Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 22 sierpnia 2017, 13:59

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Final Fantasy XV: Pocket Edition

Podczas gamescomu firma Square Enix ujawniła projekt Final Fantasy XV: Pocket Edition, czyli mobilną grę RPG, która zaoferuje ten sam scenariusz, co konsolowe Final Fantasy XV, ale zaprezentuje go w lżejszej, komediowej stylistyce.

FINAL FANTASY XV: POCKET EDITION W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Square Enix
  2. Wydawca: Square Enix
  3. Gatunek: jRPG
  4. Platformy: Windows 10, iOS, AND
  5. Data premiery: 2017 r.

Firma Square Enix sprawiła nam sporą niespodziankę, zapowiadając podczas targów gamescom grę Final Fantasy XV: Pocket Edition. Pod tym tytułem kryje się mobilne jRPG, które zaprezentuje fabułę konsolowego Final Fantasy XV w nowej stylistyce, z karykaturalnymi projektami postaci i znacznie lżejszym klimatem.

Produkcja zmierza na urządzenia z iOS i Androidem oraz na pecety z systemem Windows 10. Kampania w grze podzielona zostanie na dziesięć rozdziałów. Pierwszy dostępny będzie za darmo, a pozostałe mają być płatne. Premiera nastąpi jeszcze w tym roku.

Zapowiedziano Final Fantasy XV: Pocket Edition - ilustracja #1

Autorzy obiecują, że w Final Fantasy XV: Pocket Edition znajdziemy wszystkich znanych bohaterów i te same wątki, co w odsłonie konsolowej. Otrzymamy duży świat do zwiedzania, możliwość jazdy na chocobosach, masę zadań do wykonania oraz rozgrywany w czasie rzeczywistym system walki. Na razie nie wiemy za wiele na temat mechanizmów rozgrywki, więc trudno powiedzieć, czy zostaną one uproszczone w porównaniu z pierwowzorem.

Największą zmianą ma być oczywiście stylistyka. O ile Final Fantasy XV oferowało poważny klimat i dosyć realistycznie wyglądające postaci, tak Pocket Edition ma mieć znacznie lżejszą i bardziej humorystyczną atmosferę, a projekty bohaterów będą lekko karykaturalne, przypominając to, co często oferowały japońskie produkcje z 32-bitowych konsol.

  1. Final Fantasy XV – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej