Twórca Elden Ring komentuje współpracę z George'em R.R. Martinem

Hidetaka Miyazaki podzielił się z mediami krótką historią nawiązania współpracy z George'em R.R. Martinem przy okazji tworzenia gry Elden Ring. Dowiedzieliśmy się również, że tytuł zaoferuje „jeszcze bardziej otwarty” świat niż np. Dark Souls, do tego przemierzymy go na koniu.

Konrad Serafiński

Na Elden Ring czekamy z wypiekami na twarzy. - Twórca Elden Ring komentuje współpracę z George'em R.R. Martinem - wiadomość - 2019-06-14
Na Elden Ring czekamy z wypiekami na twarzy.

Powoli dowiadujemy się większej ilości konkretów na temat Elden Ring, produkcji tworzonej przez From Software, we współpracy z George’em R.R. Martinem, autorem Pieśni lodu i ognia. Kilka dni temu pisaliśmy o wywiadzie, którego Hidetaka Miyazaki udzielił serwisowi Xbox Wire. Zdradził w nim, że tytuł był produkowany od momentu zakończenia prac nad Dark Souls 3 oraz to, że początkowo miał wyglądać zupełnie inaczej. Co więcej, przyznał, że jest miłośnikiem twórczości Martina, szczególnie książki Ostatni rejs „Fevre Dream”.

Powszechna świadomość pracowników studia o tym, że Miyazaki jest wielkim fanem pisarza, skłoniła dyrektora biznesowego From Software do skontaktowania się z twórcą Gry o tron. Dzięki temu panowie spotkali się w cztery oczy i rozpoczęli współpracę. Miyazaki wspomina, że bardzo mocno obawiał się, że Martin odmówi, dlatego z całego serca dziękuje mu za zaangażowanie w projekt. W rezultacie rozmowy pomiędzy szefem projektu i pisarzem poskutkowały powstaniem nadrzędnej mitologii świata.

Hidetaka Miyazaki udzielił także wywiadu serwisowi IGN, któremu zdradził kilka ciekawych smaczków na temat gry. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, producent przyznał, że walka, chociaż w gruncie rzeczy podobna do tej z serii Souls, będzie dużo bardziej zróżnicowana dzięki otwartym lokacjom. Twórca zdradził także, że cały świat Elden Ring będzie „jeszcze bardziej otwarty” od tych znanych z Dark Souls, Bloodborne czy Sekiro: Shadows Die Twice. Co ciekawe, pojawi się także mechanika jazdy konno. Fanów umierania uspokajamy - to nadal będzie doświadczenie w stylu From Software, pełne zgonów i piekielnie trudnych bossów. W Elden Ring nie będzie miast ani zamieszkałych przestrzeni pełnych postaci niezależnych, możemy spodziewać się jedynie czegoś na kształt interakcji znanych z innych gier studia.

Kolejnych konkretów na temat gry dowiemy się pewnie w ciągu najbliższych miesięcy. Produkcja prawdopodobnie trafi do sprzedaży w 2020 roku i wylądować na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Elden Ring
Elden Ring

Elden Ring

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 25 lutego 2022

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

7.4

Gracze

9.3

Steam

9.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

24

Uwaga na groźnego trojana. Oszuści podszywają się pod Urząd Skarbowy

Następny
Uwaga na groźnego trojana. Oszuści podszywają się pod Urząd Skarbowy

Phil Spencer z Microsoftu: brakuje nam Sony na E3

Poprzedni
Phil Spencer z Microsoftu: brakuje nam Sony na E3

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl