Wszystko, co trzeba wiedzieć o wczesnym starcie WoW: The War Within. Na to mogą liczyć gracze, którzy zapłacili za szybszą premierę

Nabywcy World of Warcraft: The War Within w wersji Epic Edition rozpoczęli już zabawę w 10. dodatku do MMORPG Blizzarda. Oto co oferuje wczesny dostęp rozszerzenia.

Jakub Błażewicz

Wszystko, co trzeba wiedzieć o wczesnym starcie WoW: The War Within. Na to mogą liczyć gracze, którzy zapłacili za szybszą premierę, źródło grafiki: Blizzard Entertainment / Microsoft..
Wszystko, co trzeba wiedzieć o wczesnym starcie WoW: The War Within. Na to mogą liczyć gracze, którzy zapłacili za szybszą premierę Źródło: Blizzard Entertainment / Microsoft..

Ruszył wczesny dostęp dodatku World of Warcraft: The War Within. Oficjalna premiera dziesiątego rozszerzenia do popularnego MMORPG Blizzarda nastąpi dopiero w środę 27 sierpnia o północy czasu polskiego, ale nabywcy „epickiego” wydania (kosztującego 89,99 euro, czyli około 385 złotych) mogą rozpocząć zabawę już teraz, poczynając od misji na Wyspie Dorna (Isle of Dorn).

Osoby z wczesnym dostępem mogą sprawdzić całą podstawową zawartość najnowszego rozszerzenia. Uwzględnia to możliwość awansowania postaci na 80. poziom doświadczenia oraz nowy system talentów, jak również pierwszy rozdział nowej historii WoW-a. Ta ostatnia będzie kontynuowana w dwóch kolejnych rozszerzeniach: Midnight oraz The Last Titan.

Oczywiście główną atrakcją jest nowa kraina, zamieszkana przez Ziemnych (Earthen) Khaz Algar. Jej mieszkańcy są też kolejną tzw. sprzymierzoną rasą w WoW-ie, którą należy odblokować przez wykonanie specjalnych zadań. Na szczęście wystarczy to zrobić na jednej postaci, by Ziemni stali się dostępni dla całego konta gracza.

Do tego dochodzi 8 nowych lochów, Delves (nowe instancje / przygody dla mniejszych grup lub nawet dla pojedynczych osób) oraz, rzecz jasna, nowe przedmioty i questy.

Niemniej, tak jak zapowiadano w zeszłym roku, wczesny dostęp ma pewne ograniczenia. Gracze na razie nie mogą zdobyć „dropów” z rzadkich mobów i nie mają dostępu do mitycznych wersji lochów. Te restrykcje mają zapewnić, że nabywcy najdroższej edycji nie dostaną niesprawiedliwej przewagi w stosunku do osób, które zakupiły którąś z dwóch tańszych edycji The War Within.

Pomijając komentarze na temat wczesnego dostępu (czy też „premierowego dostępu”), na razie trudno znaleźć opinie na temat The War Within. Jednakże da się zauważyć sugestie, jakoby awansowanie na nowe poziomy doświadczenia było banalnie proste. Da się też znaleźć sporo pochwał pod adresem zawartości, ale lepiej poczekać z werdyktem przynajmniej do końca wczesnego dostępu.

Na marginesie: Blizzard pozwala też świętować 20-lecie World of Warcraft, aczkolwiek dla wielu graczy może być to zbyt droga zabawa.

  1. Gry sierpnia 2024 – Black Myth Wukong i sporo gorących dodatków!
World of Warcraft

World of Warcraft

PC
po premierze

Data wydania: 23 listopada 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-08-23
17:15

Maksiu^ Centurion

Maksiu^

Takie małe info, premiera normalna będzie o północy z poniedziałku na wtorek.

Komentarz: Maksiu^
2024-08-24
10:18

Malf Pretorianin

Chwalili sie delvami jako koronną mechaniką dodatku, a jest tak zabugowane jak gry ubi po premierze. Zupełnie nie przemyślana, nie testowana szczerze nie wiem jak sie oni pod nią podpisali.
Brann zawiesza sie wszedzie, nie daj boze grasz klasą z petami ktore tez zawieszają sie tam wszędzie. Poziomowe plansze co dodatkowo potegują ten efekt.
W zasadzie jest to zrobione pod granie solo, najlepiej tankiem bez peta bo grając z dowolnym graczem w zasadzie sobie utrudniasz (np bańki do breathu sie nie sharują co dla 2 osob wprowadza problem, a dla 5 to juz jakis mastermind).
Daje 3/10 na start, bo jedyne nowości sa zabugowane

Komentarz: Malf
2024-08-24
15:06

franekd Junior

Po 2 dniach gry faktycznie mam 80 level , zwiedziłem większość lokacji , ale to jest odgrzewany kotlet. HP idzie w miliony, progres przyrostu item level do mobów katastrofalny. Pochwała to się należy jedynie społeczności , że w miarę szybko ogarnęła temat addonów.
Gdyby nie fakt że można saldo battlenet zasilać z tokenów w grze i potem kupować produkty ze sklepu Blizzarda, za gotówkę nie kupiłbym tego w życiu. Napieprzanie w klawiaturę chodząc po nowych dzielnicach staje się po 2-3 tygodniach nudne. Raidy, lochy itp mnie nie interesują bo nie lubię masochizmu w rozrywce.

Komentarz: franekd
2024-08-24
16:15

Jane_bez_Batmana Pretorianin

Jane_bez_Batmana
😢

Wow kiedyś:
https://youtu.be/TLzhlsEFcVQ?si=DlEFFZUL96ZXKLHF

Wow teraz:
- gadanie o uczuciach
- lore które jest już kompletnie bez sensu po Shadowlands
- płaczący co chwila Anduin
- girl boss na każdym kroku

Komentarz: Jane_bez_Batmana

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl