Empire of Sin (wersje konsolowe). 13 najgorszych gier 2020 roku

Michał Grygorcewicz

Empire of Sin (wersje konsolowe)

  1. Data premiery: grudzień 2020
  2. Gatunek: gra strategiczna
  3. Platformy: PS4, Switch

Paradox Interactive przez lata przyzwyczaił fanów do konkretnego sposobu wspierania wydawanych przez siebie strategii. Ich podstawowe wersje często stanowią zaledwie solidny fundament, na bazie którego powstają później wyjątkowo rozbudowane tytuły z licznymi płatnymi dodatkami. Takim fundamentem wydaje się także debiutujące niedawno Empire of Sin, pozwalające stworzyć własne imperium przestępcze i nim zarządzać. Tytuł ten ma trochę drobnych problemów technicznych i szybko zaczyna nużyć, ale znajdziemy w nim także bardzo solidne mechaniki zarządzania czy walki turowej. Ot, średniak z dużym potencjałem na przyszłość. Przynajmniej na PC.

Wersje konsolowe natomiast – przede wszystkim te na PlayStation 4 i Switcha, bo na Xboksie jest nawet znośnie – okazały się o wiele bardziej zabugowane i do tego źle zoptymalizowane. Na sprzęcie Sony i Nintendo domorośli gangsterzy muszą mierzyć się nie tylko z policją i konkurencją, ale również z dużymi spadkami klatek na sekundę i wszechobecnymi błędami, regularnie wymuszającymi zaczynanie misji od nowa. Co zresztą nie zawsze okazuje się możliwe – w repertuarze problemów znalazły się także tendencje Empire of Sin do psucia zapisów rozgrywki. Tak zły stan techniczny gry smuci tym bardziej, gdy uświadomimy sobie, że stoi za nią niegdysiejsza legenda branży – tytuł ten opracowało dla Paradoxu studio Romero Games, założone przez Johna Romero, twórcę takich kultowych dzieł jak Doom czy Wolfenstein 3D, i jego żonę Brendę.

  1. Więcej o grze Empire of Sin
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

117

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Jaki był dla Ciebie 2020 rok?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl