Wiedźmin 3 piękny jak nigdy - opublikowano mod The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 4.6
Modyfikacja graficzna The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekała się aktualizacji do wersji 4.6. Wprowadzono w niej zmiany w teksturach podłoża i rozmaitych elementach otoczenia, czyniąc hit studia CD Projekt RED jeszcze piękniejszym.
Kamil Zwijacz
Moder Halk Hogan PL wypuścił nową wersję modyfikacji The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jej celem jest ulepszenie oprawy graficznej produkcji, przy jednoczesnym zachowaniu obecnego stylu. W aktualizacji 4.6 zmieniono szereg elementów, w tym np. kamienie, z których zbudowane są domy, ich dachy, drewniane obiekty czy tekstury podłoża. Pisząc w skrócie – całość prezentuje się teraz lepiej, a tekstury są bardziej szczegółowe i wyraziste. Na widocznym poniżej materiale pokazano wszystkie nowinki – różnice widoczne są gołym okiem.
Jak takie zmiany wpływają na wydajność gry? Według autora modyfikacji w niewielkim stopniu. Na układzie Nvidia GeForce GTX 980 Ti, moder nie odnotował żadnych spadków animacji czy zacinania, względem pierwotnej wersji gry. Niewykluczone jednak, że na słabszych kartach może to nieco inaczej wyglądać, ale dramatu raczej nie należy się spodziewać.
- The Witcher 3 HD Reworked Project w serwisie Nexus Mods
- Pobierz The Witcher 3 HD Reworked Project v.4.6
O ile gracze komputerowi mogą na własną rękę upiększać grę Wiedźmin 3: Dziki Gon, tak miłośnicy konsol są zdani na łaskę studia CD Projekt RED. To na szczęście pracuje nad ulepszoną wersją swojego hitu, przeznaczoną dla konsol Xbox One X i PlayStation 4 Pro. Niestety nie wiemy, jakie zmiany zostaną wprowadzone i czy ograniczą się one jedynie do zwiększenia rozdzielczości.


Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany259272 Pretorianin
Ja odpuszczam, dwa tyg. temu w3 mi spalił GTX660ti więc...
CyberTron Senator

A ja wam powiem, że scena modderska W3 leży i kwiczy.
Osobiście używałem tylko moda zmieniającego oświetlenie i zwiększającego poziom trudności, ale ten pierwszy jest już bezużyteczny przez zupełnie inne barwy i oświetlenie w Krwi i Winie.
No bo jakie są inne popularne mody? Nagie postacie, szybka podróż z każdego miejsca, nieograniczony udźwig, brak wymaganego poziomu do przedmiotów, brak limitu doświadczenia w zadaniach. Ułatwienia do i tak prostej gry...
Lateralus Senator

U mnie to tak wygląda
https://image.ibb.co/eH18Ea/The_Witcher_3_03_07_2017_15_47_14.png
https://image.ibb.co/kCxexv/The_Witcher_3_14_07_2017_21_46_17.png
https://image.ibb.co/k8U60F/The_Witcher_3_03_07_2017_18_50_50.png
https://image.ibb.co/marzhk/The_Witcher_3_28_06_2017_20_53_02.png
https://image.ibb.co/eCmKLF/The_Witcher_3_03_07_2017_16_04_03.png
https://image.ibb.co/nCstfF/The_Witcher_3_03_07_2017_16_13_36.png
https://image.ibb.co/bCCi8Q/The_Witcher_3_28_06_2017_22_52_16.png
https://image.ibb.co/nsBx7v/The_Witcher_3_04_07_2017_21_19_55.png
https://image.ibb.co/m8difF/The_Witcher_3_Screenshot_2017_07_03_17_10_38_72.png
https://image.ibb.co/hL2q4a/The_Witcher_3_Screenshot_2017_07_14_21_03_05_07.png
Hajduczio Chorąży

Chryste. Kiedy słyszę Wilczą Zamieć, przypominam sobie całego wiedźmina. Coś wspaniałego. W żadnej innej grze nie miałem tak zapadającego w pamięć kawałka. CDP wie co robi. Czekam na Cyberpunka jak pojebany
yadin Legend

I to jest właśnie przewaga peceta nad PlayStation 4. Wychodzi sobie taki mod, lecę po najnowszego GeForce'a za 3000 PLN i odpalam sobie grę w takiej jakości, jakiej nie zaoferuje mi konsola.