04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 04: TIME AND FATE

Cel: Rescue Josefina (Uratuj Josefinę) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Cel: Rescue Josefina (Uratuj Josefinę)

Kiedy tylko usłyszysz krzyk Josefiny, będzie to oznaczać prawdziwy początek misji. Ruszaj w dół zbocza eliminując wrogów (obrazek powyżej) - pierwszego ze strzelby, kolejnych trzech za pomocą maczety. W tym momencie twój bohater ponownie wyjmie strzelbę. Szał sprawia, że będziesz znacznie odporniejszy na strzały - podobnie jak to miało miejsce w 2 misji dzięki kamuflażowi optycznemu. Jednak nie oznacza to, że jesteś nieśmiertelny.

Nie biegnij na plac naprzeciwko, tylko skieruj się pod budynek po lewej (obrazek powyżej) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Nie biegnij na plac naprzeciwko, tylko skieruj się pod budynek po lewej (obrazek powyżej). Twoja strzelba ma nieograniczoną amunicję, dlatego bez wahania zacznij ostrzeliwać wrogów zgromadzonych tutaj. Kiedy posuniesz się kilka kroków naprzód, spójrz w prawo - tam właśnie zbierze się sporo wrogów stojących w jednej linii. Wystarczy trzymać przycisk strzału, aby zabić większość z nich. Poczekaj tu chwilę na kolejnych, mogą przybiec z każdej strony, dlatego bądź ostrożny.

Zabij przeciwnika w drzwiach domu naprzeciwko, wejdź do środka i po schodach - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Zabij przeciwnika w drzwiach domu naprzeciwko, wejdź do środka i po schodach. Uśmierć żołnierza na ich szczycie, a potem kolejnego w pokoju po lewej. Dalej po lewej jest wyjście na balkon - skorzystaj z niego i przejdź po deskach z lewej na drugą stronę. Jednocześnie bądź gotów zabić dwóch wrogów, którzy wybiegną z prawej strony (obrazek powyżej), a także kolejnych dwóch, znajdujących się dalej, po lewej. Kieruj się w stronę napisu "Use" - wciśnij przycisk użycia przy siekierze, by rzucić nią w przeciwnika. Dzięki temu wpadniesz w ochronny szał. Wpadnij między wrogów i zacznij ciąć ich maczetą.

Po wybiciu tych najbliższych biegnij w lewo i pod górę - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Po wybiciu tych najbliższych biegnij w lewo i pod górę. Nowi wrogowie będą pojawiać się to z lewej, to z prawej. Uważaj na tych, którzy się ukrywają - jeden będzie za małym samochodem po prawej, kolejni na górze będą kryć się za barierkami itp. Eliminuj ich, jednak nie wahaj się ukryć, jeśli zanadto oberwiesz. W końcu dobiegniesz do miejsca z kolejnym żołnierzem znęcającym się nad kobietą (obrazek powyżej) - zabij go, a potem otwórz drzwi do stajni po lewej.

1 - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Zacznij biec przed siebie ze sprintem - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Zacznij biec przed siebie ze sprintem. Menendez wyciągnie maczetę, z której zacznij robić użytek - zabij żołnierza nad kobietą, a potem biegnij przed siebie i tnij kolejnych wrogów, którzy ci się napatoczą. W międzyczasie zwróć uwagę na wóz po prawej (pierwszy obrazek powyżej), ukryj się za nim i poczekaj ze dwie sekundy, aż przybiegną do ciebie nowi przeciwnicy. Potnij ich, a potem wybiegnij na zewnątrz i zabij wrogów przed bramą po prawej. Dopiero po oczyszczeniu tego miejsca wracaj do wspomnianego wozu i zabierz materiał wywiadowczy (1/3), który na nim leży (drugi obrazek powyżej).

Wracaj do bramy i przez nią przebiegnij - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Wracaj do bramy i przez nią przebiegnij. Teraz po prostu idź przed siebie główną ulicą, nawet się nie ukrywając i strzelaj do wrogów, których zauważysz. Praktycznie wszyscy będą pojawiać się przed tobą, lecz ostatni, tuż przed bramą do twojej posiadłości, będzie z prawej. Poczekaj, aż sojuszniczy samochód staranuje bramę, dzięki czemu będziesz mógł wejść na plac (obrazek powyżej). Jeśli chcesz zachować szczególną ostrożność, powoli przysuwaj się do domu eliminując wrogów z ukrycia. Choć skorzystanie z ciężkiego karabinu zamontowanego na samochodzie, który właśnie staranował bramę jest kuszące, to wiedz, że jest również bardzo niebezpieczne - wrogowie będą w ciebie strzelać ze wszystkich stron (choć karabin jest powiązany z wyzwaniem).

Możesz powoli i systematycznie wykańczać wrogów, lub na oślep - licząc na to, że szał cię ochroni - pobiec w stronę drzwi wejściowych - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Możesz powoli i systematycznie wykańczać wrogów, lub na oślep - licząc na to, że szał cię ochroni - pobiec w stronę drzwi wejściowych. W środku (obrazek powyżej) załatw przeciwnika po lewej, a potem dwóch na schodach, na które wbiegnij. Dotrzyj do drzwi - Menendez sam je otworzy. Obejrzyj wszystkie animacje, aż trafisz do drugiej części misji i wcielisz się w Masona.

Cel: Clear the Cartel village (Oczyść wioskę Kartelu) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Cel: Clear the Cartel village (Oczyść wioskę Kartelu)

Spójrz w lewo, zeskocz i biegnij za towarzyszami, aż dotrzesz do rzeki. Ukryj się przy skałach z lewej, to dobra pozycja, dzięki której będziesz miał wejście do wioski jak na dłoni (obrazek powyżej). Wyjmij karabin snajperski, włącz lunetę, użyj dodatkowego przybliżenia i zacznij szukać i zdejmować przeciwników. Zwróć szczególną uwagę na tego w oknie budynku po prawej, wypatruj wrogów między budynkami (będą kryć się m.in. za dwiema niebieskimi beczkami), a także zabij kilku kryjących się w lewym budynku. Kolejni będą kryć się w jego dalszej, lewej części (będziesz się musiał bardziej wychylić). Pamiętaj też, że drewniane zasłony nie stanowią przeszkody dla pocisków z twojego karabinu snajperskiego, dlatego jeśli wiesz, gdzie jest jakiś przeciwnik, a go nie widać - bo się schował - strzel na oślep. Bardzo możliwe, że i tak go dopadniesz. Uważaj jednak na cywilów! Ich grupka wybiegnie po krótkiej chwili.

Kiedy twoi towarzysze udadzą się do wioski, zrób to i ty - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Kiedy twoi towarzysze udadzą się do wioski, zrób to i ty. Ukryj się przy lewej chacie, za tyłem żelaznej klatki, obok Hudsona. Najpierw obierz za cel wrogów na dachu strażnicy z żelaznym dachem naprzeciwko (obrazek powyżej) - będzie ich dwóch. Potem wypatruj tych, którzy z lewej, z sąsiedniego budynku, będą wbiegać do strażnicy. Pozostali będą biegać na dole. Wypatruj ich i strzelaj w miejsca, w których są - nawet jeśli kryją się za jakąś zasłoną, np. sianem czy wozem, lub po prostu stoją w trawie.

Przesuń się za dalszą zasłonę - białą beczkę - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Przesuń się za dalszą zasłonę - białą beczkę. Padnij na ziemię i zajrzyj pod budynek z lewej (obrazek powyżej). Powinieneś dojrzeć wszystkich wrogów w niebieskim budynku naprzeciwko - dwóch na dachu i kilku na balkonie. Po zabiciu ich przesuń się jeszcze dalej - za trzy drewniane skrzynki z lewej. Spójrz koniecznie w lewo i sprawdź, czy nie kryje się tam przeciwnik. Jeśli nie, podbiegnij do niebieskiego budynku i wejdź do środka. Powinieneś zauważyć napis Access. W pokoju po lewej może pojawić się przeciwnik - zabij go, a potem spójrz w prawo i zabierz ze skrzynki koktajle Mołotowa.

2 - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Od tej chwili musisz w szczególności uważać na granaty - uciekaj ile sił w nogach, jeśli jakiś jest w twoim pobliżu - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Od tej chwili musisz w szczególności uważać na granaty - uciekaj ile sił w nogach, jeśli jakiś jest w twoim pobliżu. Wyjdź przez wschodnie drzwi i ukryj się za głazem. Spójrz ponad jego prawą, niższą część (pierwszy obrazek powyżej) i za pomocą karabinu snajperskiego zdejmij przeciwnika w oknie, a potem kolejnego na werandzie po lewej. Wychyl się w lewo i pozabijaj kilku wrogów na drodze w oddali, a potem jeszcze raz sprawdź wspomniane okno. Jeśli pojawił się tam ktoś nowy, zastrzel go. Podbiegnij sprintem do chaty i ukryj się na schodach. Wychyl się w prawo (drugi obrazek powyżej) - powinieneś dojrzeć schody prowadzące na górę, a także przeciwnika na ich szczycie. Przy nim, po lewej obok drzewa, kryje się jeszcze jeden. Zastrzel obu uważając na granaty i ruszaj tam, gdzie stali.

Kiedy znajdziesz się na szczycie schodów, skręć w lewo i od razu ukryj się za drzewem po lewej stronie ścieżki - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się na szczycie schodów, skręć w lewo i od razu ukryj się za drzewem po lewej stronie ścieżki. W odkrytym budynku naprzeciwko będzie sporo przeciwników. To idealna okazja, aby wykorzystać wszystkie zdobyte przez chwilą koktajle Mołotowa (obrazek powyżej). Rzucaj je w różne miejsca, aby zabić wszystkich wrogów. Najlepiej wyrzucić wszystkie, bo i tak w tym miejscu będą skrzynie z amunicją.

Rzucaj koktajlami, aż dołączą do ciebie Hudson i Woods - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Rzucaj koktajlami, aż dołączą do ciebie Hudson i Woods. Wtedy zacznij ostrożnie się wychylać i zdejmować pozostałych w budynku wrogów. Uważaj na granaty! Przekradnij się pod żelazne płyty i wejdź po niskich schodkach. Bądź gotów błyskawicznie zabić jednego przeciwnika po lewej (nie martw się, na początku nie będzie strzelał w twoją stronę), a potem ukryj się pod jedną z drewnianych ścian po prawej. Wychyl się w lewo lub prawo i zacznij zabijać żołnierzy w budynku naprzeciwko (obrazek powyżej) - będą na dachach i na balkonie, a także w głębi budynku, po lewej. Możliwe, że większość z nich wybili już twoi sojusznicy. Jeśli nie możesz dojrzeć wrogów, zobacz, w którą stronę strzelają twoi towarzysze. Koniecznie uzupełnij amunicję!

Po oczyszczeniu tego miejsca zeskocz na drogę i biegnij na południe - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Po oczyszczeniu tego miejsca zeskocz na drogę i biegnij na południe. Po chwili dotrzesz do miejsca z wielkim głazem po lewej i studnią po prawej. Możesz tu zdobyć wyzwanie, jeśli trafisz w kierowcę nadjeżdżającego samochodu. W taki lub inny sposób pozbądź się tego zagrożenia, a potem skryj się za głazem i wychyl się w lewo (obrazek powyżej). Jest tu mnóstwo przeciwników, ale walka wcale nie będzie trudna - po prostu eliminuj ich od lewej do prawej - będą kryć się w okolicach wozu po lewej, a także drugiego wozu naprzeciwko i pod dachem budynku po prawej.

