Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (1)
Aktualizacja:
Rozdział pierwszy
Biddeford
![]() | ![]() |
Znajdujesz się w piwnicy zakładu fotograficznego, w którym wysiadło światło. Podejdź do stojącej przy schodach zagraconej półki. Zabierz leżące na niej małe pudełko z bezpiecznikami. Otwórz je (kliknij na nim w inwentarzu PPM), a zyskasz bezpiecznik. Następnie zlokalizuj wiszącą tuż obok na ścianie (po lewej) skrzynkę i odemknij jej drzwiczki.
![]() | ![]() |
Zdejmij pokrywę drugiego bezpiecznika od lewej. Zbadaj go - jest zepsuty. Wyjmij go zatem, a potem włóż w to miejsce sprawny bezpiecznik znaleziony w pudełku. Pociągnij za dźwigienkę (główny wyłącznik) w prawym dolnym rogu skrzynki i zapal światło. W tym momencie posiadanym aparatem fotograficznym możesz zrobić zdjęcie skrzynce z bezpiecznikami - odblokujesz w ten sposób fotkę (nr 23) w zakładce Dodatki. Następnie schodami po lewej wyjdź z piwnicy, wysłuchaj niesympatycznego szefa, po czym odnajdź po prawej i zabierz stojącą tam reklamę (potykacz).
![]() | ![]() |
Na zewnątrz spotkasz Angelinę. Po rozmowie znajdziecie się w środku. Szef da Ci awizo i list do pani Biby, co Darren skomentuje niezbyt cenzuralnym słowem - oczywiście już po znalezieniu się poza zasięgiem słuchu Fullera. Skieruj się w lewo, a potem w prawo, do baru "U Biby". W środku odepchnie Cię jakiś gbur w garniturze. Gdy wyjdzie, porozmawiaj z panią Bibą, to ta w różowym fartuchu.
![]() | ![]() |
Zanim opuścisz bar (prawy dolny róg ekranu) zrób zdjęcie (nr 3) siedzącemu przy wyjściu doktorowi Newhouse'owi. Kiedy skierujesz się do drzwi, lekarz zaczepi Cię. Po rozmowie wyjdź na zewnątrz i kliknij w ekwipunku pocztówkę Biddeford. Dzięki niej możesz szybko przemieszczać się między lokacjami. Wybierz zakład fotograficzny (pośrodku, po prawej).
![]() | ![]() |
Nie wchodź do środka, tylko idź przed siebie ulicą prowadzącą na promenadę obok portu. Zanim zajrzysz do sklepu z pamiątkami, zagadnij wpatrzoną w ocean młodą kobietę na nabrzeżu po lewej. Po rozmowie z nią zrób fotkę (nr 22) oceanowi. Teraz skieruj się do sklepu i spróbuj zaczepić sprzedawczynię - Rosie. Niestety jest zajęta plotkami z koleżanką. Wyjdź zatem na zewnątrz i kopnij stojący przed sklepem czerwony kabriolet (należący do rozmówczyni Rosie), tak by włączył się alarm. Gdy tak się stanie, wbiegnij szybko z powrotem do sklepu.
![]() | ![]() |
Teraz możesz spokojnie porozmawiać z Rosie. Otrzymasz paczkę dla Fullera i dowiesz się, że jest dla niego druga przesyłka, na którą potrzebne jest awizo. Wyczerp wszystkie tematy (trzeba zagadnąć Rosie ponownie) i wróć do zakładu fotograficznego. Spotkasz oburzoną Angelinę. Gdy po rozmowie odejdzie, zobaczysz, że jej tropem idzie gbur w garniturze.
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Fullerem przejdź na zaplecze (drzwi po lewej). W środku spróbuj zadzwonić do matki. Nie dość, że zajęte, to jeszcze szef się wścieknie. Dowiesz się, że mama dzwoniła do zakładu i mówiła dziwne rzeczy. Po tej scenie automatycznie znajdziesz się w domu, gdzie zobaczysz leżącą na podłodze matkę. Sprawdź jej puls, okaże się, że serce jeszcze bije. Skorzystaj z telefonu na biurku, by wezwać pogotowie.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po rozmowie z lekarzem zostaniesz sam. Musisz zaleźć dokumentację medyczną i leki matki. Ze stolika zabierz dozownik na leki, zwróć też uwagę na leżącą na fotelu torebkę. W środku jest karta ubezpieczeniowa. Potem skieruj się do drzwi do łazienki - w głębi na wprost. Przyjrzyj się wiszącemu przed wejściem (po lewej) pejzażowi latarni morskiej w Willow Creek. W łazience z półki po lewej weź lekarstwa (automatycznie połączą się one w ekwipunku z dozownikiem).
![]() | ![]() |
Przejdź do sypialni (drzwi w górnej części ekranu, po lewej). Tu zbadaj komodę obok łóżka - w dolnej szufladzie znajdziesz notes z adresami. Niestety (kliknij go PPM) - jest zamknięty.
![]() | ![]() |
Kolejna czynność to obejrzenie kwiatka na oknie. Po jego przesunięciu znajdziesz mosiężny kluczyk. Otwórz nim notes i przejrzyj jego zawartość (PPM w inwentarzu). Potem wróć do salonu i skieruj się do stolika z telefonem. Zadzwoń do poprzedniego lekarza mamy.
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Wakefieldem wyjdź z domu (wyjście z salonu w dole ekranu, po lewej) i skieruj się do szpitala (budynek po lewej). W wyniku dialogu z pielęgniarką dowiesz się, że jest problem z ubezpieczeniem, być może ostatnie składki nie zostały opłacone (w ekwipunku ponownie wyląduje karta ubezpieczeniowa). Następnie znajdziesz się w sali, gdzie leży matka. Po wymianie zdań z doktorem, zabierz pozostawiony na łóżku stetoskop. Wyjdź na korytarz - zobaczysz gbura w garniturze. Zapytaj o niego pielęgniarkę. Wypytaj ją też o pozostałe kwestie, zwłaszcza o ubezpieczenie.
![]() | ![]() |
Opuść szpital i wróć do fotografa. Kliknij na drzwiach zakładu - okaże się, że irytujący typ rozmawia wewnątrz z Fullerem. Wejdź zatem w prowadzący na podwórze zaułek, z którego wychodził mężczyzna śledzący Angelinę. Na początek zrób fotkę (nr 21) stojącej tam na lewo od szopy suszarce do bielizny. Przyjrzyj się też otwartej szopie. Weź stamtąd żyłkę.
- Black Mirror II - poradnik do gry
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (1)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (2)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (1)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (2)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (4)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (1)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (2)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (3)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (4)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (1)
- Black Mirror 2: Dodatki (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (3)
- Black Mirror 2: Dodatki (4)
- Black Mirror 2: Dodatki (5)
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Grałem trochę w jedynkę ale nie podobała mi się za bardzo, a dwójki nawet nie mam zamiaru kupować.
jackowsky Legend
Jedynka była genialna, na polską dwójkę czekam niecierpliwie.
0dyseusz Chorąży
Właśnie jestem w szóstym rozdziale .Gra wspaniała trochę krótka ale tak samo wciągająca jak 1.Kto grał będzie zadowolony
qqqqqq Generał
Przechodzenie przygodówek z poradnikiem to trochę jakby mija się z celem, oczywiście rozumiem, że może być ciężki fragment i tak dalej, ale poradnik uzależnia...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























