Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 lipca 2014, 08:18

autor: Jiker

Warhammer 40,000: Carnage – nowa postać, broń i misje wraz z aktualizacją Dark Angel

Warhammer 40,000: Carnage doczekał się solidnej aktualizacji. Dark Angel Chapter Pack oferuje nowego bohatera (Kosmicznego Marine z zakonu Dark Angels), broń (Plasma Gun), misje oraz masę dodatkowego wyposażenia. Aby odblokować update, trzeba jednak zapłacić 30 sztuk złota.

Warhammer 40,000: Carnage – pełen akcji, platformówkowy RPG akcji od studia Roadhouse Games, wydany w połowie maja (iOS) i czerwca (Android) – zaskoczył graczy mięsistą rozgrywką, efektowną grafiką i rozbudowanym systemem rozwoju. Tym bardziej cieszy, że tytuł jest ciągle ulepszany i rozwijany. W ostatnich dniach Warhammer 40,000: Carnage w wersji na iOS i Androida doczekał się aktualizacji Dark Angels Chapter Pack.

Za jej sprawą gracze otrzymali możliwość przejęcia kontroli nad trzecim grywalnym bohaterem – Kosmicznym Marine z zakonu Dark Angels. Nową postać przetestujemy w kampanii oraz w trybie Arena Combat, wzbogaconym o kilka misji przypisanych do nowego herosa. Poza tym w skład pakietu wchodzi dodatkowa broń, czyli Plasma Gun, zdolna powalić kilku orków jednocześnie. Na koniec warto wspomnieć o pięciu Wargear Supply Caches (skrzynkach z zaopatrzeniem) i nowym wyposażeniu, pozwalającym w jeszcze większym stopniu spersonalizować kontrolowaną postać.

Co ciekawe, update nie został udostępniony za darmo. Aby w niego zagrać, należy najpierw uiścić wewnętrzną opłatę w wysokości 30 sztuk złota. Walutę można nabyć za pomocą mikropłatności bądź zdobyć – złoto to forma nagrody, przyznawana w zamian za zaliczanie misji i wyzwań. Jeśli więc będziecie chcieli wcielić się w Kosmicznego Marine z zakonu Dark Angels, to nie obejdzie się bez ukończenia dużej części podstawowej wersji gry.

Przypominam, że w Warhammer 40,000: Carnage trafiamy na planetę Mithra, która została najechana przez armię orków. Celem rozgrywki jest powstrzymanie inwazji. Produkcję wyposażono w kilka ciekawych mechanizmów, w tym modyfikowalne poziomy (kontrolowanie poziomu trudności poprzez aktywację i dezaktywację wybranych opcji, m.in. cięższej grawitacji, żrącej atmosfery, wybuchających wrogów), a także rozbudowany system rozwoju bohatera, na bazie którego tak naprawdę zbudowano całą grę. Tytuł robi przy tym bardzo dobre wrażenie pod względem graficznym, oferując rozwiązania typowe dla gier 2,5D.