3 - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Kiedy wyeliminujesz tę grupę, będziesz mógł przemieścić się za wóz - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Kiedy wyeliminujesz tę grupę, będziesz mógł przemieścić się za wóz. Wychyl się w lewo (pierwszy obrazek powyżej) i zacznij strzelać do jeszcze większej liczby wrogów. Wszyscy zebrani są blisko siebie i stoją praktycznie wszędzie - w oknach po prawej, na balkonie po lewej, na dziedzińcu poniżej, przy drodze po prawej, a nawet w żywopłocie po lewej. Po wybiciu większości z nich twoją kolejną kryjówką powinien być początek białego muru po lewej. Ukryj się za nim i wychyl w prawo. Uważaj w szczególności na przeciwnika tuż nad tobą, ukrytego w żywopłocie! Omiń wóz na drodze i szybko ukryj się za pniem. Na drodze pojawi się samochód z ciężkim karabinem. Ostrożnie się wychyl w taki sposób, abyś nie był widoczny, ale żebyś widział nogi operatora (drugi obrazek powyżej), którego oczywiście zdejmij.

Posuwaj się dalej wzdłuż muru po lewej i eliminuj wrogów przed budynkiem - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Posuwaj się dalej wzdłuż muru po lewej i eliminuj wrogów przed budynkiem. W końcu będziesz mógł się ukryć za donicami. Zabij kilku wrogów w hallu i do niego wbiegnij. Uważaj - za którymś z rogów może kryć się wróg ze strzelbą. Wbiegnij pod budynek i od razu stań po lewej lub prawej stronie drzwi (obrazek powyżej). Wychyl się i ostrzelaj nogi stojących na piętrze przeciwników, po czym wejdź na piętro i do pokoju. Kiedy drzwi na balkon staną otworem, zeskocz na ziemię.

Cel: Assault the Mission (Dokonaj ataku na misję) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Cel: Assault the Mission (Dokonaj ataku na misję)

Czas, w którym Hudson i Woods będą się kłócić, możesz wykorzystać na zdobycie dodatkowego uzbrojenia. W tym celu udaj się w prawo i zwróć uwagę na drzwi do garażu po prawej z napisem Access (obrazek powyżej). Podnieś je, aby wziąć pociski moździerzowe. Idź przed siebie i skryj się za niskim murkiem po prawej.

Po raz kolejny skorzystaj z karabinu snajperskiego - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Po raz kolejny skorzystaj z karabinu snajperskiego. Twoim pierwszym zadaniem będzie zabicie trzech snajperów. Spójrz na lewą część posiadłości. Dwóch stoi na balkonie, nieco z prawej, zaś trzeci nad nimi, po lewej (obrazek powyżej). Zabij wszystkich, a potem zajmij się przeciwnikami wybiegającymi z głównej bramy. Zacznij się czołgać pod murkiem, aby wrogowie nie mogli cię zobaczyć. Kieruj się coraz dalej i w prawo, za budynek, w którym znalazłeś pociski moździerzowe (na chwilę możesz przystanąć za drewnianą ścianką na lewo od budynku).

Kiedy dotrzesz do końca murku, zwróć uwagę na wejście do dzwonnicy, na prawo od głównej bramy (obrazek powyżej) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Kiedy dotrzesz do końca murku, zwróć uwagę na wejście do dzwonnicy, na prawo od głównej bramy (obrazek powyżej). Wyjmij karabin i zacznij biec w tamtą stronę gotowy zabić każdego, kto stanie ci na drodze. Uważaj na wrogów poukrywanych za żywopłotami po lewej! Rzuć w dzwonnicę kilka pocisków moździerzowych, aby przeleciały na drugą stronę. Następnie wskocz na beczki, puść serię we wroga, który się tu pojawi, a potem błyskawicznie ukryj się za drabiną po lewej.

Zacznij wychylać się w prawo i eliminować widocznych wrogów, a potem wejdź po drabinie na pierwsze piętro dzwonnicy - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Zacznij wychylać się w prawo i eliminować widocznych wrogów, a potem wejdź po drabinie na pierwsze piętro dzwonnicy. Tu, na trzech drewnianych skrzynkach, znajdziesz materiały wywiadowcze (2/3) (obrazek powyżej). Wejdź na szczyt dzwonnicy po drugiej drabinie i natychmiast się ukryj za którąś z kolumn.

Twoim kolejnym zadaniem będzie zdjęcie pięciu wrogów na kluczowych pozycjach w posiadłości naprzeciwko (obrazek powyżej) - po jednym snajperze w oknie lewej i prawej wieży, a także trzech wrogów z wyrzutniami rakiet na balkonie - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem będzie zdjęcie pięciu wrogów na kluczowych pozycjach w posiadłości naprzeciwko (obrazek powyżej) - po jednym snajperze w oknie lewej i prawej wieży, a także trzech wrogów z wyrzutniami rakiet na balkonie. Następnie zacznij wyszukiwać operatorów ciężkich karabinów na dole i także ich zabijaj - rozrzuć pozostałe pociski moździerzowe, a potem korzystaj ze zwykłej broni, aż teren będzie całkowicie czysty.

Cel: Clear the Cocaine Bunker (Oczyść kokainowy bunkier) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Cel: Clear the Cocaine Bunker (Oczyść kokainowy bunkier)

Poczekaj, aż rozmowa dobiegnie końca i będziesz mógł zejść po drabinie do kokainowego bunkra. Nie atakuj jeszcze, tylko zwróć uwagę na niezwykle cenne skrzynki z amunicją (obrazek powyżej) - będą dokładnie naprzeciwko, obok okratowanego okna. Tuż po lewej są drzwi z napisem Access - otwórz je wytrychem, aby zdobyć maczetę.

W pomieszczeniu jest mnóstwo przeciwników, ale od czego masz koktajle Mołotowa i pociski moździerzowe - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

W pomieszczeniu jest mnóstwo przeciwników, ale od czego masz koktajle Mołotowa i pociski moździerzowe? Ukrywając się za skrzynkami zacznij obrzucać wrogów, czym tylko masz, dzięki czemu wyeliminujesz większość z nich (obrazek powyżej). Uważaj tylko wycofując się czy uzupełniając amunicję, by ktoś nie trafił cię przez jedno z okratowanych okien w poprzednim pomieszczeniu! Pamiętaj, że sam możesz je wykorzystać, aby trafić kilku wrogów.

Twoim głównym zadaniem jest posunąć się dalej, bo jeśli tego nie zrobisz, wrogowie pojawiać się będą bez końca - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Twoim głównym zadaniem jest posunąć się dalej, bo jeśli tego nie zrobisz, wrogowie pojawiać się będą bez końca. Dlatego po wybiciu większości skieruj kroki do drzwi po prawej (obrazek powyżej). Wyeliminuj wroga ze strzelbą kryjącego się za rogiem, a potem wszystkich w kolejnym pokoju (ich również możesz obrzucić pociskami moździerzowymi).

Dojdź do końca pokoju i wyjrzyj w lewo - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Dojdź do końca pokoju i wyjrzyj w lewo. Wyeliminuj widocznych wrogów, a potem przeskocz przez barierkę i szybko zdejmij przeciwnika za biurkiem po prawej. Możliwe też, że jeden będzie się krył w pokoju po lewej. Biurko, za którym ukrywał się przeciwnik, będzie twoją główną osłoną podczas oczyszczania następnego sporego pomieszczania z przeciwników (obrazek powyżej). Wychylaj się w różne strony i wybijaj wrogów. Nie zapominaj o granatach, koktajlach i pociskach, o ile jeszcze jakieś masz.

Po przerzedzeniu sporego pomieszczenia po prawej nie idź tam jeszcze, ale wejdź do pokoju dokładnie naprzeciwko niego - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Po przerzedzeniu sporego pomieszczenia po prawej nie idź tam jeszcze, ale wejdź do pokoju dokładnie naprzeciwko niego. Na ławce znajdziesz ostatni materiał wywiadowczy (3/3) (obrazek powyżej). Weź go i stań przy drzwiach, ponownie wychylaj się i zabijaj wrogów. Szybko wykończ dwóch dokładnie naprzeciwko wejścia, którzy palą dokumenty, a potem dobij resztę ukrywającą się wśród biurek po lewej.

Po wejściu do wielkiej sali z dokumentami biegnij prosto, potem w prawo i jeszcze raz w prawo - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Po wejściu do wielkiej sali z dokumentami biegnij prosto, potem w prawo i jeszcze raz w prawo. Podnieś leżącą na biurku kopertę, aby znaleźć dowody działań CIA (obrazek powyżej). Następnie wyjdź z tego zaułka i kieruj się w stronę biurek, ukryj się za rogiem i wychyl w prawo. Rzuć pociskiem moździerzowym w dwóch wrogów, ukrywających się po obu stronach następnych drzwi lub jeśli nie masz tej broni, załatw ich ze zwykłego karabinu.

Cel: Find and capture Menendez (Znajdź i przechwyć Menendeza) - 04 - Time and Fate | Misje - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Cel: Find and capture Menendez (Znajdź i przechwyć Menendeza)

Po prostu biegnij za Woodsem, wejdź za nim po drabinie i szybko wykończ wrogów naprzeciwko. Kiedy Woods, opętany szałem, pobiegnie przez mały dziedziniec, ty tego nie rób, tylko ostrożnie się wychyl i zdejmij wszystkich przeciwników (obrazek powyżej) - jednego dokładnie naprzeciwko i pozostałych na górze, za barierką. Następnie dobiegnij do Woodsa stojącego przy drzwiach.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-10-26
16:28

zanonimizowany1041070 Junior

Dlaczego skoro zabilam Harpera, tym samym uratowalam Farida ktory potem uratowal Karme, nie zabilam Alexa Masona i nie zabilam Menendeza. Gra zakonczyla mi sie zle, poniewaz na koncu Menendez zabil Woodsa. Nie zawarlam sojuszu z Chinami ale nie wiem jak to zrobic :/

Komentarz: zanonimizowany1041070
2015-10-16
16:14

zanonimizowany793837 Generał

Rozumiem, że żeby karma przeżyła to trzeba mieć Faarida żywego? Inaczej i tak zostaje zastrzelona? Dla mnie jest to dziwne i głupie. Więc nasze wybory nie dają żadnego kanonicznego zakończenie, bo decyzję zostają wybrane za nas przez twórców.

Komentarz: zanonimizowany793837
2016-08-08
14:11

zanonimizowany1136649 Pretorianin

Fajne te misję striek force mimo tylu jednostek jak zawsze albo żołnierzem albo dronem i tyle XD

Komentarz: zanonimizowany1136649
2016-08-08
14:12

zanonimizowany1136649 Pretorianin

W bazie widmo polecam wam zkampić się albo na dworzu mi to zniszczyli niestety albo najlepiej w budynku kazać wszystkim jednostkom do budynku iść mogą zniszczyć wam wyszstko tylko uchrońcie to w budynku co jest bardzo proste ;P nigdy tego nie przegrałem

Komentarz: zanonimizowany1136649
2016-09-21
18:14

zanonimizowany1136649 Pretorianin

Zapomniałeś dodać że w misji dispatch (wyeliminuj czy tam eliminacja) nie wiem jak to działa czy trzeba wszystkich jednocześcnie stracić czy jak ale da się przegrać jak z duzo jednostek stracimy ja tak przegrałem XD

Komentarz: zanonimizowany1136649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl