01 - Shipwreck | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
Aktualizacja:
Strike Force 01: SHIPWRECK
Warunek: Ukończenie misji 03: Old Wounds
Dostępność: Ostania misja, przed którą można wykonać tę, to 07: Suffer With Me

Legenda:
- Kolor brązowy - cele misji
- Kolor niebieski - miejsce lądowania twoich wojsk
- Kolor zielony - miejsca rozmieszczenia wojsk
- Kolor pomarańczowy - miejsca pojawiania się przeciwników
Cele misji:
- (1) Scramble the HELLADS defense (Zepsuj system obronny HELLADS)
- (2) Scramble the HELLADS defense (Zepsuj system obronny HELLADS)
- (3) Disable the Dongfeng 210 anti-ship missile (Wyłącz wyrzutnię pocisków przeciwokrętowych Dongfeng 210)
Opis:
Musisz zająć trzy cele - (1), (2), (3) - ustawiając w ich pobliżu moduł hakujący, a potem chroniąc go do czasu, aż biała otoczka wokół wskazującego go koła się wypełni. Jeśli moduł zostanie zniszczony przez wrogów, musisz podłożyć i chronić nowy. Z drugiej strony raz zajętego celu wrogowie nie mogą odbić, więc nie musisz się o niego martwić. Po zajęciu trzech celów wystarczy przywołać nalot rakietowy na cel w (4).
Wszystkie wojska, które będziesz otrzymywał podczas tej misji, będą zrzucane w (5). Wrodzy żołnierze mogą rzucać sporo granatów dymnych, ale tak naprawdę pomoże to bardziej tobie, bo trudniej będzie im trafić. Na miejsce zabitych i zniszczonych wrogów wciąż pojawiać się będą nowi - będą wysadzani przez śmigłowce w kilku punktach (m.in. (10), (11), (12), (13)). Wrogowie będą dysponować żołnierzami, ASD, quad-dronami i CLAW-ami.


Błyskawicznie, zaraz po rozpoczęciu misji w (5), czym prędzej biegnij do (6) (wyjdź z parkingu prawym lub lewym wyjściem, nie ma to znaczenia). Powinieneś zauważyć coś w rodzaju schodów pomiędzy kontenerami (pierwszy obrazek powyżej). Wejdź po nich, skręć w prawo, potem w lewo i znowu w prawo - do otwartego po prawej kontenera (drugi obrazek powyżej). Biegnąc cały czas trzymaj przycisk sprintu.

Wybiegnij z niego i skręć w lewo, znajdziesz się w (7). Zeskocz i biegnij przed siebie mijając samochód. Tuż po prawej, za dźwigiem, powinien być system obronny HELLADS - wbiegnij za niego i postaw moduł hakujący przy kole wyrzutni w (1), od strony morza (obrazek powyżej). Im bliżej wyrzutni postawisz moduł, tym lepiej. Następnie przykucnij w tym miejscu i czekaj.

Wrogowie mogą przybiegać do ciebie z lewej lub prawej, ale im będziesz bardziej cicho, tym mniej ich będzie. Problemem mogą być quad-drony (obrazek powyżej) - te postaraj się niszczyć, ale tylko wtedy, jeśli same zaczynają w ciebie strzelać. Co do żołnierzy, to dystans jest tak krótki, że spokojnie możesz załatwiać ich kastetem paraliżującym. Natychmiast chowaj się z powrotem. Nawet jeśli mnóstwo żołnierzy kręci się po drugiej stronie wyrzutni, martw się tylko o tych, którzy do ciebie przybiegną. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, moduł hakujący dokończy swoje zadanie, a tobie powinno pozostać ok. 6 minut i 30 sekund.

Od razu przełącz na ASD, które już masz do dyspozycji i eliminując przeciwników wyjedź z parkingu lewą bramą, a potem od razu wjedź do budynku po lewej, przez wejście w (8) (obrazek powyżej). Przy drugiej wyrzutni w (2) może być kilku żołnierzy, może się także kręcić wrogie ASD. Twoim zadaniem jest wyeliminowanie jak największej liczby wrogów (pamiętaj, by korzystać również z granatnika oraz o tym, że ASD może rozjeżdżać żołnierzy). Jednocześnie wydaj rozkaz wszystkim wojskom, aby przyszły właśnie tutaj.

Ponieważ wrogów jest więcej, walka może być bardziej wymagająca, ale spokojnie - masz jakieś trzy minuty na zajęcie tego celu. Kluczową sprawą jest jednocześnie zabezpieczenie tego miejsca (obrazek powyżej), jak i przybycie tu przynajmniej jednym żołnierzem. Nie strzelaj w nikogo, po prostu biegnij ze sprintem. To może być właśnie największy problem, bo na parkingu już pewnie są wrodzy żołnierze i zapewne tylko czekają na wylądowanie twoich wojsk. Nie zdziw się, jeśli np. dostaniesz kilku żołnierzy, którzy zginą prawie natychmiast.

Postaraj się wykorzystać wszystkie swoje wojska do zrobienia zamieszania przy (8), aby jeden wybraniec, którym będziesz kierował, przybiegł do (2). Jeśli nawet są tam jacyś przeciwnicy, zignoruj ich - postaw moduł hakujący jak najszybciej (obrazek powyżej). Zrób to ponownie przy kole, od strony przeciwnej do wejść do tego miejsca. I podobnie jak poprzednio, przykucnij i czekaj. Eliminuj tylko tych wrogów, którzy do ciebie przybędą, a jeśli tego nie robią, tym lepiej dla ciebie.

Kiedy do końca misji zostanie około 3 minut, musisz się sprężać, ale właśnie w tym momencie powinieneś otrzymać CLAW-a. To twoja szansa, przełącz na niego i zacznij iść w stronę (3) masakrując wszystkich żołnierzy i ASD na swojej drodze (obrazek powyżej). Musisz dotrzeć do celu jak najszybciej, bo CLAW jest bardzo wolny.


Są teraz dwie możliwości. Albo wrogi CLAW, uniemożliwiający dotychczas zajęcie ostatniego celu, przyszedł do ciebie do (5) (wtedy zniszczysz go po drodze), albo nie. W drugim przypadku stoi w (9). Od razu skieruj ogień w jego stronę (pierwszy obrazek powyżej). W międzyczasie wydaj rozkaz wszystkim wojskom, aby przybyły do (3). Kiedy pozbędziesz się wrogiego CLAW-a, od razu spójrz w górę - na kontenerach stoi dwóch wrogów z bazookami (drugi obrazek powyżej), ich również poślij do piachu (spójrz na punkty (13), (14), (15)). Następnie stań w taki sposób obok wielkiego pojazdu-wyrzutni, abyś był zasłonięty przed jak największą liczbą wrogów (wyszukaj ich na mapie). Jednocześnie postaraj się wyeliminować jak najwięcej wrogich żołnierzy, zanim przejdziesz do poniższego akapitu.

Wybierz któregokolwiek żołnierza i szybko postaw moduł hakujący pomiędzy twoim CLAW-em, a wielkim pojazdem (obrazek powyżej). Następnie przełącz na CLAW-a i po prostu stań na module. Nie zniszczysz go, a będziesz dzięki temu chronił go ciałem robota. Wyszukuj i eliminuj wrogów, ale nie ruszaj się z miejsca i czekaj, aż hakowanie się skończy (do końca powinno zostać przynajmniej 20 sekund).

Kiedy tylko hakowanie dobiegnie końca, wyczekuj napisu na górze ekranu. Kiedy się pojawi, przytrzymaj przycisk użycia, a potem steruj rakietą w cel w (4) - okręt, który będzie wskazywany przez romb (obrazek powyżej). Sterujesz w taki sam sposób, w jaki się rozglądasz. Kiedy rakieta doleci do okrętu, misja zakończy się sukcesem.
0
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
- Strike Force - Opis przejścia
- Porady ogólne | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 01 - Shipwreck | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 02 - I.E.D. | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 03 - FOB Spectre | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 04 - Dispatch | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- 05 - Second Chance | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II
- Strike Force - Opis przejścia
- Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1041070 Junior
Dlaczego skoro zabilam Harpera, tym samym uratowalam Farida ktory potem uratowal Karme, nie zabilam Alexa Masona i nie zabilam Menendeza. Gra zakonczyla mi sie zle, poniewaz na koncu Menendez zabil Woodsa. Nie zawarlam sojuszu z Chinami ale nie wiem jak to zrobic :/
zanonimizowany793837 Generał
Rozumiem, że żeby karma przeżyła to trzeba mieć Faarida żywego? Inaczej i tak zostaje zastrzelona? Dla mnie jest to dziwne i głupie. Więc nasze wybory nie dają żadnego kanonicznego zakończenie, bo decyzję zostają wybrane za nas przez twórców.
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Fajne te misję striek force mimo tylu jednostek jak zawsze albo żołnierzem albo dronem i tyle XD
zanonimizowany1136649 Pretorianin
W bazie widmo polecam wam zkampić się albo na dworzu mi to zniszczyli niestety albo najlepiej w budynku kazać wszystkim jednostkom do budynku iść mogą zniszczyć wam wyszstko tylko uchrońcie to w budynku co jest bardzo proste ;P nigdy tego nie przegrałem
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Zapomniałeś dodać że w misji dispatch (wyeliminuj czy tam eliminacja) nie wiem jak to działa czy trzeba wszystkich jednocześcnie stracić czy jak ale da się przegrać jak z duzo jednostek stracimy ja tak przegrałem XD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.