Wirtualna szmacianka dwumilionowym bestsellerem

W pierwszej połowie bieżącego roku na półkach japońskich sklepów pojawiła się symulacja piłkarska o nazwie Winning Eleven 6, dedykowana konsoli Sony PlayStation 2. Po ośmiu tygodniach od premiery, liczba sprzedanych egzemplarzy wspomnianej pozycji sięgnęła miliona.

Radosław Grabowski

W pierwszej połowie bieżącego roku na półkach japońskich sklepów pojawiła się symulacja piłkarska o nazwie Winning Eleven 6, dedykowana konsoli Sony PlayStation 2. Po ośmiu tygodniach od premiery, liczba sprzedanych egzemplarzy wspomnianej pozycji sięgnęła miliona.

Natomiast blisko półtora miesiąca temu rozpoczęła się dystrybucja europejskiej wersji rzeczonego produktu. Zgodnie z polityką marketingową wydawcy, tytuł zmieniono na Pro Evolution Soccer 2. Do dziś nabywców na Starym Kontynencie znalazł milion kopii gry.

„Po sukcesie WE 6 byliśmy pewni, iż PES 2 zostanie ciepło przyjęty przez publikę – niemniej jednak wyniki sprzedaży sprawiły nam wyjątkową przyjemność.” – powiedział Kunio Neo, pełniący funkcję prezesa Konami of Europe. Następnie dokonał konkluzji całej sprawy: „Wszyscy (...) pracowaliśmy niesamowicie ciężko, by uczynić nasze dzieło rynkowym bestsellerem (...). Jesteśmy dumni z tego osiągnięcia (...).” .

Więcej informacji: https://www.konami.com/

Podobało się?

0

ATI bez litości dla nVidii - wiosna ciężkim okresem dla producenta GeForce FX?

Następny
ATI bez litości dla nVidii - wiosna ciężkim okresem dla producenta GeForce FX?

Pokłosie Scully i Mulder’a

Poprzedni
Pokłosie Scully i Mulder’a

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl