Wiedźmin 3: Krew i wino – twórcy odpowiadają na najczęściej zadawane pytania

Deweloperzy dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino przedstawili odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania graczy, dotyczące licznych elementów rozgrywki. Dowiemy się np. jaki jest sugerowany poziom postaci, a także jakie znaczenie w rozszerzeniu mają podjęte przez nas wcześniej decyzje.

Michał Kułakowski

Dodatek zadebiutuje oficjalnie 31 maja

Premiera dodatku Krew i wino dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon zbliża się wielkimi krokami. Twórcy podzielili się do tej pory szeregiem materiałów z rozszerzenia. Mimo tego, fani mają nadal wiele pytań dotyczących kształtu rozgrywki. Odpowiedź na większą część wątpliwości twórcy udzielili właśnie na oficjalnym forum gry, w formie FAQ. Podsumujmy więc najważniejsze zawarte w nim informacje.

Jak wiemy, Wiedźmin 3: Krew i wino zabierze nas do wcześniej niewidzianego w serii regionu świata. Gracze na szczęście z łatwością będą mogli się tam przenieść. Tuż po zainstalowaniu dodatku w naszym dzienniku pojawi się bowiem automatycznie nowe zadanie, rozpoczynające trwającą blisko 30 godzin przygodę w Touissant. Nowa mapa przedstawiająca baśniową krainę jest wielkości Velen. Warto zaznaczyć, że scenariusz Krwi i wina nie będzie brał pod uwagę żadnych kluczowych decyzji podjętych w pierwszej i drugiej części cyklu, jak i w dodatku Serca z Kamienia. Twórcy zaznaczają, że możemy odczuć pewną różnicę rozpoczynając dodatek w trakcie lub po zakończeniu podstawowej kampanii, ale nie chcą zdradzać niespodzianki. Co jednak ważne, w każdej chwili będziemy mogli wrócić do głównego wątku fabularnego lub wcześniej niedokończonych questów.

Jeżeli chodzi o odpowiedzi na pytania dotyczące rozgrywki. Wiemy, że dzięki rozszerzeniu Geralt może osiągnąć teraz maksymalnie setny poziom doświadczenia. Twórcy sugerują, by wiedźmin był na co najmniej 30-34 poziomie przed rozpoczęciem zabawy w Touissant. W przypadku trybu new game plus wymagania te rosną dwukrotnie. Autorzy uspokajają, że zapowiadane poprawki w interfejsie użytkownika nie zresetują naszego ekwipunku lub wybranych umiejętności. Warto zauważyć, że pewnej poprawie ulegnie także oprawa graficzna, ale zmiany zauważymy tylko w nowym regionie. Krew i wino będzie ważyć, w zależności od platformy, od 10 do 15 GB.

  1. Graliśmy w Wiedźmina 3: Krew i wino - ależ to będzie dodatek!
  2. Oficjalna strona gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
  3. Wiedźmin 3: Krew i wino – FAQ
The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

28

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-05-25
11:11

misuu Konsul

miała być dzisiaj recenzja ?

Komentarz: misuu
2016-05-25
12:10

Piecia_____18 Generał

Taak? A co jeśli patch wyjdzie dajmy na to w poniedziałek? Wpierw, na samym początku wszyscy rzucą się na patcha a i nie wiadomo czy CD Projektowe serwery to wytrzymają. Po drugie część graczy weźmie się za pobieranie dodatku (w międzyczasie część osób jeszcze pobiera patch) a co za tym idzie GOG może przestać funkcjonować nawet przez dwa dni.

Komentarz: Piecia_____18
2016-05-25
14:22

Kenrix Junior

Wszyscy tak płaczecie o ten poziom. .. wystarczy włączyć najwyższy poziom trudności i będziecie mieli bardzo duże wyzwanie

Komentarz: Kenrix
2016-05-25
18:22

vg24a3 Chorąży

A tam poziom trudności, ważniejsza jest fabuła i ogólne wykonanie. Co mi po 2 godzinach pocenia się nad 1 przeciwnikiem, szczerze mówiąc bardziej by to popsuło niż poprawiło grę

Komentarz: vg24a3
2016-05-28
21:23

aszron Centurion

Zamiast tyle płakać to wystarczy zajrzeć do loga z patcha :
"Adds option in Options/Gameplay to enable enemy level upscaling. If foes are too
easy to defeat due to level difference, upscaling will render them a challenge. Change
will not affect experience point gain, loot, or quest rewards. Option can be enabled
or disabled at any time, even during combat (however, Vitality/Essence of foes is
then fully restored)"

Komentarz: aszron

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl