02 - Traveling Salesman | Sekwencja 5 | Solucja Assassin's Creed IV Black Flag
Aktualizacja:
02 - Traveling Salesman

Przed rozpoczęciem tej misji upewnij się, że masz bomby dymne! Po rozpoczęciu włącz orli wzrok by oznaczyć dwójkę, którą musisz śledzić i ruszaj za nimi. Standardowo wykorzystuj przechodniów i wszelkiego rodzaju zarośla by nie zostać zauważonym.

ZADANIE OPCJONALNE - zabij pięciu strażników ogłuszonych dymną bombą
Prins i Torres lada moment wejdą w zamknięty teren strzeżony przez dwójkę strażników. Upewnij się, że są kilka metrów z przodu, a potem po prostu wejdź między dwóch strażników, rzuć bombę i wciśnij przycisk ataku, by twoja postać od razu ubiła obydwu. Nikt nie powinien zareagować, ale w razie potrzeby zbiegnij na dół i schowaj się za rogiem. Jeśli będzie czysto to po prostu wbiegnij dalej i schowaj się w zaroślach, a potem podążaj dalej za grupą.

ZADANIE OPCJONALNE - zabij czterech gunnerów
Parę metrów dalej śledzeni będą przechodzić uliczką, na której znajdziesz linę. Zauważ na screenie, że świeci się, by łatwiej było ją zlokalizować. Gdy będzie czysto wykorzystaj ją, by błyskawicznie dostać się na dach. Na dachu biegnij na wprost z perspektywy zdjęcia, by przeskoczyć na kolejny budynek, gdzie znajdziesz muszkietera, których trzeba zabić dla zadania dodatkowego. Zajmij się nim z zaskoczenia.

Z rogu dachu przeskocz na kolejne drzewa, którymi dostaniesz się na następny budynek z następnym gunnerem, którym również się zajmij. Potem wróć z powrotem na ziemię wskakując z dachu do pobliskiego wozu z sianem, obok którego przejdą Prins i Torres.

Śledzeni zrobią sobie krótki postój na małą egzekucję. Przeczekaj w zaroślach aż ruszą dalej.

W krótce będą przechodzić koło następnej dwójki strażników. Potraktuj ich tak jak poprzednich i zabij, gdy będą oszołomieni od wybuchu bomby. Pamiętaj by wcześniej pozwolić celom odejść na jakieś 8 metrów, a zaraz po zabiciu wskoczyć do pobliskich krzaków.

Przy następnym zakręcie będą przechodzić obok domu, na którym znajdziesz kolejnego pana z muszkietem. Gdy tylko będzie okazja wdrap się po drabinie ze zdjęcia i załatw go.

Kawałek dalej będzie kolejne wejście do plantacji i ostatnia dwójka do zabicia po ogłuszeniu bombą. Gdy ich ubijesz od razu wejdź do środka i schowaj się w krzakach.

Będziesz musiał trzymać się blisko by podsłuchiwać rozmowę. Przemieszczaj się między miejscami ukrycia pozbywając się przy okazji okolicznych strażników. Gdy cele wrócą na główną ulicę wskocz na dach i śledź ich z góry.

Przeskakuj po dachach z wykorzystaniem drzew. Tuż przed wejściem na teren posesji Prinsa będą dwa budynki połączone kłodą, na których znajdziesz ostatniego gunnera do zadania opcjonalnego. Z obu budynków będziesz mógł przeskoczyć w siano na zamkniętym terenie, do którego właśnie weszli śledzeni. Zrób to i poruszając się miedzy krzakami kontynuuj podróż. Gdy Prins i Torres dojdą do końca włączy się przerywnik filmowy.
Zabij straż

Na koniec będziesz musiał zmierzyć z piątką żołnierzy, w tym trzema angielskimi wersjami hiszpańskich brutów z granatami. Powinny ci jeszcze zostać dwie dymne bomby, więc wykorzystaj je, by bez problemu szybko pozbyć się natrętów. Jeśli nie masz bomb to odbiegaj tak, by blisko siebie mieć naraz tylko jednego przeciwnika, a potem łam mu obronę (przycisk skoku) i bij w odsłonięte plecy. Odbiegaj też od granatów.
0
Komentarze czytelników
Pirat1506 Junior
Słyszałem, iż to chodzi o uśpienie dmuchawką ZWIERZĄT i ich oskórowanie, a nie o zabicie człowieka.
Flynt Junior
Siema ludzie! Dla tych, którzy świetnie bawili się przy black flagu, mam świetny serial który może wam się spodobać znajdziecie w nim parę nawiązań do gry. Mianowicie jest to Black Sails
Gradek Junior
cześć mam problem zamieściliście obrazki na górze z miejscem w którym jest schemat ale ja po odkopaniu co prawda dostałem schemat ale jak chce kupić magazyn na elitarne ciężkie kule to pisze że tego schematu nie posiadam może da się jakoś zresetować ten skarb proszę o pomoc
Anubis Junior
Chciałbym pobrać cały poradnik w pdf. Dlaczego nie jest to możliwe?
mazur3003 Junior
elitarny pancerz możesz zdobyć poprzez wrócenie do wraku w którym nurkowałeś w misji fabularnej i otworzysz którąś skrzynie i będziesz miał
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.