Dziś piszemy m.in. o promocji na grę Little Big Adventure, kolejnym progu finansowym zbiórki na Star Citizen oraz wynikach finansowych firmy Disney Interactive. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocja dnia (do godziny 19:00 w sobotę, 8.11):
Oferta weekendowa (do godziny 19:00 w poniedziałek 10.11):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek 10.11) – obniżka cen 66 tytułów, WWW

Little Big Adventure, przygodówka studia Adeline Software International z 1994 roku, została udostępniona za darmo w sklepie GOG.com. Grę da się pobrać bez żadnych kosztów do godziny 8:59 w sobotę 8 listopada. Dodatkowo, w ramach weekendowej wyprzedaży można tam kupić również drugą część serii za 1,19 euro (ok. 5 zł).
Zbiórka społecznościowa na rzecz gry Star Citizen przekroczyła próg 60 milionów dolarów, a lada dzień powinna osiągnąć 61 mln. Studio Cloud Imperium Games nie przestaje dopingować fanów obietnicami nowych pojazdów kosmicznych, odblokowywanych przy każdej poprzeczce finansowej. Szczegóły na temat przyszłych nagród znajdziecie tutaj.
Twórcy wieloosobowego horroru The Flock zapraszają do udziału w zamkniętych testach alfa swojej nadchodzącej produkcji. Aby się do nich zapisać, należy udać się na oficjalną stronę studia Vogelsap – konieczne jest też posiadania konta Steam. Testy mają być przeprowadzane wielofazowo w weekendy. Z tej okazji udostępniono również nowy zwiastun gry, przedstawiający odświeżoną grafikę, w stosunku do tego, co prezentowano wcześniej.
Studio Croteam wypuściło demo technologiczne gry zręcznościowo-logicznej The Talos Principle. Przez ograniczony czas publiczny test jest dostępny w wersji PC (do pobrania ze Steama), Android oraz iOS. Twórcy ogłosili również, że premiera pełnej produkcji odbędzie się 11 grudnia 2014 roku.
Po kilku latach nieprzerwanych strat finansowych, które do tej pory pochłonęły ponad miliard dolarów, w tym roku firma Disney Interactive wyszła na plus, zarabiając 116 milionów dolarów. Jest to bezpośrednim wynikiem wzrostu przychodów o 22% w stosunku rocznym, przy jednoczesnej redukcji wydatków. Nie sposób ukryć, że sytuację firmy poprawiła szalenie popularna seria gier Disney Infinity, której druga odsłona ukazała się jeszcze przed końcem roku fiskalnego. W zeszłym roku, po premierze „jedynki”, dział gier Disneya utopił „tylko” 87 mln dolarów, podczas gdy we wcześniejszych latach strata sięgała 200-300 mln dolarów.
Firma Square Enix ujawniła swoje wyniki finansowe za sześciomiesięczny okres zakończony 30 września 2014 roku. Wydawca takich serii gier, jak Tomb Raider czy Final Fantasy, odnotował w tym czasie przychód w wysokości około 637,6 milionów dolarów w porównaniu do 537,5 mln dolarów w analogicznym okresie w roku poprzednim. Wynik ten przełożył się także na dwukrotnie wyższy zysk (49,7 mln dolarów) niż przed rokiem (22,7 mln dolarów).
Od wczoraj studio Mojang oficjalnie należy do firmy Microsoft, o czym poinformowano na Twitterze. Przypominamy, że gigant z Redmont wykupił we wrześniu prawa do studia, które dało światu Minecrafta, za oszałamiającą kwotę 2,5 miliarda dolarów.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści
Gracze
Steam
1