Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2012, 10:20

autor: Marcin Skierski

Żywotność gry Kingdoms of Amalur: Reckoning sięgnie ponad 200 godzin

Jeden z twórców gry Kingdoms of Amalur: Reckoning zdradził, że przejście jej na 100% zajmie przeciętnemu graczowi ponad 200 godzin. Z kolei na ukończenie głównej linii fabularnej będziemy musieli poświęcić ok. 30-40 godzin.

Ian Frazier, główny projektant gry Kingdoms of Amalur: Reckoning, wypowiedział się na temat jej żywotności. Zaliczenie całej zawartości nadchodzącej produkcji studia Big Huge Games oraz 38 Studios powinno zająć przeciętnemu graczowi dużo ponad 200 godzin, z czego 30-40 godzin to główna linia fabularna.

Żywotność gry Kingdoms of Amalur: Reckoning sięgnie ponad 200 godzin - ilustracja #1

Twórca w wywiadzie dla serwisu Strategy Informer zdradził, że deweloper niedawno sprawdzał, ile czasu trzeba poświęcić na wypełnienie każdego zadania (włącznie z pobocznymi), odwiedzenie dungeonów i zrobienie wszystkiego co możliwe w jak najkrótszym czasie. Okazuje się, że testerom zajęło to ok. 200 godzin.

Należy w tym miejscu zaznaczyć, że ma to być dolna granica żywotności gry w przypadku, gdybyśmy chcieli ją ukończyć w 100%. Twórcy starali się bowiem zrobić to jak najszybciej: „Oznacza to najłatwiejszy poziom trudności, przepuszczanie wszystkich scenek przerywnikowych, bieganie sprintem wszędzie gdzie tylko można, teleportowanie się w każdym możliwym miejscu i nie angażowanie się w walkę, gdy nie jest to konieczne”.

Jeśli powyższe zapewnienia są zgodne z prawdą, ukończenie Kingdoms of Amalur: Reckoning na 100% zajmie przeciętnemu graczowi odpowiednio dłużej niż 200 godzin. Twórcy zastanawiają się nawet, czy nie przesadzili z takim wynikiem, choć z pewnością jest to świetna wiadomość dla osób, które chcą wycisnąć z nadchodzącej produkcji wszystko co możliwe.

Żywotność gry Kingdoms of Amalur: Reckoning sięgnie ponad 200 godzin - ilustracja #2

Co z graczami, których interesuje wyłącznie główna linia fabularna? Frazier zdradził, że przejście kampanii dla jednego gracza zajmie ok. 30-40 godzin. Pokazuje to, że deweloper bardzo dużą wagę przyłożył do dodatkowej, opcjonalnej zawartości. Wirtualny świat będzie pełen atrakcji, które nie będą konieczne do ukończenia tytułu.

Kingdoms of Amalur: Reckoning to nowy RPG akcji rozgrywający się w krainie fantasy, który zadebiutuje 10 lutego w Europie na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W naszym kraju gra zostanie wydana przez firmę Electronic Arts Polska w angielskiej wersji językowej.