Black Mirror 2: Rozdział czwarty (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział czwarty

Zamek w Walii

1 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
2 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Proces uwalniania się zacznij od podjechania do plastikowej butelki (przy oknie, po lewej) i zabrania jej - nogami - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Proces uwalniania się zacznij od podjechania do plastikowej butelki (przy oknie, po lewej) i zabrania jej - nogami. Darren ulokuje ją w plamie światła na podłodze. Okaże się, że jest w niej jeszcze trochę nafty. Potem podjedź w prawy róg przy oknie, leżą tam kawałki szkła z rozbitej lampy naftowej. Weź jeden i potraktuj nim butelkę.

4 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Teraz podnieś starą szmatę z podłogi przy biurku (po lewej) - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Teraz podnieś starą szmatę z podłogi przy biurku (po lewej). Wrzuć ją do kałuży nafty, która wyciekła z butelki. Podnieś kolejny kawałek szkła (z tego samego miejsca co poprzednio) i użyj go do podpalenia szmatki nasączonej naftą.

5 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Następnie podjedź do biurka i podnieś kawałek drewna - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Następnie podjedź do biurka i podnieś kawałek drewna. Rozżarz go w ogniu palącej się szmaty i połącz w inwentarzu z więzami. Jesteś wolny! Skieruj się do drzwi. Przekonasz się, że pilnuje Cię Bobby. Musisz go jakoś przechytrzyć.

6 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
7 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
8 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Zdejmij wiszące po prawej prześcieradło i przyjrzyj się drzewu genealogicznemu Gordonów - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Zdejmij wiszące po prawej prześcieradło i przyjrzyj się drzewu genealogicznemu Gordonów. Zabierz stojącego obok manekina i posadź go na krześle.

9 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
10 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
11 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Zainteresuj się pudłem na regale (po lewej), znajdziesz w nim głowę - stojak na peruki - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Zainteresuj się pudłem na regale (po lewej), znajdziesz w nim głowę - stojak na peruki. Dołącz ją do tułowia manekina na krześle. Potem przykryj całość prześcieradłem. Z podłogi pozbieraj resztki więzów, czyli krótszy (po lewej) i dłuższy (po prawej) kawałek liny.

12 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
13 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
14 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Ten ostatni przerzuć przez belkę nad regałem po lewej - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Ten ostatni przerzuć przez belkę nad regałem po lewej. Koniec liny doczep do wielkiego pakunku stojącego przy regale. Teraz zbadaj schowek pomiędzy regałem a biurkiem i wyjmij z niego... samochodzik. Użyj tej zabawki na drzwiach wyjściowych.

15 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Po wszystkim zejdź na parter i weź ze stołu papier śniadaniowy - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Po wszystkim zejdź na parter i weź ze stołu papier śniadaniowy. Potem spenetruj kominek, z którego wyjmij okopcony kawałek drewna.

16 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Podejdź do skrzyni (stoi na pierwszym planie), w której najprawdopodobniej ukryte są rzeczy Darrena - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Podejdź do skrzyni (stoi na pierwszym planie), w której najprawdopodobniej ukryte są rzeczy Darrena. Przyjrzyj się jej uważnie (kliknij ją kilkakrotnie). Zauważ, że jest zamknięta na zamek cyfrowy, a szyfr składa się z trzech cyfr, oraz że jej wieko pokryte jest ozdobami, które być może są podpowiedzią do owego szyfru. Przy pomocy papieru i okopconego drewna skopiuj znaki z wieka skrzyni (wystarczy przyłożyć sam papier, ale trzeba mieć w ekwipunku wspomniane drewienko).

17 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Użyj odrysu na fortepianie (dwukrotnie), Darren upewni się, że to zapis nutowy - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Użyj odrysu na fortepianie (dwukrotnie), Darren upewni się, że to zapis nutowy. Kiedy pojawi się zbliżenie, naciskaj klawisze zgodnie z nutami na kartce: D-F-F-E-A-F-E-F. Podpowiedź co do kolejności ich naciskania - poniżej.

18 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
19 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
W odzewie fortepian zagra swoją melodyjkę, a Twoim zadaniem jest policzyć nuty: najpierw 3, potem 2 i na koniec 5 - Rozdział czwarty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

W odzewie fortepian zagra swoją melodyjkę, a Twoim zadaniem jest policzyć nuty: najpierw 3, potem 2 i na koniec 5. Taki jest właśnie kod do skrzyni (podpowiedź w dzienniku jest podana z błędem). Podejdź do niej i kliknij na jej zamek. Wprowadź kod: 3-2-5. Otwórz wieko skrzyni - Darren automatycznie zabierze potrzebne mu rzeczy. Teraz zrób zdjęcie (minigra nr 3) fortepianowi.

Black Mirror II

25 września 2009

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze4
2009-11-07
09:57

andrzej1 Senator

Grałem trochę w jedynkę ale nie podobała mi się za bardzo, a dwójki nawet nie mam zamiaru kupować.

Komentarz: andrzej1
2010-02-15
23:54

jackowsky Legend

jackowsky

Jedynka była genialna, na polską dwójkę czekam niecierpliwie.

Komentarz: jackowsky
2010-12-09
20:07

0dyseusz Chorąży

👍

Właśnie jestem w szóstym rozdziale .Gra wspaniała trochę krótka ale tak samo wciągająca jak 1.Kto grał będzie zadowolony

Komentarz: 0dyseusz
2011-01-25
20:38

qqqqqq Generał

qqqqqq

Przechodzenie przygodówek z poradnikiem to trochę jakby mija się z celem, oczywiście rozumiem, że może być ciężki fragment i tak dalej, ale poradnik uzależnia...

Komentarz: qqqqqq

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl