Data wydania: Anulowana
Multiplayerowy FPS dystrybuowany w modelu free-to-play. W Ghost Recon: Frontline trafiamy na rozległą mapę i w zależności od trybu rywalizujemy z innymi graczami o dane wywiadowcze (z którymi następnie musimy się ewakuować) lub walczymy o kontrolę nad punktami strategicznymi.
Ghost Recon: Frontline jest FPS-em przygotowanym z myślą o multiplayerowej zabawie. Tytuł został opracowany w oparciu o sugestie i opinie fanów, a jego wydaniem zajęła się firma Ubisoft, która sprawuje pieczę nad marką. Produkcja jest dystrybuowana w modelu free-to-play.
W Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Produkcja oddaje nam do dyspozycji otwarty świat o powierzchni 16 kilometrów kwadratowych, zdominowany przez rozległe lasy, opuszczone budynki i niewielkie osady. O zwycięstwo walczy tu ponad setka graczy, z których każdy wciela się w wybranego przez siebie operatora. To, na którą klasę postaci się zdecydujemy, wpływa na dostępne wyposażenie (tj. broń i gadżety bojowe), a także na umiejętności, z jakich możemy robić użytek na polu bitwy. Podczas zabawy zdobywamy punkty, w zamian za które poszerzamy wachlarz narzędzi.
W Ghost Recon: Frontline na sprawdzenie czekają dwa warianty rozgrywki. Pierwszym z nich jest Expedition, w którym trzyosobowe drużyny walczą o rozrzucone na mapie dane wywiadowcze, a po ich zdobyciu muszą ewakuować się na pokładzie śmigłowca. Po przywołaniu helikoptera wokół miejsca jego lądowania tworzy się widoczna dla wszystkich graczy strefa, co czyni ucieczkę wyjątkowo intensywną i emocjonująca. Drugi moduł to Control, gdzie dziewięcioosobowe ekipy walczą o kontrolę nad określonymi punktami na mapie.
Tom Clancy’s Ghost Recon: Frontline może się pochwalić oprawą graficzną wysokiej jakości, która nie odstaje od poziomu, do jakiego przyzwyczaiły nas inne produkcje francuskiego wydawcy.
Autor opisu gry: Krystian Pieniążek
Platformy:
PC Windows
PlayStation 4
PlayStation 5
Xbox One
Xbox Series X/S
Gry podobne:
14GRY
Sygnowany nazwiskiem popularnego amerykańskiego pisarza cykl taktycznych strzelanek w militarnej konwencji. Seria została wykreowana przez studio Red Storm Entertaiment (obecnie Ubisoft Red Storm), które do dzisiaj sprawuje pieczę nad jej rozwojem. Prawa do marki znajdują się natomiast w posiadaniu koncernu Ubisoft.
5 października 2021
Ghost Recon: Frontline to nowa, bardziej „taktyczna” wersja battle royale od Ubisoftu. Zapowiada się równie interesująco, co odtwórczo. Czy więc na rynku jest jeszcze miejsce na kolejną darmową strzelankę PvP dla 100 graczy?
Ubisoft poinformował o anulowaniu prac nad czterema grami. Dwie z nich nigdy nie zostały zapowiedziane. Pozostałe to Splinter Cell VR i Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline.
gry
Hubert Śledziewski
21 lipca 2022
Plotki sugerują, że Ubisoft pracuje zarówno nad dużą grą z serii Ghost Recon, jak i kolejnymi „digitami” (żetonami NFT) dla platformy Ubisoft Quartz.
gry
Jakub Błażewicz
6 kwietnia 2022
Dzień przez rozpoczęciem zamkniętych beta-testów Ghost Recon: Frontline Ubisoft zdecydował się je opóźnić. Jako powód podano chęć dopracowania produkcji.
gry
Agnieszka Adamus
13 października 2021
Z okazji 20 rocznicy istnienia serii Ghost Recon Ubisoft zapowiedział nowy tytuł spod tego szyldu. Tym razem będzie to darmowy battle royale o nazwie Frontline.
gry
Adrian Piotrowski
5 października 2021
Wymagania sprzętowe gry Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 3 1200 3.1 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 670 / Radeon RX 470 lub lepsza, Windows 10.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-6700K 4.0 GHz / AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 480 lub lepsza, Windows 10.
piotrOprawCAA Junior
Testuję betę gra się świetnie, walka soczysta nie to co w BF 2042 tu strzelanina trochę trwa - nie 2 sekundy ;-)
jaszek27 Legionista
Też dostałem się na testy beta .
Słaby realizm , grafika raczej z lat 90' , bez RT DLSS , grafika przekolorowana , nie naturalna zwłaszcza przyroda .
Sam model gry dosyć nie zły , faktycznie można trochę dłużej pograć niż 2 sekundy do head shota .
Ale w dobie kart RTX i mojej 3090 , oczekuje trochę więcej od grafiki , realizmu niczym z filmu wojennego w trybie film maker mode . A tutaj gra ciągle wygląda , jak gra .
K I R O S H I Pretorianin
Wrażenia z bety słabe, Ubisoft musi przemyśleć jak robić swoje strzelanki, bo ruchy postaci są jak zawsze sztywne, nie znalazłem możliwości wślizgu ani położenia się na ziemi w ustawieniach co i tak domyślnie powinno to być ustawione. nie wiem o co chodzi z optymalizacją ale ja mający gorszy sprzęt niż kumpel miałem 40-50 FPS a on nie całe 10. Na plus mogę stwierdzić że szybko dochodzi do konfliktu i fajnie się strzela z mojej ulubionej broni(snajperka).
a i jeszcze coś, jestem zaskoczony że taka wielka firma jak ubisoft skopiowała Warzone i ogólnie odsłony Call of duty jeżeli chodzi o interfejs.
Będzie to kolejna słaba darmowa produkcja od Ubi i jak Hyper Scape upadnie po roku.