01 - To Suffer Without Dying | Sekwencja 11 | Assassin's Creed IV Black Flag
Aktualizacja:
01 - To Suffer Without Dying

Po rozpoczęciu trząś swoją klatką by odwracać uwagę pilnujących cię strażników i dać szansę swojemu niespodziewanemu wybawcy, by mógł cię uwolnić.

Gdy będziesz już wolny idź w głąb obszaru. Wdrap się po ściance po lewej stronie schodów. Na górze znajdziesz wóz z sianem, w którym się schowaj.

ZADANIE OPCJONALNE - sabotuj trzy dzwony alarmowe
ZADANIE OPCJONALNE - odwiedź dwójkę starych przyjaciół
W tej misji nie musisz się skradać, ale tym niemniej sprawne przemieszczanie się miedzy kryjówkami powinno ułatwić i przyspieszyć misję. Zaraz obok swojego wozu znajdziesz pierwszy alarm. Jeden strażnik patrolując przechodzi obok wozu. Zajmij się nim. Potem obserwuj pozostałych i gdy wszyscy będą odwróceni szybko sabotuj dzwon, a później od razu wracaj do krzaków. Poruszaj się w zaroślach wzdłuż muru po prawej od wejścia. Gdyby po drodze ktoś cię na moment zauważył, to zabij go szybko w krzakach, gdy się zbliży.

Trzymając się prawej ściany lada moment trafisz na drugi alarm. Kryj się w krzakach ze screena. Obok przejdzie jeden patrolujący strażnik, którym się zajmij. W okolicy dzwonu będzie jeszcze trzech, w tym jeden patrolujący teren. Gdy będą odwróceni, tak jak to widać na obrazku, przebiegnij do zarośli koło dzwonu. Żołnierz stojący najdalej może cię zobaczyć, gdy będziesz przebiegać. Będzie to nawet na rękę, bo od razu go ubijesz w krzakach, gdy się zbliży. Jeśli zostaniesz niezauważonym, to ściągnij go, gdy patrolujący guard wróci pod studnię. Potem zajmij się tym patrolującym. Żołnierza stojącego cały czas przy studni możesz zignorować. Sabotuj dzwon, a potem przejdź za mur.

Trzymając się bezpośrednio ściany dojdziesz po paru metrach do klatki, w której znajdziesz pierwszego ze swoich przyjaciół. Od klatki idź dalej prosto, wzdłuż plaży, omijając wszystkich żołnierzy po lewej stronie.

Dojdziesz do drzewa. Dostań się na samą górę, skąd będziesz mógł przeskoczyć na mur.

Idź wzdłuż prawego boku na sam koniec, a potem skręć w lewo.

Tu znajdziesz zejście na dziedziniec. Obserwuj patrolującego żołnierza i zbiegnij na dół, gdy będzie odwrócony. Następnie od razu schowaj się w zaroślach.

Będzie tu czterech żołnierzy i alarm. Ściągaj żołnierzy gwizdaniem, by wyczyścić cały teren. Gdy wszyscy czterej będą zabici zajmij się alarmem, by zakończyć zadanie bonusowe, a potem wejdź do więzienia.

W samym więzieniu nie ma już żadnej potrzeby, by zachowywać dyskrecję. Biegnij przed siebie, zabijając przy okazji strażników. Nie ma ich zbyt wielu i są daleko od siebie.

W pierwszym dużym holu znajdziesz Vane'a. Porozmawiaj z nim, by zakończyć drugie zadanie dodatkowe. Potem idź dalej w głąb więzienia, aż dojdziesz do Mery i Anne. Gdy strażnicy w pobliżu będą martwi włączy się krótki przerywnik filmowy.

Idź z Mary w kierunku wyjścia. Po kilku, wyjątkowo powolnych, metrach włączy się kolejny przerywnik, w którym piratka umrze. Potem pozostaje już dojść do wyjścia, a stamtąd do łodzi. Teren na zewnątrz będzie czysty, więc nie powinieneś mieć problemów. Możesz zanieść ciało Mery do łodzi lub nie. Jeśli je zaniosłeś to w filmiku na koniec zadania jej ciało włożysz do łodzi. Nie ma to jednak większego znaczenia dla reszty misji, ani fabuły.
0
Komentarze czytelników
Pirat1506 Junior
Słyszałem, iż to chodzi o uśpienie dmuchawką ZWIERZĄT i ich oskórowanie, a nie o zabicie człowieka.
Flynt Junior
Siema ludzie! Dla tych, którzy świetnie bawili się przy black flagu, mam świetny serial który może wam się spodobać znajdziecie w nim parę nawiązań do gry. Mianowicie jest to Black Sails
Gradek Junior
cześć mam problem zamieściliście obrazki na górze z miejscem w którym jest schemat ale ja po odkopaniu co prawda dostałem schemat ale jak chce kupić magazyn na elitarne ciężkie kule to pisze że tego schematu nie posiadam może da się jakoś zresetować ten skarb proszę o pomoc
Anubis Junior
Chciałbym pobrać cały poradnik w pdf. Dlaczego nie jest to możliwe?
mazur3003 Junior
elitarny pancerz możesz zdobyć poprzez wrócenie do wraku w którym nurkowałeś w misji fabularnej i otworzysz którąś skrzynie i będziesz miał
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.