Twórcy modyfikacji Fallout: London poinformowali, że gra przechodzi właśnie przez testy kontroli jakości. Gdy te dobiegną końca, tytuł będzie gotowy do wydania.
Grupa FOLON odpowiedzialna za ambitną modyfikację Fallout: London opublikowała wiadomość, z której wynika, że projekt został już niemal ukończony. Nie podano co prawda dokładnej daty premiery, ale wszystko wskazuje na to, że do postapokaliptycznej Anglii będziemy mogli wyruszyć już niebawem.
W połowie maja dowiedzieliśmy się o nawiązaniu współpracy twórców moda z platformą GOG w celu dystrybucji projektu, głównie z uwagi na zbyt duże rozmiary projektu. Wczoraj natomiast deweloperzy ogłosili, że polski serwis otrzymał już wszystkie niezbędne do testów pliki i jedyne co pozostało, to czekanie na zielone światło. Gdy takowe otrzymają, modyfikacja będzie gotowa do wydania.
W interesie nas wszystkich leży pełne przeprowadzenie końcowego procesu kontroli jakości i jesteśmy bardzo wdzięczni za pomoc GOG-a.
Trudno powiedzieć, jak długo potrwa ten proces, jednak zdecydowanie powinien poskutkować lepszym produktem końcowym. Przy okazji dowiedzieliśmy się również, że Fallout: London zaoferuje własny instalator, dzięki czemu unikniemy potrzeby bawienia się w podmienianie plików.
Chociaż może się wydawać, że niewiele się dzieje, możemy was zapewnić, że szefowie działów bez przerwy pracowali za kulisami, aby wydana wersja była jak najlepsza. Meta jest w zasięgu wzroku.
Przypomnijmy, że produkcja początkowo miała zadebiutować 23 kwietnia, jednak w międzyczasie wydano next-genową aktualizację do Fallouta 4, przez co twórcy zostali zmuszeni do opóźnienia swojego projektu. Bardzo nie spodobało się to jednemu z twórców – Deanowi Carterowi – który w ostrych słowach wypowiedział się na temat Bethesdy.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
8

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).