Twórca Assassin's Creed przeprasza za wieże

Patrice Désilets, główny projektant Ancestors: The Humankind Odyssey oraz pierwszych odsłon cyklu Assassin's Creed, przeprosił graczy za stworzenie mechaniki odsłaniania mapy poprzez wspinanie się na wysokie obiekty. Uważa, że deweloperzy nadużywają tego systemu w dzisiejszych produkcjach.

Bartosz Krawcewicz

22
W grze Assassin's Creed następstwem wdrapania się na punkt obserwacyjny był efektowny skok wiary. - Twórca Assassin's Creed przeprasza za wieże - wiadomość - 2019-10-23
W grze Assassin's Creed następstwem wdrapania się na punkt obserwacyjny był efektowny skok wiary.

Patrice Désilets, główny projektant pierwszych odsłon serii Assassin's Creed oraz niedawno wydanego Ancestors: The Humankind Odyssey, zdaje sobie sprawę, że wymyślona przez niego mechanika odsłaniania mapy poprzez wspinanie się na wysokie obiekty jest chętnie kopiowana przez innych twórców. Założyciel studia Panache Digital Games był gościem odbywających się w Toronto targów Enthusiast Gaming Live Expo (EGLX), gdzie wyraził skruchę z tego powodu.

Breath of the Wild, wow! W tej grze, gdy tylko minie pierwsze pół godziny, można robić dosłownie wszystko. Trzeba jedynie wspinać się na wieże i odsłaniać kolejne części mapy. Przepraszam... to moja wina...

Wspomniana mechanika po raz pierwszy pojawiła się w grze Assassin's Creed, której Désilets był głównym projektantem. W produkcji z 2007 roku jedynym sposobem na pozbycie się mgły wojny z mapy świata było wspinanie się na rozlokowane w strategicznych miejscach punkty obserwacyjne. Chociaż Patrice Désilets odszedł z Ubisoftu w trakcie prac nad Assassin's Creed: Brotherhood, mechanika pozostała nieodłączną częścią cyklu do dzisiaj, a także została wykorzystana w produkcjach niezwiązanych z marką o skrytobójcach, jak np. w wymienionym wcześniej The Legend of Zelda: Breath of the Wild, czy w serii Far Cry.

W Ancestors: The Humankind Odyssey nie ma wież do wspinania. Są za to drzewa. - Twórca Assassin's Creed przeprasza za wieże - wiadomość - 2019-10-23
W Ancestors: The Humankind Odyssey nie ma wież do wspinania. Są za to drzewa.

Najnowsze dzieło Patrice'a Désiletsa, Ancestors: The Humankind Odyssey, dostępne jest w sprzedaży w sklepie Epic Games. Wersje na konsole Xbox One i PlayStation 4 mają zadebiutować na rynku w grudniu. W przyszłym roku tytuł pojawi się także na Steamie.

Assassin's Creed

Assassin's Creed: Wersja Reżyserska

Assassin's Creed
PC PlayStation Xbox
Data wydania: 13 listopada 2007
Assassin's Creed - Encyklopedia Gier
7.3

GRYOnline

7.8

Gracze

8.1

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

65

Cyberpunk 2077 rozbije bank? CD Projekt RED wysoko na liście Bloomberga

Następny
Cyberpunk 2077 rozbije bank? CD Projekt RED wysoko na liście Bloomberga

Minecraft - ray tracing w 60 FPS-ach na najtańszej karcie RTX

Poprzedni
Minecraft - ray tracing w 60 FPS-ach na najtańszej karcie RTX

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl