Rozdział 12 - Port Darkwater | Solucja Call of Cthulhu
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Call of Cthulhu znajdziesz opis dwunastego już rozdziału w grze, ponownie noszącego tytuł "Port Darkwater". Główny bohater w końcu wydostaje się z więzienia, lecz miasto opanowane zostaje przez oszalałych mieszkańców, zmuszając Edwarda Pierce'a do wykorzystania broni palnej do obrony.
Dotrzyj do stacji wielorybniczej

Rozdział rozpoczyna się wizytą Oficera Bradleya, który uwalnia głównego bohatera z więzienia. Po chwili Bradley zmagał będzie się z szaleństwem, które dotknęło całe miasto. Nie będzie w stanie z nim wygrać, dając graczowi wybór - zakończyć jego cierpienia, strzelając do oficera, bądź zostawić go na pastwę losu. Oszczędzenie Bradleya pozwala odblokować na koniec gry osiągnięcie Pożegnanie (Farewell).

Podejmij decyzję co do policjanta i wyjdź z więzienia, by przenieść się na ulicę portu Darkwater. Tutaj trafisz na grupy oszalałych mieszkańców - podobnie jak w etapie Cat z poprzedniego rozdziału, kontakt z nimi kończy natychmiastową śmiercią bohatera, dlatego musisz ich albo unikać, albo zabijać. Za zabicie 5 opętanych mieszkańców otrzymasz osiągnięcie Opętani z Darkwater (The Abomination of Darkwater).
Uwaga - pamiętaj, że broń ma ograniczoną ilość nabojów. Staraj się strzelać z bliska, by nie chybić i w miarę możliwości unikaj zabijania i przekradaj się wrogom.

Przejdź ulicą, aż dojdziesz do leżącego na ziemi, rannego policjanta - da Ci on kilka dodatkowych pocisków. Przebij się przez ulicę i dotrzyj do biura kapitana, które odwiedzone zostało na początku 2 rozdziału gry.

Będąc na parterze, zbadaj mapę leżącą na stole - pozwoli to aktywować tryb rekonstrukcji. Tu do zbadania będzie talerz na stole, potem Dr Fuller, Charles Hawkins, kapitan Fitzroy i Sara Hawkins. Po wszystkim czeka cię krótka scenka przerywnikowa.

Gdy odzyskasz kontrolę, wejdź na piętro, gdzie znajdziesz ranną Cat. Zaoferuje Ci ona pomoc w dostaniu się do stacji wielorybniczej, pod warunkiem, iż przyniesiesz jej apteczkę. Apteczkę znaleźć można w magazynie 36 - tym, który bada się podczas rozdziału 2.

Wyjdź teraz z budynku i skieruj się w stronę przystani - tam gdzie podczas 2 rozdziału można było znaleźć butelkę z likierem dla pijaczków, by dostać się do magazynu. Na końcu przystani znajdziesz rannego Mitchella, właściciela baru. On również zaoferuje swoją pomoc, w zamian za apteczkę. Dodatkowo, jeśli dostarczysz apteczkę jemu, dostaniesz osiągnięcie Dobry Samarytanin (The Good Samaritan).

Idź teraz do magazynu 36, by zdobyć apteczkę. Dostać możesz się tam przejściem, którego podczas 2 rozdziału broniła grupa zbirów. W samym magazynie kryje się jeden opętany mieszkaniec - zabij go i zbierz apteczkę, leżącą na stole, po prawej stronie od wejścia. Teraz zdecydować musisz, komu chcesz ją dać. Wybór jest czysto "kosmetyczny" - otrzymasz po prostu wejście do stacji wielorybniczej z innej strony. Jeśli zależy Ci na osiągnięciach, wybierz Mitchela.

Dotrzyj teraz na teren stacji wielorybniczej - jest to odgrodzony od reszty mapy teren. Jest tu sporo bardzo zaciemnionych miejsc - można wykorzystać je do ukrywania się przed wrogami, by nie marnować amunicji.

Przechodź przez wąskie przejścia - nie da się tutaj pogubić, gdyż jest jedyna dostępna ścieżka. Nie ma tutaj także żadnych przedmiotów do odnalezienia - nie trzeba więc szukać poukrywanych po kątach książek. Podążaj przed siebie do momentu, aż dojdziesz do metalowych schodów. Wdrap się po nich na górę i wejdź do stacji wielorybniczej, co zakończy ten rozdział.
0
- Call of Cthulhu - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Pierce Investigations Agency, Boston | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 2 - Darkwater Port | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 3 - Ogrody w posiadłości rodziny Hawkins | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 4 - Tunele pod rezydencją Hawkinsów | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 5 - Instytut Riverside | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 6 - Posiadłość Hawkinsów i Sandersa | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 8 - Instytut Riverside | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 9 - Instytut Riverside | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 10 - Posterunek policji Darkwater | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 11 - Posterunek policji Darkwater | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 12 - Port Darkwater | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 13 - Opuszczona stacja wielorybnicza | Solucja Call of Cthulhu
- Rozdział 14 - Nadmorska Jaskinia | Solucja Call of Cthulhu
- Dostępne zakończenia w Call of Cthulhu
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1243598 Centurion
gra nie jest trudna ale można czasem się zawiesić zapraszam robię wszystko bardzo dokładanie https://www.youtube.com/watch?v=Y41akml2r0Y&t=1032s
Herbina1 Junior
Czy ktoś może mi coś doradzić? :) Gdy chce uratować Sarę Hawkins i chcę uciec przed strażnikami, oni ZAWSZE mnie łapią na tych schodach - jak to zrobić żeby przed nimi uciec? Jakieś rady? Trzeba przyspieszyć czy jak? Ale jak? Którym przyciskiem na konsoli PS4 bo to na niej gram?
sokół18 Junior
Witam. W poradniku (trofea i osiągnięcia, dokładnie John Raymond Legrasse) że jest dział poświęcony temu zagadnienia.
Więc moje pytanie brzmi gdzie jest ten dział. Potrzebowałem akurat tego więc wykupiłem abonament premium i nic takiego nie ma.Dlaczego wypisujecie takie rzeczy skoro tego nie ma, to jest oszustwo!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.