Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 czerwca 2022, 08:48

autor: Adrian Werner

Ubisoft idzie pod prąd i ratuje gamescom 2022

Firma Ubisoft poinformowała, że weźmie udział w tegorocznej edycji targów gamescom.

W tym roku nie odbyło się E3, nawet w wirtualnej formie, ale wielu wydawców zaprezentowało swoje gry w różnorodnych wydarzeniach mających zastąpić te targi. Wśród nich zabrakło jednak Ubisoftu. Teraz firma potwierdziła swoją obecność na tegorocznym gamescomie.

Na razie wydawca nie jest gotowy ujawnić konkretów odnośnie tego, co dokładnie tam pokaże. Spodziewamy się jednak m.in. Skull and Bones, które według niedawnych plotek ma mieć pierwszy od dawna pokaz na początku lipca. Możemy także oczekiwać demonstracji nadchodzących sieciowych strzelanek Ubisoftu, czyli XDefiant oraz Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline. Nie powinno też zabraknąć prezentacji planów rozwoju już wydanych gier.

Ubisoft idzie pod prąd i ratuje gamescom 2022 - ilustracja #1
Źródło: Twitter.

Mamy również nadzieję, że firma pokaże coś Assassin's Creed Infinity oraz Tom Clancy's Splinter Cell Remake, ale w przypadku tych produkcji trudno ocenić, jak duże są na to szanse. Wydaje się, że nie mamy za to co liczyć na nic związanego z Prince of Persia: The Sands of Time Remake, gdyż gra niedawno została odebrana deweloperom z indyjskiego oddziału i przekazana studiu Ubisoft Montreal, więc na jej premierę najpewniej sporo jeszcze poczekamy.

Przypomnijmy, że tegoroczny gamescom odbędzie się w dniach 24-28 sierpnia i będzie miały tradycyjny, fizyczny format, choć równolegle zorganizowane zostaną także liczne wirtualne pokazy. Obecność Ubisoftu na pewno ucieszyła organizatorów, gdyż targi odpuści sobie w tym roku wielu gigantów branży, w tym Sony Nintendo, Activision Blizzard oraz Take-Two. Udział w imprezie potwierdziły za to firmy Bandai Namco oraz Embracer.

  1. Ubisoft – strona firmy
  2. gamescom – strona targów

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej