Transport Fever - zapowiedziano strategię ekonomiczną od twórców Train Fever

Studio Urban Games zapowiedziało grę Transport Fever. Będzie to strategia ekonomiczna na komputery osobiste, skupiająca się na tworzeniu infrastruktury transportowej obejmującej kolej, lotnictwo i nie tylko.

Kamil Zwijacz

Studio Urban Games, znane z gry Train Fever z 2014 roku, zapowiedziało swój następny projekt, którym jest strategia ekonomiczna Transport Fever. Zgodnie z nazwą, tym razem gracze nie skupią się tylko na budowaniu infrastruktury kolejowej i drogowej, ale też morskiej oraz lotniczej, czyli krótko pisząc na całym transporcie. Produkcja ukaże się na komputerach osobistych jesienią bieżącego roku i będzie przeznaczona dla miłośników single playera, gdyż ze względu na ograniczone finanse i moce przerobowe, studio musiało wybrać czy zrobić świetny tryb dla jednego gracza, czy średni multiplayer. W opublikowanym komunikacie zdradzono także trochę dodatkowych informacji, więc warto przytoczyć wszystko, co obecnie wiemy na temat Transport Fever.

Podczas zabawy w Transport Fever miasta mają stale ewoluować.

Jak już wspomniałem, będzie to strategia ekonomiczna skupiająca się na tworzeniu infrastruktury transportowej. Podczas rozgrywki dostępne będą dwa główne tryby – endless, czyli nieograniczona przez czas zabawa oraz kampania, a właściwie to dwie historyczne kampanie, z akcją osadzoną w Europie i Ameryce Północnej. W drugim przypadku rozgrywkę rozpoczniemy w 1850 roku i przez szereg lat będziemy starali się wynieść naszą firmę na szczyt, budując stacje kolejowe, lotniska, tory kolejowe itd.

Transport Fever w odróżnieniu od Train Fever pozwoli budować nie tylko infrastrukturę kolejową i drogową. - Transport Fever - zapowiedziano strategię ekonomiczną od twórców Train Fever - wiadomość - 2016-04-11
Transport Fever w odróżnieniu od Train Fever pozwoli budować nie tylko infrastrukturę kolejową i drogową.
Transport Fever w skrócie:
  • Strategia ekonomiczna od twórców Train Fever z 2014 roku
  • Ukaże się na komputerach osobistych jesienią bieżącego roku
  • Rozgrywka opierać ma się na tworzeniu infrastruktury transportowej

Deweloperzy obiecują, że system rozgrywki będzie najbardziej intuicyjny z wszystkich tego typu gier, a dodatkowo ma on dawać mnóstwo możliwości. Do dyspozycji otrzymamy szereg maszyn z ponad 150 lat historii transportu, a budynki, stacje, porty i lotniska mają być podatne na rozbudowy i modyfikacje.

Oprócz tego podczas rozgrywki towarzyszyć mają nam ciągle rozwijające się miasta, zaawansowane systemy związane z załadunkiem oraz pasażerami korzystającymi z naszych usług, a wszystko to uzupełni mocne wsparcie dla sceny moderskiej. Całość zapowiada się więc bardzo ciekawie, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Transport Fever

Transport Fever

PC
po premierze

Data wydania: 8 listopada 2016

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

7.1

Gracze

8.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

6

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2016-04-11
19:39

kozia2 Pretorianin

kozia2
😊

Wydaje mi się że dzięki tak dużemu sukcesowi Cities: Skylines, będzie teraz powstawało więcej gier tego typu, strategi ekonomicznych, zarządzania miastem, transportem itd. Fajnie gdyby ta gra miała co do surowców reguły takie jak w industry Giant.

Komentarz: kozia2
2016-04-11
19:56

mikecortez Senator

A jeszcze chyba wczoraj pisalem, ze z checia przygarnalbym duchowego nastepce Transport Tycoon Deluxe, a tu prosze... Trzeba bedzie sledzic :)

Komentarz: mikecortez
2016-04-13
15:08

tosiekkeisot Generał

tosiekkeisot
👍

Szykuje się dobra gra. :-)

Komentarz: tosiekkeisot
2016-04-16
23:17

xyzarek Junior

w train fever cały czas lubie pogrywac i bardzo brokowało mi wsparcia i rozbudowy tego tytułu. mam nadzieje że twórcy nie porzucą nowej gry tak samo szybko jak poprzednika i gra bedzie długo rozwijana.

Komentarz: xyzarek
2016-04-16
23:45

Hakim Senator

Całkiem niedawno po raz n-ty odkurzyłem Open Transport Tycoon Deluxe. I tak się zastanawiałem dlaczego nie ma takiej samej gry skrojonej na dzisiejsze standardy graficzne. Rozgrywka mogłaby być identyczna, no może z ulepszonym algorytmem wyboru miejsc docelowych przez pasażerów i dla towarów. Tak, by budować całe łańcuchy przewozu towarów różnymi środkami transportu. W OTTD wysadzanie/wyładowanie ze względu na brak określania dokąd pasażerowie/towary mają się udać jest uproszczone do wyładowywania na pierwszej stacji, która dany załadunek akceptuje.
Znaczy można też tworzyć sobie takie uproszczone łańcuchy, ale jest to kłopotliwe i nie działa w 100% tak jak bym to widział, właśnie ze względu na brak określania, gdzie pasażerowie chcą się udać czy towary mają dotrzeć.

Może ta pozycja spełni moje oczekiwania? Chociaż mam wątpliwości patrząc na poziom zawansowania i mnogość opcji w OTTD. Ale może czego nie zrobią twórcy, to dodadzą moderzy? Czas pokaże.

Komentarz: Hakim

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl