Trwa ósma edycja akcji charytatywnej Gra Paczka. Dziś startują streamy pod hasłem „Granie na pomaganie”
Tegoroczna edycja Gra Paczka już ruszyła, a polscy streamerzy po raz kolejny pokazują, że grać można także w szczytnym celu.

Oficjalnie rozpoczęła się tegoroczna edycja akcji Gra Paczka, w której najpopularniejsi streamerzy polskiej sceny gamingowej łączą siły, by wesprzeć Szlachetną Paczkę. Zrobią to za pośrednictwem specjalnie dedykowanych tej inicjatywie streamów.
Trwają one od godziny 9:00 i są podzielone na dwie kategorie – streamy główne i równoległe. Środki zebrane podczas transmisji pozwolą stowarzyszeniu na dalszą i sprawniejszą realizację swojej pięknej misji. Wydarzenie potrwa do niedzieli 26 maja.
Piątkowy rozkład jazdy
Co zobaczymy dzisiaj? Transmisje spod głównego znaku rozpocznie RedaktorKebab grą w Heroes of Might and Magic 4. Następnie zobaczymy Mass Effect 2 i Overcooked. O godzinie 18:00 wystartuje z kolei oficjalny stream wydarzenia, po czym zobaczymy jeszcze Call of Duty 2 i Teamfight Tactics.
Pełna rozpiska transmisji dostępna jest na stronie głównej wydarzenia, a wszystkie będą dostępne do oglądania za pośrednictwem serwisu Twitch. Rozgrywkom streamerów towarzyszyć będzie seria konkursów, w ramach których będziemy mieć szansę na zdobycie różnych nagród.
Każda z nich będzie dostępna w innym oknie czasowym, zatem na zdobycie wymarzonej nagrody będziemy mieć ograniczoną ilość czasu (przykładowo: dzisiaj od godziny 9:00 do 14:00 powalczymy o klawiaturę Preyon Silent Claw w zestawie z grami i gadżetami oraz o grę planszową Wolfenstein: The Board Game). Dodatkowo specjalny puchar przypadnie w udziale temu streamerowi, który w trakcie wydarzenia zbierze najwyższą sumę wpłat.
Nagrody będą przyznawane w dwóch kategoriach – zwycięzcami będą uczestnicy, którzy w danym okienku czasowym dokonają największej liczby wpłat („dyszka do dyszki”) i wpłaty o najwyższej wartości („top wpłata”). Pełny podgląd nagród wraz z ramami czasowymi, w których będą dostępne, także znajdziecie na dedykowanej podstronie wydarzenia.
Partnerami medialnymi inicjatywy są GRYONLINE.PL, CD-ACTION, PC Format, Gramy na Maxa. Z kolei o nagrody możemy walczyć dzięki nieocenionym sponsorom w składzie: Gigabyte, x-kom, Electronic Arts, Archon Studio, Crunchips i NicNac's od Lorenz, Delkom, AMD, Galaktus, Good Loot, Preyon, Plaion, Motorola i 11 bit studios. Dodatkowo wydarzenie wspierają Ja, Rock!, ITM, inStreamly, TwinWin Stormmedia, We're Fantasy i CFA.