Zakończenia | Kampania w ArmA II
Aktualizacja:
Zakończenia
Podjęte decyzje w poprzednich misjach pokierują Cię do jednego z pięciu zakończeń. Oto lista możliwych rozwiązań fabularnych:
War that never was (Wojna, której nie było)
![]() | ![]() |
Jest to pozytywne zakończenie. Wraz z oddziałem wracasz na Khe Sanh. Prizrak nie żyje, NAPA i CDF są w sojuszu, a dzięki wywiezieniu Lopoteva za granicę Rosja wie, że za zamachami na Placu Czerwonym stoi ChDkZ.
Setting Sail (Żagle na maszt)
![]() | ![]() |
Wszystko poszło nie po twojej myśli. Jesteś po stronie NAPA, która jest skłócona z CDF. Prizrak żyje, Lopotev nie. Musisz uciec z Czarnorusi. Jedź ciężarówką w kierunku Elektrozavodska. Nagle zauważysz, że miasto jest opanowane przez Rosjan [1] . Wysiądź i kieruj się na wzgórze po lewej. Z ulicy co i rusz wyjeżdżają kolejne BMP-2. W porcie czeka na Ciebie przygotowana łajba. Obejdź miasto dookoła i ukryj się w zaroślach przy brzegu [2] . Jak tylko zobaczysz wolną od wroga przestrzeń pędź jak najszybciej na łódź!
Missing in action (Zagubieni w akcji)
![]() | ![]() |
Twoje starania poszły w piach. Marzenie NAPA upadło, Czedaki rządzą krajem, Lopotev jest na wolności, a Ty znajdujesz się w beznadziejnej sytuacji. Biegnij przed siebie. Nieopodal drogi natkniesz się na mały patrol wroga [1] . Zignoruj BMP-2 i sprintem wbiegnij do zrujnowanego Kościoła. Obejrzyj ciekawą scenkę [2] .
Revelation (Objawienie)
![]() | ![]() |
Skończyłeś po stronie CDF, ale nie zabiłeś Prizraka i nie doręczyłeś Lopoteva Rosjanom, co wzbudziło w nich pewne obawy. Na starcie porozmawia z Tobą Stavovich [1] , który nakaże Ci jechać na spotkanie z agentem NAPA. Weź UAZA i podążaj drogą na północ. Dyskusja z Olegichem [2] skończy się w momencie, gdy Rosjanie spuszczą na Czarnoruś bombę nuklearną. Pod względem wizualnym jest to najefektowniejsze zakończenie.
Newborn Republic (Nowonarodzona Republika)
W rozmowie z oficerem CDF dowiesz się, że Prizrak uciekł. Ale dostarczony Lopotev dał Rosjanom dowód na brak ingerencji Czarnorusi w zamachy w Moskwie.
0
- ArmA II - poradnik do gry
- ArmA II - poradnik do gry
- Kampania
- Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II
- Misja 2 - Into the Storm | Kampania w ArmA II
- Misja 3 - Amphibious Assault | Kampania w ArmA II
- Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II
- Misja 5 - Razor Two | Kampania w ArmA II
- Misja 6 - One Week Later | Kampania w ArmA II
- Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II
- Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II
- Misja 8a - Delaying the bear | Kampania w ArmA II
- Misja 9 - Badlands | Kampania w ArmA II
- Misja 10 - Dogs of war | Kampania w ArmA II
- Zakończenia | Kampania w ArmA II
- Kampania
- ArmA II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
eJay Legend

Na jakiej wersji grasz? O ile pamiętam to do wersji 1.03 były z tym problemy.
sztu3 Pretorianin
Kpilem jak wyszla i zostawilem z powodu masy bledow. Teraz po patchu 105 gra jest plynna i grywalna
zanonimizowany938617 Junior
Tu macie poradnik za darmo wystarczy trochę angielski znać.
zanonimizowany938617 Junior
guides.gamepressure.com/arma2/guide.asp?ID=7977
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.