ArmA 2: Misja 8 - Bitter Chill
Aktualizacja:
Misja 8 - Bitter Chill
Data: 17 października 2009
Godzina: 16:00
Główne zadania misji:
1# znaleźć dowody zbrodni
Baza Manhattan zwija biznes i przenosi się na lotniskowiec Khe Sanh. Ale Razor musi wykonać jeszcze jedno zadanie - zabezpieczyć dokumenty niejakiego Spukayeva.
Zadanie: 2# zabezpieczyć dokumenty
![]()  | ![]()  | 
Wejdź do Humvee z M2 i podjedź do pobliskich beczek, aby zatankować. Ruszaj do domu Spukayeva (za Krasnymstavem) [1] . Okolica jest spokojna. Zostaw oddział przed domem, a ty wejdź do środka. Zabierz dokumenty ze stołu [2] . Zadanie 2# zabezpieczyć dokumenty wykonane .
Zadanie: 3# zniszcz dom Spukayeva
W domu zostaw ładunki wybuchowe i wyjdź. W tej chwili może (ale nie musi) wyskoczyć na Ciebie mały oddział Czedaków z lasu. Rozpraw się z nimi i wracaj do Humvee. Detonuj ładunki z bezpiecznej odległości i wracaj do bazy. Zadanie 3# zniszcz dom Spukayeva wykonane . W trakcie powrotu otrzymasz niepokojący komunikat z bazy. Zerwana łączność może oznaczać tylko jedno - kłopoty.
Zadanie: 4# sprawdź bazę Manhattan
![]()  | ![]()  | 
Zapisz grę, albowiem czeka Cię dość trudna przeprawa. Przed wjazdem do bazy jest kilku Czedaków oraz wóz z DSzKM [1] . Zajmij się najpierw pojedynczymi żołnierzami. Wjedź Humvee przed strażnicę, a następnie wycofaj się. Gdy zostanie sam wóz - przełącz się na strzelca i zdejmij obsługę karabinu na terenówce. Czas sprawdzić, co się stało z bazą. Kieruj się na szczyt [2] . Zastaniesz tylko dym i ogień. Zadanie 4# sprawdź bazę Manhattan wykonane .
Umierający Simmons zdradzi, że za atak na bazę odpowiada Rosja. W tym momencie nadejdą dla Ciebie decyduję chwile, gdyż będziesz musiał opowiedzieć się za którąś ze stron . Porozumienie z NAPA jest zdecydowanie łatwiejsze, ale wiąże się z kiepskim wyposażeniem żołnierzy w następnych misjach. CDF ma swoją siedzibę dalej, ale gwarantuje lepszy sprzęt. Można dojść do takiej sytuacji dwojako.
Zadanie: 5# skontaktuj się z NAPA lub 5# skontaktuj się z CDF
Zadanie: 6# dojedź do Elektrozavodska
Sposób 1
![]()  | ![]()  | 
Gdy tylko Simmons pożegna się ze światem do bazy przyjdzie grupa wojaków z NAPA. Zaoferują Ci pomoc. Możesz ich zbyć, albo tymczasowo skorzystać z ich usług. Pokierują Ciebie do samochodu, którym postarają się zawieść cały odział do Elektrozavodska [1] . Niestety, wszystkie drogi są strzeżone przez Rosjan i kierowca wysadzi Was nieopodal miasteczka Novy Sobor. Tu będziesz miał okazję wybrać - idziesz do bazy NAPA (oddalonej o 1 kilometr) czy też CDF (leżącej 5 kilometrów dalej, ale w rzeczywistości po dotarciu do wsi Rogovo/Vyshnoye wkraczamy na teren CDF i zalicza nam misję). Cały teren patrolują Rosjanie, ale pamiętaj o wyposażeniu obu frakcji, gdyż będzie to miało fundamentalne znaczenie w następnych misjach. Jeżeli zdecydujesz się na NAPA - biegnij ile sił do ich siedziby, ukrywaj się w zaroślach i unikaj niepotrzebnej walki. Jeżeli chcesz wstąpić do CDF - lasy są twoim schronem, korzystaj z nich. Omijaj miasteczka i patrole pancerne [2] . Nie wdawaj się w wymianę ognia z piechotą, chyba, że nie masz wyjścia. Skorzystaj z obszarów zalesionych na południe od Novy Sobor.
Sposób 2
Nie korzystaj z pomocy NAPA i wezwij helikopter. Wejdź na pokład. Po kilkuminutowym locie oberwiesz z wyrzutni SAM (wspominali o niej ludzie z NAPA). Rozbijesz się nieopodal wsi Kabanino. Uratuje Ciebie jeden z mieszkańców wioski, ale ostrzeże przed grasującymi tu i ówdzie Rosjanami. Uciekaj do pobliskiego lasu. Tu również podejmiesz decyzję - Razor ma zamiar współpracować z NAPA czy CDF ? Sytuacja jest identyczna - do bazy czarnoruskich wojsk jest dalej, do bojowników bliżej.
Zadanie 5# skontaktuj się z NAPA lub 5# skontaktuj się z CDF wykonane
Zadanie 6# dojedź do Elektrozavodska niewykonane
UWAGA: Wybór między CDF, a NAPA w trakcie misji można zmienić - wystarczy w zakładce przełączyć na aktualnie wykonywane zadanie.
UWAGA 2: Dotarcie do Elektrozavodska nie jest możliwe. Po przejechaniu 7 kilometrów z kawałkiem samochód, którym podróżujesz eksploduje, ewentualnie zabraknie benzyny. Jeżeli podążasz na piechotę - zabije Cię niewidzialny snajper wroga. Ot, takowe zabezpieczenia scenariusza.
0
- ArmA II - poradnik do gry
- ArmA 2: Poradnik do gry
	
- ArmA 2: Kampania
		
- ArmA 2: Misja 1 - First to Fight
 - ArmA 2: Misja 2 - Into the Storm
 - ArmA 2: Misja 3 - Amphibious Assault
 - ArmA 2: Misja 4 - Harvest Red
 - ArmA 2: Misja 5 - Razor Two
 - ArmA 2: Misja 6 - One Week Later
 - ArmA 2: Misja 7 - Manhattan
 - ArmA 2: Misja 8 - Bitter Chill
 - ArmA 2: Misja 8a - Delaying the bear
 - ArmA 2: Misja 9 - Badlands
 - ArmA 2: Misja 10 - Dogs of war
 - ArmA 2: Zakończenia
 
 
 - ArmA 2: Kampania
		
 
 - ArmA 2: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany593294 Chorąży
Gra jest ciekawa ale przesiąknięta błędami xP Poradniki z Gry OnLine to zawsze profesjonalna robota więc niedziwie się że ten takrze jest dopracowany.
kukiUN Pretorianin
eJay powiedz mi skąd do licha wziąłeś w ostatniej misji ten helikopter?U mnie pisze brak fabryk a to lotnisko już tydzień podchodzę z ziemi i bez rezultatu.Za niedługo spać nie będę umiał.
eJay Legend
Jeżeli nie masz Air Factory to jest to bug. Trzeba zacząć misję od nowa.
kukiUN Pretorianin
Problem w tym,że zaczynałem misję od nowa 6 razy i dalej to samo.Reinstalacja tez nie pomogła.A to nie jest tak,że w poprzedniej misji trzeba było wybudować coś potrzebnego do tej misji?
eJay Legend
Na jakiej wersji grasz? O ile pamiętam to do wersji 1.03 były z tym problemy.
sztu3 Pretorianin
Kpilem jak wyszla i zostawilem z powodu masy bledow. Teraz po patchu 105 gra jest plynna i grywalna
zanonimizowany938617 Junior
 
Tu macie poradnik za darmo wystarczy trochę angielski znać.
zanonimizowany938617 Junior
guides.gamepressure.com/arma2/guide.asp?ID=7977
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






