Wczoraj poznaliśmy nowy projekt firmy Microsoft wskrzeszający do życia klasyczną serią RTS-ów Age of Empires, a dziś mamy dla was kolejne, warte waszej uwagi, informacje. Na oficjalnej stronie gry podano bowiem szczegóły związane ze startem zamkniętych beta testów, oraz wstępne wymagania systemowe.
Łukasz Kendryna
4Wczoraj poznaliśmy nowy projekt firmy Microsoft wskrzeszający do życia klasyczną serią RTS-ów Age of Empires, a dziś mamy dla was kolejne, warte waszej uwagi, informacje. Na oficjalnej stronie gry podano bowiem szczegóły związane ze startem zamkniętych beta testów, oraz wstępne wymagania systemowe.

Pomimo, iż część z was zapewne jeszcze nie przywykła do świadomości powstawania nowej odsłony Age of Empires z dopiskiem Online, to już niebawem będziecie mięli okazję zagrać w tę produkcję. Na oficjalnej stronie projektu rozpoczęto zapisy do zamkniętych beta testów. Aby wziąć w nich udział należy spełnić kilka podstawowych warunków. Pierwszym i mocno podkreślanym na stronie jest konieczność ukończenia 18 roku życia (trudno jednak stwierdzić jak będzie to sprawdzane, o ile w ogóle).
Kolejnym ważnym warunkiem, bez którego aplikacja się zwyczajnie nie uruchomi, jest spełnienie wymagań systemowych gry (warto jednak zaznaczyć, że przedstawione poniżej dane nie są ostatecznymi, w przypadku ukończonej gry mogą się różnić).
To jednak wciąż nie wszystko, osoby pragnąca wziąć udział w beta testach muszą być w posiadaniu konta w Games for Windows – LIVE lub w Xbox LIVE, oraz mieć zainstalowany najnowszy klient Games for Windows – LIVE (w tym miejscu można założyć konto i pobrać aplikację).
Sam proces rejestracji odbywać się będzie za pośrednictwem inicjatywy Misrosoft Connect, dlatego też konieczne będzie zarejestrowanie się również i w tej witrynie. Pamiętajcie jednak, że są to zamknięte beta testy, ich organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia wniosku lub do przyjęcia go w późniejszym okresie.
Na koniec zapraszam was jeszcze do odwiedzin serwisu gameplay.pl, w którym pojawił się interesujący wpis autorstwa Adriana Wernera, w skrócie przedstawiający ostatnie poczynania Microsoftu prowadzące do osłabienia pozycji peceta jako platformy do gier. Polecam.
Więcej:Aktualizacja Windowsa 11 pogrążyła wydajność w grach nawet o 50%; NVIDIA zareagowała hotfixem
Gracze