Zmarł Emile Morel, dyrektor kreatywny Beyond Good and Evil 2

Beyond Good and Evil 2 znów straciło dyrektora kreatywnego. Pracownicy Ubisoft poinformowali o śmierci Emile'a Morela, od dawna czuwającego nad grą.

Jakub Błażewicz

Zmarł Emile Morel, dyrektor kreatywny Beyond Good and Evil 2, źródło grafiki: Ubisoft / gTV France..
Zmarł Emile Morel, dyrektor kreatywny Beyond Good and Evil 2 Źródło: Ubisoft / gTV France..

Beyond Good & Evil 2 nie ma szczęścia do twórców. Już dawno z zespołu pracującego nad grą odszedł Michael Ancel, ojciec serii. Teraz Greg Hermittant (producent w studiu Ubisoft Montreal) poinformował, że w wieku 40 lat zmarł Emile Morel, dyrektor kreatywny drugiego Beyond Good & Evil.

Wiadomość została przekazana przez Hermittanta we wpisie opublikowanym w serwisie LinkedIn.

Morel pracował w firmie Ubisoft od 2009 roku i przyłożył rękę do powstania takich gier, jak Rayman Legends (jako główny projektant) oraz Test Drive Unlimited 2. Na początku tego roku zastąpił też Jean-Marca Geffroya na pozycji dyrektora kreatywnego Beyond Good & Evil 2, przy czym już wcześniej był członkiem zespołu opracowującego grę.

Oficjalnie Ubisoft jeszcze nie skomentował tych doniesień, aczkolwiek oprócz Hermittanta Morela pożegnała także M. Gabriel Shrager (via LinkedIn), która obecnie pełni funkcję dyrektora kreatywnego w zespole pracującym nad kontynuacją Beyond Good & Evil (choć de facto nie zostało to potwierdzone aż do dzisiaj).

Żadne z nich nie podało informacji odnośnie do przyczyn śmierci twórcy. Za to zapewnili, że będą kontynuować jego dzieło i mają nadzieję, że – jak to ujęła Shrager – Beyond Good & Evil 2 ukaże się „w jego imieniu”.

Beyond Good & Evil 2

Beyond Good & Evil 2

PC PlayStation Xbox
TBA

Data wydania: Nieznana

Informacje o Grze
Przed premierą
1998
graczy czeka na grę.
Czekasz?
Podobało się?

3

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

EA Sports FC w tym jednym aspekcie całkowicie miażdży FIF-ę 23

Następny
EA Sports FC w tym jednym aspekcie całkowicie miażdży FIF-ę 23

Rockstar wie, jak zrobić szum wokół GTA 5; ten wykres to udowadnia

Poprzedni
Rockstar wie, jak zrobić szum wokół GTA 5; ten wykres to udowadnia

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl