Black Mirror 2: Rozdział czwarty (1)
Aktualizacja:
Rozdział czwarty
Zamek w Walii
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Proces uwalniania się zacznij od podjechania do plastikowej butelki (przy oknie, po lewej) i zabrania jej - nogami. Darren ulokuje ją w plamie światła na podłodze. Okaże się, że jest w niej jeszcze trochę nafty. Potem podjedź w prawy róg przy oknie, leżą tam kawałki szkła z rozbitej lampy naftowej. Weź jeden i potraktuj nim butelkę.
![]() | ![]() |
Teraz podnieś starą szmatę z podłogi przy biurku (po lewej). Wrzuć ją do kałuży nafty, która wyciekła z butelki. Podnieś kolejny kawałek szkła (z tego samego miejsca co poprzednio) i użyj go do podpalenia szmatki nasączonej naftą.
![]() | ![]() |
Następnie podjedź do biurka i podnieś kawałek drewna. Rozżarz go w ogniu palącej się szmaty i połącz w inwentarzu z więzami. Jesteś wolny! Skieruj się do drzwi. Przekonasz się, że pilnuje Cię Bobby. Musisz go jakoś przechytrzyć.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zdejmij wiszące po prawej prześcieradło i przyjrzyj się drzewu genealogicznemu Gordonów. Zabierz stojącego obok manekina i posadź go na krześle.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zainteresuj się pudłem na regale (po lewej), znajdziesz w nim głowę - stojak na peruki. Dołącz ją do tułowia manekina na krześle. Potem przykryj całość prześcieradłem. Z podłogi pozbieraj resztki więzów, czyli krótszy (po lewej) i dłuższy (po prawej) kawałek liny.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Ten ostatni przerzuć przez belkę nad regałem po lewej. Koniec liny doczep do wielkiego pakunku stojącego przy regale. Teraz zbadaj schowek pomiędzy regałem a biurkiem i wyjmij z niego... samochodzik. Użyj tej zabawki na drzwiach wyjściowych.
![]() | ![]() |
Po wszystkim zejdź na parter i weź ze stołu papier śniadaniowy. Potem spenetruj kominek, z którego wyjmij okopcony kawałek drewna.
![]() | ![]() |
Podejdź do skrzyni (stoi na pierwszym planie), w której najprawdopodobniej ukryte są rzeczy Darrena. Przyjrzyj się jej uważnie (kliknij ją kilkakrotnie). Zauważ, że jest zamknięta na zamek cyfrowy, a szyfr składa się z trzech cyfr, oraz że jej wieko pokryte jest ozdobami, które być może są podpowiedzią do owego szyfru. Przy pomocy papieru i okopconego drewna skopiuj znaki z wieka skrzyni (wystarczy przyłożyć sam papier, ale trzeba mieć w ekwipunku wspomniane drewienko).
![]() | ![]() |
Użyj odrysu na fortepianie (dwukrotnie), Darren upewni się, że to zapis nutowy. Kiedy pojawi się zbliżenie, naciskaj klawisze zgodnie z nutami na kartce: D-F-F-E-A-F-E-F. Podpowiedź co do kolejności ich naciskania - poniżej.

![]() | ![]() |
W odzewie fortepian zagra swoją melodyjkę, a Twoim zadaniem jest policzyć nuty: najpierw 3, potem 2 i na koniec 5. Taki jest właśnie kod do skrzyni (podpowiedź w dzienniku jest podana z błędem). Podejdź do niej i kliknij na jej zamek. Wprowadź kod: 3-2-5. Otwórz wieko skrzyni - Darren automatycznie zabierze potrzebne mu rzeczy. Teraz zrób zdjęcie (minigra nr 3) fortepianowi.
- Black Mirror II - poradnik do gry
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (1)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (2)
- Black Mirror 2: Rozdział pierwszy (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (1)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (2)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (3)
- Black Mirror 2: Rozdział drugi (4)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (1)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (2)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (3)
- Black Mirror 2: Rozdział trzeci (4)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział czwarty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (2)
- Black Mirror 2: Rozdział piąty (3)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (1)
- Black Mirror 2: Rozdział szósty (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (1)
- Black Mirror 2: Dodatki (2)
- Black Mirror 2: Dodatki (3)
- Black Mirror 2: Dodatki (4)
- Black Mirror 2: Dodatki (5)
- Black Mirror 2: Opis przejścia
- Black Mirror 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Grałem trochę w jedynkę ale nie podobała mi się za bardzo, a dwójki nawet nie mam zamiaru kupować.
jackowsky Legend
Jedynka była genialna, na polską dwójkę czekam niecierpliwie.
0dyseusz Chorąży
Właśnie jestem w szóstym rozdziale .Gra wspaniała trochę krótka ale tak samo wciągająca jak 1.Kto grał będzie zadowolony
qqqqqq Generał
Przechodzenie przygodówek z poradnikiem to trochę jakby mija się z celem, oczywiście rozumiem, że może być ciężki fragment i tak dalej, ale poradnik uzależnia...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























