Call of Duty Black Ops 2: Dispatch Strike Force
Aktualizacja:
Strike Force 04: DISPATCH
Warunek: Ukończenie misji strike-force FOB Spectre, Shipwreck, I.E.D. przed ukończeniem misji 07: Suffer With Me
Dostępność: Ostania misja, przed którą można wykonać tę, to 08: Achilles' Veil

Legenda:
- Kolor brązowy - cel misji
- Kolor niebieski - rozmieszczenie twoich wojsk
- Kolor pomarańczowy - rozmieszczenie wrogich wojsk
- Kolor zielony - wrogie wieżyczki
Cele misji:
- (18) Gain Access to the HVT's secure transport (Uzyskaj dostęp do zabezpieczonego transportu HVT)
Opis:
Choć mapa jest spora, tak naprawdę zwiedzisz może jej jakieś 15%. Twoim zadaniem jest przedrzeć się przez wąską alejkę na drugi koniec mapy, a następnie oczyścić okolice VTOLa z wrogich ASD, których jest co najmniej dziesięć. Musisz to zrobić na tyle szybko, aby zdążyć podłożyć moduł hakujący i bronić go przed minutę. Misja jest krótka i nieskomplikowana, co nie znaczy, że jest łatwa.

Zaczynasz w (1). Od razu spójrz w prawo, powinieneś zauważyć niskie schodki (obrazek powyżej) w (2). Wejdź po nich we wspomnianą w poprzednim akapicie alejkę, która zabierze cię na drugi koniec mapy. Uwaga! Jak zwykle, nie możesz się ociągać.


Przygotuj się do szybkiego wyeliminowania dwóch żołnierzy - pierwszy kryje się w (3), za straganem (pierwszy obrazek powyżej). Możesz strzelić przez ściankę po lewej, aby załatwić przeciwnika. Drugi jest w (4), po prawej, przykucnięty przy ścianie za ostatnim straganem (drugi obrazek powyżej). Od razu zerknij na mapę.

Bardzo prawdopodobne (choć nie stuprocentowo pewne) będzie to, że przyjedzie to wrogie ASD. Miej w gotowości granat EMP lub po prostu w odpowiednim momencie schowaj się gdzieś, aby móc wychylić się i potraktować robota wyrzutnią rakiet (obrazek powyżej). Cały czas spoglądaj na mapę obserwując ruchy wrogów. Jeśli robot nie przyjechał, załatwisz go później - kręci się zapewne wokół wieżyczki.

Idź dalej trzymając się prawej ściany. Jeśli przed tobą pojawi się jakiś wróg, to oczywiście walcz - ale sam nie atakuj, a jedynie broń się. Jeśli będziesz uważnie obserwował mapę, to żaden przeciwnik cię nie zaskoczy. Kiedy dojdziesz w okolice (5), spójrz w lewo. Za lewą stroną wejścia do wnętrza stał będzie przeciwnik (obrazek powyżej). Zastrzel go i ponownie przylgnij do prawej ściany.

Od tego momentu musisz cały czas uważać, aby któryś z żołnierzy nie przybiegł tu z głównej ulicy. Niestety, im dalej się będziesz posuwał, tym więcej takich sytuacji będzie, jednak w większości przypadków będziesz musiał liczyć na swoich towarzyszy, że to oni odeprą atak. Przeciwnicy będą przechodzić przez wąską alejkę w (6), przez budynek w (7) (obrazek powyżej) (tu uważaj w szczególności) i przez bramę w (8) (za chwilę do niej wrócimy).

Po załatwieniu przeciwnika w (5) idź dalej trzymając się prawej ściany, wyjmij wyrzutnię rakiet i ukryj się za niskim, betonowym słupem po prawej. Wychyl się i oddaj strzał w wieżyczkę w (9) (obrazek powyżej). Możesz oczywiście użyć przedtem też granatów EMP. Jest to szczególnie wskazane, jeśli kręci się tu jakieś ASD. Powinno ci zostać około pięć minut.

Twoim kolejnym zadaniem jest oczyszczenie placu w (10), na którym kręci się co najmniej 10 ASD. Masz na to maksimum cztery minuty. Są tam też wieżyczki, za to żołnierzy powinno być jak na lekarstwo. Na początek wydaj rozkaz wszystkim żołnierzom, aby udali się w (11) (jeśli zostaną zabici, to ci nowi też tu przybiegną) (obrazek powyżej). Masz teraz dwie możliwości.

Możesz stanąć przy bramie w (8) (ustaw się w (12)). Wyjmij wyrzutnię rakiet i zacznij strzelać do kręcących się ASD (obrazek powyżej). Niezwykle przydatne będą granaty EMP, bo dzięki nim będziesz mógł zdjąć kilka robotów za "jednym wychyleniem". Uważaj jednak na wrogich żołnierzy. W razie czego szybko zmień broń, abyś przypadkowo nie zabił wyrzutnią rakiet i siebie.

Druga opcja to wejście w (13) i oczyszczenie stołówki (o ile będzie tam jakiś przeciwnik), a potem wychylanie się w (14) i strzelanie do ASD zgromadzonych na dole (obrazek powyżej). Tu musisz niezwykle uważnie śledzić poczynania przeciwników na mapie. Jeśli jakiś będzie do ciebie jechał, wycofaj się, aby nie zabić siebie wybuchem. Po każdym strzale z wyrzutni czym prędzej się chowaj. Tu również korzystaj z granatów - i zwykłych, i EMP.


Oczywiście nie musisz decydować się na jedną z powyższych opcji, wskazane jest wręcz naprzemienne wykorzystywanie obu. Kiedy w okolicach (10) nie będzie już żadnego ASD, udaj się przez stołówkę do wyjścia w (14). Zlokalizuj wieżyczkę w (15) (pierwszy obrazek powyżej) i puść jej rakietę. Zerknij na mapę, czy rzeczywiście się jej pozbyłeś. Jeśli tak, a w pobliżu nie ma wrogich żołnierzy, wychyl się bardziej w lewo i zniszcz rakietą drugą wieżyczkę w (16) (drugi obrazek powyżej).


Po unieszkodliwieniu obu wieżyczek twoim zadaniem będzie postawienie modułu hakującego. Jego umiejscowienie jest kluczowe. Najbezpieczniejsze miejsce jest w (17), za drugą wieżyczką, tuż przy prawych zardzewiałych drzwiach do garażu (pierwszy obrazek powyżej). Postaw moduł w lewym rogu (spróbuj się "wepchać" w niego maksymalnie), tuż pod niebieskimi, pionowymi rurami (drugi obrazek powyżej).

Kolejnym zadaniem będzie ochrona modułu. Przykucnij w rogu, w tym samym miejscu, w którym umieściłeś moduł hakujący i poczekaj, aż dokończy pracę. Koniecznie wydaj rozkaz wszystkim swoim ludziom, aby poszli do (14) (obrazek powyżej). Dzięki temu będą zajmować wrogów wychodzących z uliczki naprzeciwko i kręcących się po głównej ulicy. Ty musisz eliminować każdego wroga, który się przedrze. Niestety, wrodzy żołnierze zaczną atakować to miejsce ze zdwojoną siłą, dlatego musisz szczególnie uważać.

Kiedy moduł skończy pracę, musisz po prostu podbiec do (18), do tyłu VTOL-a (obrazek powyżej), aby zakończyć misję. Upewnij się, że nikt w ciebie nie strzela, bo głupio by było zginąć w tym momencie, a do końca misji nie pozostało ci zapewne wiele czasu.
Komentarze czytelników
Zapomniałeś dodać że w misji dispatch (wyeliminuj czy tam eliminacja) nie wiem jak to działa czy trzeba wszystkich jednocześcnie stracić czy jak ale da się przegrać jak z duzo jednostek stracimy ja tak przegrałem XD
W bazie widmo polecam wam zkampić się albo na dworzu mi to zniszczyli niestety albo najlepiej w budynku kazać wszystkim jednostkom do budynku iść mogą zniszczyć wam wyszstko tylko uchrońcie to w budynku co jest bardzo proste ;P nigdy tego nie przegrałem
Fajne te misję striek force mimo tylu jednostek jak zawsze albo żołnierzem albo dronem i tyle XD
Rozumiem, że żeby karma przeżyła to trzeba mieć Faarida żywego? Inaczej i tak zostaje zastrzelona? Dla mnie jest to dziwne i głupie. Więc nasze wybory nie dają żadnego kanonicznego zakończenie, bo decyzję zostają wybrane za nas przez twórców.
ale wiesz że dobra wybiorę tą decyzje ale potem musisz znowu wybrać dobrą a nie byle jaka byle kurwa spieprzyc wszyustko -,-
Dlaczego skoro zabilam Harpera, tym samym uratowalam Farida ktory potem uratowal Karme, nie zabilam Alexa Masona i nie zabilam Menendeza. Gra zakonczyla mi sie zle, poniewaz na koncu Menendez zabil Woodsa. Nie zawarlam sojuszu z Chinami ale nie wiem jak to zrobic :/
witam, czy ktoś może przeszedł te otwarcie bramy przed spychanym przez wodę autobusem??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? w prawdzie trzeba wcisnąć "f" ale to nic nie daje.
ej też mam pewne pytanie dotyczące osiągnięcia ( w black ops 2 gram na bieżaco :D ) o co chodzi z osiągnięciem "złam robaka celerium" ?
chyba chodzi o to żęby karma nie zginęła na okręcie chyba tak bo ona po tej konfrontacji żyje i wtedy ona tam chyba to łamie
A mnie w tej części misji z ciężarówką jasny sszlak mnie trafia. W opisie pisze że można taranować tą ciężarówką ok no to przejedżam przez te autostrade po zjechaniu z autostrady pisze mi że nie udało mi sie uchronić pani prezydent i tak za każdy razem nie wiem co robić
@Logan20 a wziąłeś pod uwagę misję strike force? Wychodzi na to, że Black Ops 2 ma 16 misji ;) Do tego black ops jako jedyna seria call of duty posiada boty do gry lokalnej.
racja i to jest dobre z tymi botami bo jak ktos nie ma xbox live no to na botach se gra i to jest fajne :P
Chyba producenci CoDa robią nas w jajo i mają nas za kompletnych debilów! Co nowa odsłona gry tym krótsza! MW 3 miało 16 misji, wcześniejszy Black Ops 14 a teraz dali nam 11 misji hahha w następnej odsłonie będzie 7 a jeszcze w kolejnej 3 i niech się ludzie cieszą!!
Masz rację :( ja w jeden dzień przeszedłem ale w sumie JESZCZE JEST ZOMBI I MULTI! na szczęście taki multi żę można z botami grać bo jak nie da sięz graczami to mozan chociaż z botami ;P i daltego black ops jest fajne! wojna przyszłości KAŻDEMU SIĘ ZNUDZIŁA 2 WS I 1 PRZECIEŻ KAŻDY WIE CO SIĘ W NIEJ ZDAŻYŁO WIĘC MOZE COSNOWEGO? MOZĘ TERA WOJNA PRZYSZLOŚĄCI? TYLKO JA TROCHĘ SMUTNY JESTEM BO Zabiłem alexa masona :(
1.Mam propozycję na temat wykonania wyzwań z pierwszej misji - po animacji z menendezem i odkryciem przez wroga, moźna od razu pobiec w stronę wodospadu i porozstawiać tam potrzaski z moździeźami, a następnie pobiec w stronę plaży i się ukryć, a soWwjusznikom nic się nie stanie. Nistety "eliminuje" to możliwość zrobienia wyzwania ze strzelaniem z karabinu snajperskiego na posterunku.
2.Jak zrobić osiągnięcia "Lokalny bohater" i "Brudny biznes"? (w drugim chyba trzeba przesłuchać Krawczenkę do końca)
Ziuziek --> Masz rację, bo nie przeglądałem wtedy jeszcze Twojego poradnika.
Tu jest chyba drobny błąd -> Strike Force - Opis przejścia -> 05 - Second Chance -> "Warunek: Nie dotarcie do DeFalco na czas pod koniec misji 06: Colossus" | Czy nie powinno być: 06: Karma?
jesus to sięna colosuss rozgrywa a poza tym może być inna nazwa na pc czy cos
sprint1425 -> Dzięki, poprawione :)
Romuald@52, Rammi -> Dorzucę swoje trzy grosze do odpowiedzi. Sekwencji nie można przebyć lecąc dronem, jest niszczony dokładnie przed tym "wyborem", czy oparzyć Harpera, czy nie. Spójrz na koniec opisu przejścia 05 misji w poradniku, dokładnie na sam koniec, ostatni obrazek i tekst pod nim.
@Up Tego osiągnięcia można było się domyśleć po fabule. W 5-tej misji (nie licząc grupy uderzeniowej) gdy zbliża się koniec etapu, spróbuj nie spalić twarzy Harperowi jadąc autem. Trzymaj się jak najbliżej prawej strony jadąc bardzo wolno. Ewentualnie tą sekwencję można przebyć lecąc dronem. Osiągnięcie jest twoje.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
