami ponownie kryje się mnóstwo wrogów. Wielu z nich wybiegnie wprost na ciebie, także bądź gotów odeprzeć ich atak. Najlepiej stój nieco na schodach, by na twojej linii wzroku były te bliższe drzwi, a także kolejne, w głębi (obrazek powyżej). Po zabiciu kilku pojawią się nowi, zakamuflowani, także nie daj się zaskoczyć. W tym miejscu również musisz szczególnie uważać na granaty. Kiedy będzie cicho, ponownie zbadaj teren od lewej do prawej za pomocą Storm PSR Guna.


Kieruj się w stronę znacznika misji. Korytarze po prawej i lewej będą po chwili zablokowane, także dalsza droga prowadzi przez pokoje na środku. Naprzeciwko wyjścia są drzwi, a po prawej schody. To kolejne miejsce z jeszcze trudniejszą potyczką. Będziesz tu zasypywany granatami. Kiedy tylko jakiś upadnie obok ciebie, od razu uciekaj do korytarza. Powoli i systematycznie przeczesuj teren skanerem lub Storm PSR Gunem i eliminuj wrogów - najpierw zajmij się tymi w oknach (pierwszy obrazek powyżej), a potem sporą grupą na dole (drugi obrazek powyżej). W niektórych możesz strzelać Storm PSR Gunem nawet przez podłogę, o ile maksymalnie naładujesz strzał. Podczas eliminowania wrogów na dole uważaj, aby nowy przeciwnik nie pojawił się w którymś z okien na górze i cię nie zastrzelił.

Kiedy pomieszczenie będzie czyste, zejdź po schodach. Drzwi naprzeciwko nich staną otworem i zaczną przez nie wbiegać zakamuflowani przeciwnicy (obrazek powyżej). Problem polega na tym, że drzwi do korytarza, w którym chowałeś się przed granatami, zamknęły się. Dlatego tym bardziej będziesz musiał uważać na granaty. Wracaj szybko na górę i padnij. Zacznij wypatrywać przeciwników wśród skrzynek na dole (szczególnie przy tych po lewej będzie kryć się wielu wrogów). Eliminuj ich cały czas. To nie tak, że na miejsce zabitych pojawiają się nowi bez końca, po prostu wrogów jest tu strasznie dużo.

Nowi będą wbiegali przez drzwi na dole, a kiedy przestaną, zacznij iść w tamtą stronę. W następnym, owalnym pomieszczeniu pozostało jeszcze kilku zakamuflowanych snajperów na górze po lewej. Wypatrz ich Storm PSR Gunem (obrazek powyżej) i pozdejmuj. Jeśli mimo naładowania strzału nie możesz któregoś zabić, przesuń się do krótkiego korytarza prowadzącego do owalnej sali.


Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników ruszaj na schody po drugiej stronie (pierwszy obrazek powyżej). Zejdź na niższy poziom i idź trzymając się lewej lub prawej ściany. Dotrzesz do skrzynek, na których leży ostatni w grze materiał wywiadowczy (3/3) (drugi obrazek powyżej). Zabierz go i wejdź na samą górę, a potem skieruj się do wskazanych przez znacznik misji drzwi.


Kiedy animacja się skończy, bądź gotów trafić dwóch żołnierzy (pierwszy obrazek powyżej), kiedy będziesz zjeżdżał po gruzach. Jeśli któregokolwiek ominiesz, poniesiesz porażkę. Ponieważ jest tu naprawdę mało czasu, najlepiej nawet nie tracić czasu na celowanie. Strzelaj w tors. Po chwili wreszcie będziesz miał Menendeza w swoich rękach (drugi obrazek powyżej). Zdecyduj, co z nim zrobisz. Twoja decyzja (jak również wiele innych) będzie miała wpływ na zakończenie gry.
0
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
- Misje - Opis przejścia
- 01 - Pyrrhic Victory | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 02 - Celerium | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 03 - Old Wounds | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 05 - Fallen Angel | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 06 - Karma | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 07 - Suffer with Me | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 08 - Achilles' Veil | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 09 - Odysseus | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 10 - Cordis Die | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 11 - Judgment Day | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- Misje - Opis przejścia
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1041070 Junior
Dlaczego skoro zabilam Harpera, tym samym uratowalam Farida ktory potem uratowal Karme, nie zabilam Alexa Masona i nie zabilam Menendeza. Gra zakonczyla mi sie zle, poniewaz na koncu Menendez zabil Woodsa. Nie zawarlam sojuszu z Chinami ale nie wiem jak to zrobic :/
zanonimizowany793837 Generał
Rozumiem, że żeby karma przeżyła to trzeba mieć Faarida żywego? Inaczej i tak zostaje zastrzelona? Dla mnie jest to dziwne i głupie. Więc nasze wybory nie dają żadnego kanonicznego zakończenie, bo decyzję zostają wybrane za nas przez twórców.
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Fajne te misję striek force mimo tylu jednostek jak zawsze albo żołnierzem albo dronem i tyle XD
zanonimizowany1136649 Pretorianin
W bazie widmo polecam wam zkampić się albo na dworzu mi to zniszczyli niestety albo najlepiej w budynku kazać wszystkim jednostkom do budynku iść mogą zniszczyć wam wyszstko tylko uchrońcie to w budynku co jest bardzo proste ;P nigdy tego nie przegrałem
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Zapomniałeś dodać że w misji dispatch (wyeliminuj czy tam eliminacja) nie wiem jak to działa czy trzeba wszystkich jednocześcnie stracić czy jak ale da się przegrać jak z duzo jednostek stracimy ja tak przegrałem XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.