Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zauważ, że przy tylnych drzwiach stoi wiadro - zakoś mu rączkę. Połącz ją z żyłką. Tak skonstruowanej "wędki" użyj na okienku nad drzwiami i już możesz wejść do środka.
![]() | ![]() |
Po podsłuchaniu rozmowy szefa z nieprzyjemnym typem Darren wycofa się na podwórko. Gdy skończy rozmyślać, wróć tylnymi drzwiami do zakładu. Podejdź do biurka na zapleczu i zabierz z niego długopis. Potem przejdź do sklepu (drzwi po prawej), a z niego do piwnicy. Niespodzianka - pojawiły się nowe drzwi. Spróbuj je otworzyć.
![]() | ![]() |
Po scence z Fullerem (i zwolnieniu z pracy) znajdziesz się na ulicy. Udaj się do mieszkania matki (na pocztówce lokacja w środku po lewej), wejdź do sypialni i przyjrzyj się sekretarzykowi (po lewej). Żeby go otworzyć, musisz ułożyć puzzle, tak by przedstawiały znany z pierwszej części kościół w Warmhill. Niestety, zagadka jest losowa, nie można podać jednego rozwiązania. Ze względu na nietypowe położenie pustego pola (prawy górny róg), polecam układanie puzzli nie od góry do dołu, a od lewej do prawej. Możliwy do otrzymania obrazek na fotce poniżej.

![]() | ![]() |
Gdy uporasz się z zadaniem, zabierz drewnianą szkatułkę oraz książeczkę czekową. Przejrzyj ją (PPM), a znajdziesz zaskakujący list od C.
![]() | ![]() |
Udaj się do szpitala (lewy dolny róg pocztówki). Porozmawiaj z pielęgniarką i daj jej kartę ubezpieczeniową matki. Potem weź czasopisma ze stolika po prawej i wyjdź. Idź do sklepu z pamiątkami (lewy górny róg pocztówki). Spróbuj podejść do kobiety siedzącej na ławce. Przypatrz się chwilę, co będzie dalej. Zwróć uwagę na mężczyznę dobijającego się do domu naprzeciwko nabrzeża. Potem wejdź do sklepu.
Podejdź do lady i zauważ na niej czyste awiza. Spróbuj zwędzić jedno - nie ma szans dopóki Rosie patrzy. Zapytaj ją więc o paczkę dla siebie, a gdy kobieta odwróci się, ukradnij awizo z bloczka na kontuarze. Potem wypytaj ją o wszystkie możliwe osoby, szczególnie o jej gadatliwą psiapsiółkę. Wyjdź na zewnątrz i długopisem zabranym z biurka Fullera wypełnij kwitek. Wróć do sklepu i wręcz Rosie wypełnione awizo. Niestety - potrzebny jest na nim podpis listonosza.
![]() | ![]() |
Udaj się więc do szpitala i odwiedź matkę (drzwi w głębi na lewo od recepcji). Na stoliku przy łóżku stoją kwiaty, przyjrzyj się im, a dostrzeżesz kartkę z życzeniami powrotu do zdrowia od listonosza. Zabierz ją i wykorzystaj do podrobienia podpisu pocztyliona na awizie (kliknij na nim kartką albo długopisem). Teraz możesz wrócić do sklepu Rosie. Zagadnij dziewczynę o papier fotograficzny, tym razem dostaniesz go bez problemu.
Potem porozmawiaj z Kundin (blondynka w rogu). Wciśnij jej kit, jakim fantastycznym fotografem jest Twój były szef (możliwe tylko wówczas, jeśli wcześnie wypytałeś o nią Rosie). Na dowód po rozmowie pokaż jej zabrane z poczekalni szpitala czasopisma. To wystarczy, by koleżanka Rosie zapragnęła zostać sfotografowana w plenerze przez Fullera, wyciągając go tym samym z zakładu.
![]() | ![]() |
Teraz wracaj do byłego miejsca pracy (po wyjściu ze sklepu w prawo). Zobaczysz wychodzącego Fullera. To świetna okazja, by wejść do zakładu od tyłu i na zapleczu przyjrzeć się sejfowi szefa (po prawej). Oczywiście jest zamknięty. Osłuchaj go za pomocą zabranego ze szpitalnej sali matki stetoskopu. Zgodnie z sugestią kręć raz w lewo (klikając LPM), raz w prawo (klikając PPM), nasłuchując odgłosów wskakujących na miejsce zapadek (wyraźny trzask, nie mylić z początkowym terkotem obracającego się pokrętła). Po każdym takim dźwięku zmieniaj kierunek obrotów. Możesz zacząć od PPM-90 - LPM-50 - PPM-70 - LPM-20 - PPM-40 albo LPM-90 - PPM-50 - LPM-70 - PPM-20 - LPM-20, w obu wypadkach to prawidłowa kombinacja. Na rozwiązanie tej zagadki masz określony limit czasu, upływ którego odmierza widoczny na sejfie licznik. Jeśli nie zdążysz, ponownie użyj stetoskopu na sejfie.
![]() | ![]() |
Otwórz sejf i wyjmij z niego rolkę filmu fotograficznego ze zdjęciami Angeliny. Pora je wywołać, będziesz więc potrzebować paru odczynników. Po jeden z nich zejdź do piwnicy. Odsuń opartą o ścianę przy schodach paletę, zasłaniającą dolne półki. Zabierz stojący na przedostatniej wywoływacz.
![]() | ![]() |
Wróć na górę i skieruj się do ciemni - za zasłoną w lewym dolnym rogu ekranu. Podnieś butelkę z wodą destylowaną, leżącą na podłodze obok szafy.
![]() | ![]() |
Ze stołu zabierz utrwalacz (pomiędzy środkowym naczyniem na wodę a powiększalnikiem). Kiedy Darren powie, że ma już wszystkie niezbędne odczynniki, możesz przystąpić do wywoływania zdjęć.
![]() | ![]() |
A zatem (dla lepszej orientacji zaznaczam poszczególne elementy ciemni cyframi) - wlej wodę destylowaną do naczynia na wodę (3) - Darren automatycznie zgasi światło. Do naczynia na wywoływacz (1) nalej wywoływacza, który następnie rozcieńcz wodą destylowaną.
- Black Mirror II - poradnik do gry
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (1)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (2)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (1)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (2)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (4)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (1)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (2)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (3)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (4)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (1)
- Black Mirror 2: Dodatki (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (3)
- Black Mirror 2: Dodatki (4)
- Black Mirror 2: Dodatki (5)
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Grałem trochę w jedynkę ale nie podobała mi się za bardzo, a dwójki nawet nie mam zamiaru kupować.
jackowsky Legend
Jedynka była genialna, na polską dwójkę czekam niecierpliwie.
0dyseusz Chorąży
Właśnie jestem w szóstym rozdziale .Gra wspaniała trochę krótka ale tak samo wciągająca jak 1.Kto grał będzie zadowolony
qqqqqq Generał
Przechodzenie przygodówek z poradnikiem to trochę jakby mija się z celem, oczywiście rozumiem, że może być ciężki fragment i tak dalej, ale poradnik uzależnia...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















