Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2012, 20:57

autor: Aleksander "Olek" Kaczmarek

Ubisoft obiecuje - nowe obrazki z Assassin's Creed III w zamian za wpisy, tweety i re-posty

Marketingowcy z koncernu Ubisoft po raz kolejny sięgają po najlepsze źródło reklamy, czyli entuzjazm graczy. Wydawca gry Assassin's Creed III obiecuje świeżą porcję obrazków z gameplay'a, jeśli fanom uda się zebrać 1.776.000 wpisów, tweetów i re-postów w ramach akcji „Unite to Unlock”.

Ubisoft obiecuje - nowe obrazki z Assassin's Creed III w zamian za wpisy, tweety i re-posty - ilustracja #1
Assassin's Creed III
  1. gatunek: gry akcji
  2. producent: Ubisoft Montreal
  3. wydawca: Ubisoft
  4. termin premiery: 31 października 2012
  5. platformy sprzętowe: PC, Xbox 360, PlayStation 3, Wii U

O tym, jak wyglądać będzie rozgrywka w najnowszej odsłonie serii Assassin's Creed wiemy już co nieco dzięki obrazkom z gry, jakie w ubiegłym miesiącu wyciekły do Internetu. Nie zważając na to koncern Ubisoft stara się podsycać zainteresowanie produkcją studia Ubisoft Montreal i zachęca graczy do udziału w nowej kampanii marketingowej.

Akcja „Unite to Unlock” ma na celu rozesłanie 1.776.000 wiadomości w serwisach Twitter i Facebook. Dlaczego akurat tyle? Nie trudno się domyślić, że liczba 1776 nawiązuje do roku ważnych wydarzeń w historii Stanów Zjednoczonych – uchwalenia Deklaracji Niepodległości oraz szeregu bitew z okresu wojny o niepodległość, w tym na Long Island oraz pod Valcour i Trenton.

Niestety, wygląda na to, że na ujawnienie nowych obrazków z gry przyjdzie jeszcze trochę poczekać. Póki co zainteresowanie akcją „Unite to Unlock” jest raczej niewielkie, a licznik nie przekracza nawet 5% oczekiwanego wyniku. Zainteresowanym większą porcją informacji na temat Assassin's Creed III nie pozostaje więc nic innego jak zapoznać się z zapowiedzią gry na łamach serwisu gry-online.pl.

„Unite to Unlock” to nie pierwsza tego typu kampania reklamowa związana z serią Assassin's Creed. Wcześniej koncern Ubisoft zdecydował się na podobny krok poprzedzający oficjalną zapowiedź Assassin's Creed Revelations. Specjaliści określają takie działania mianem marketingu wirusowego, a ich celem jest rozpowszechnianie informacji o danym produkcie czy usłudze pomiędzy potencjalnymi klientami, w tym przypadku graczami.

  1. Polska strona internetowa akcji „Unite to Unlock”
  2. Oficjalna strona internetowa gry Assassin's Creed III
  3. Dawno temu w Ameryce - Assassin's Creed III