Black Mirror 2: Rozdział drugi (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Przyjrzyj się szafie po lewej. Zamknięta. Odsuń zasłonę po prawej - odkryjesz za nią tajemniczą metalową płytę. Zabierz mosiężną gałkę z łóżka. Wetknij ją w otwór metalowej płyty. Teraz możesz odemknąć szafę i wyjąć z niej zdjęcia pani Biby.
![]() | ![]() |
Udaj się z nimi na komisariat (budynek na prawo od szpitala). Następnie idź do hotelu i porozmawiaj na wszystkie tematy z portierem - mewy zostaw na koniec. Po dialogu wyjdź, rozkrusz zabrany z baru Biby chleb (kliknij PPM w inwentarzu na kromkach) i rzuć okruchy na werandę (na lewo od wejścia).
![]() | ![]() |
Gdy portier zacznie odganiać mewy, wejdź do środka i zabierz wiszący w recepcji klucz do pokoju nr 5. Idź na górę, do pokoju Angeliny. Zainteresuj się lampką nocną przy łóżku - znajdziesz w niej pluskwę. W szybie wentylacyjnym natomiast zlokalizuj krótkofalówkę. Zrób zdjęcie (nr 1) stojącym na stoliku po prawej kieliszkom. Wyjdź do holu - portier wyrzuci Cię z gniewem.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Maszeruj do sklepu Eddie'ego. Oddaj mu diaskop (automatycznie) i porozmawiaj z nim o krótkofalówce (dowiesz się, czego potrzeba do skonstruowania odbiornika kierunkowego, a stosowna notka pojawi się w dzienniku bohatera). Idź na tyły sklepu foto i zabierz pręt, zaczepiony na lince. Teraz biegnij do domu matki. Weź słuchawki leżące obok telewizora i pomajstruj przy teleskopie - Darren wymontuje z niego kompas. Na koniec przenieś się do knajpki pani Biby. Użyj kombinerek zakupionych u Eddie'ego na sznurze światełek (teraz nie świecą, wiemy czemu, prawda?). Otrzymasz przewód.
W inwentarzu potraktuj go kombinerkami - otrzymasz miedziany drut. Idź do Eddie'ego i zagadnij go. Darren odda rzeczy, które zebrał, i po chwili otrzyma gotowe urządzenie do namierzania. Automatycznie znajdziesz się przy hotelu.

Trzymając wciśnięty LPM, obracaj tarczę kompasu, szukając miejsca na skali, gdzie dźwięk, jaki wydaje urządzenie, jest najbardziej intensywny, a wskazówka u góry przesunie się na czerwone pole po prawej. Zatrzymaj się (czerwona linia na tarczy kompasu) na ok. 75° (konkretnie chodzi o 73, ale 75 jest wyraźniej zaznaczone, co ułatwia sprawę) - tu siła sygnału jest najmocniejsza, po czym naciśnij czerwony przycisk (w dole po prawej).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W sklepie Eddie'ego ustalicie, że sygnał nadaje łódź na wodach przybrzeżnych. Po chwili Darren znajdzie się na tejże łodzi. Zejdź pod pokład, gdzie z szuflady biurka wyjmij kluczyk. Zainteresuj się też teczką na biurku. Zabierz ją i znajdującą się w niej folię. Weź także zdjęcia zrobione z ukrycia, przyczepione pod obrazem po prawej. Sprawdź zawartość laptopa.
- Black Mirror II - poradnik do gry
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (1)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (2)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (1)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (2)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (4)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (1)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (2)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (3)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (4)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (1)
- Black Mirror 2: Dodatki (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (3)
- Black Mirror 2: Dodatki (4)
- Black Mirror 2: Dodatki (5)
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Grałem trochę w jedynkę ale nie podobała mi się za bardzo, a dwójki nawet nie mam zamiaru kupować.
jackowsky Legend
Jedynka była genialna, na polską dwójkę czekam niecierpliwie.
0dyseusz Chorąży
Właśnie jestem w szóstym rozdziale .Gra wspaniała trochę krótka ale tak samo wciągająca jak 1.Kto grał będzie zadowolony
qqqqqq Generał
Przechodzenie przygodówek z poradnikiem to trochę jakby mija się z celem, oczywiście rozumiem, że może być ciężki fragment i tak dalej, ale poradnik uzależnia...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















